Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet en misselijkheid

wiet en misselijkheid

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
pijpje vind ik beetje meer voor opa's hoor :) sorry dat ik het zeg :$ ik bedoel het niet verkeerd.

wat is een sticky eigenlijk?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
nadje zei:
pijpje vind ik beetje meer voor opa's hoor :) sorry dat ik het zeg :$ ik bedoel het niet verkeerd.

wat is een sticky eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Sticky is een joint op sjaggie formaat.

Maar je hebt totaal het verkeerde beeld bij een pijpje, je rookt het in een hasjpijpje of een bong. Ook kun je een waterpijp gebruiken.

http://i15.ebayimg.com/07/i/000/dd/dd/02ba_2.JPG

http://www.drbongs.co.uk/images/eidoBong.jpg

http://styleiseternal.files.wordpress.c ... chicha.jpg
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
oh ik zie het! ik dacht zo ouderwets pijpje wat me opa altijd had haha!

ja ik heb wat wiet in een shaggie gedaan en een tipje in gedaan zodat het stevig is. hopen dat het makkelijk te roken is.
:stoned: ga ik vanmiddag doen :sunglasses:
k
kentuckyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zorg gewoon voor een goed gevulde bodem en dat je wat lekkers te snoepen / eten / drinken mee neemt. En niet als een gek aan die joint gaan sucken, je bent toch met je vrienden. Bij de 2e (3e/4e.. :wink:) joint doe je wat meer mee.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk is zo 'misselijk' zijn meer een psychologisch gevolg dan een eet-gevolg.

Als je je zo "kut" voelt, denk dan volgende keer eerst even aan de volgende stappen:

-Let op je ademhaling, adem langzaam, en probeer in een soort "rust" te komen
-Zeg tegen jezelf dat alles in orde komt
-blijf dit doen
-je zal je vanzelf weer beter voelen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wietje zei:
Eigenlijk is zo 'misselijk' zijn meer een psychologisch gevolg dan een eet-gevolg.

Als je je zo "kut" voelt, denk dan volgende keer eerst even aan de volgende stappen:

-Let op je ademhaling, adem langzaam, en probeer in een soort "rust" te komen
-Zeg tegen jezelf dat alles in orde komt
-blijf dit doen
-je zal je vanzelf weer beter voelen.
Klik om te vergroten...

Blowen haalt je bloedsuikerspiegel naar beneden, suiker eten helpt dus wel tegen negatieve lichamelijke gevolgen, en voel je je lichamelijk beter zul je psychisch ook sneller beter zijn.

Als je jezelf niet zo goed voelt als je stoned bent en je gaat op je ademhaling letten, ga je merken dat je hart snel klopt en ga je je alleen maar druk lopen maken... Tenniste dit lijkt mij dan hoor.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
okee nou laatst werd ik er weer misselijk van :confused: zou gekookte of space cake beter aanslaan? wiet heeft dus tijd nodig om zijn werking te doen in mijn lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."