#1
meisjes/vrouwen houden het op het algemeen wat stiller als mannen. Daarentegen ken ik net zoveel vrouwelijke blowsters als mannen. Ik blow over het algemeen liever in het bijzijn van een vrouwelijk persoon. Waarom weet ik niet, maar voelt beter.
*little star* zei:Ja we zijn ook gewoon gezellig he dames![]()
![]()
![]()

SchilDpadDo zei:*little star* zei:Ja we zijn ook gewoon gezellig he dames![]()
![]()
![]()
ook niet altijd. je hebt er ook die uren kunnen wouwelen over hun verhalen over het winkelen enzo , of echt van die verhalen vertellen zoals alleen vrouwen dat kunnen , absoluut eromheen draaien en details vertellen die er absoluut niet tot toe doen.
)

Same heresjaak herremans zei:Zie in mij omgeving ook weinig vrouwtjes die blowen![]()
Cooper zei:Same heresjaak herremans zei:Zie in mij omgeving ook weinig vrouwtjes die blowen![]()
![]()
Kabouter Wesley zei:In mijn omgeving zijn het ook vooral de jongens die blowen . Sommige meisjes doen wel mee als je het vraagt maar zelf zouden ze et nooit doen denk ik .
Maar ze zijn op dit moment wel serieus bezig om drugs zwart te maken door drugspreventie campagnes en alles. Meisjes nemen die rommel over de risico's serieuzer denk ik, dat kan ook wel invloed hebben.
En Hislordship : bwa, de mensen in mijn omgeving zijn allemaal rond 16 jaar begonne das de normale leeftijd denk ik om te beginne
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."