#1
Gast, hoe oud denk je dat ik ben?Greenlabs zei:komop jongen, niet alles wat de media zegt moet je klakkeloos overnemen.
Ik noem mensen die tapdansen toch ook geen homo's?!
Gast, hoe oud denk je dat ik ben?Greenlabs zei:komop jongen, niet alles wat de media zegt moet je klakkeloos overnemen.

Greenlabs zei:kut feestende nederlanders in de grote steden.drain bamage zei:K*t drugstoeristen.
kut (rijke) nederlandse stinkers die in België komen wonen omdat ze daar minder belastingen betalen
kut kwekers die in belgië de boel komen verzieken omdat er in nederland meer controle is
komop jongen, niet alles wat de media zegt moet je klakkeloos overnemen. Ik geloof niet dat jij persoonlijk last heb als ik zodadelijk naar de coffeeshop ga, er een wietje koop en een jointje rook? of wel dan? Jullie overheid doeld vooral op de ongelukken etc die drugstoeristen eventueel veroorzaken en zo meer kosten veroorzaken voor bvb verzekeringen en ziekenhuizen. Op dat gebied is mijn vader -die regelmatig in nederland gaat vissen- net even "schadelijk" voor jullie landje hoor, maar tegen een visser heb jij toch niets?
Smokingpanda zei:Ik denk dat Terneuzen in Zeeland dan wel geschikt is. Daar is een coffeeshop.

Zazuu. zei:Zijn ze daar niet al een tijdje dicht?
Pak gewoon de trein vanuit Brussel/Antwerpen en rij naar Dordtrecht > Rotterdam > Amsterdam.
Daar ergens, maak er een leuk dagje van. Ga ergens wat eten, de shop in, de stad in, weet ik veel.
Dacht dat die ook onder de opiumwet vielen .. Denk dat je sowieso beter eerst truffels van de shop kan proberen en als dat bevalt daarna een keer paddo's .Oom Klaas zei:Truffels zijn wel nog legaal, dat kan je dan beter kopen.
SchilDpadDo zei:Dacht dat die ook onder de opiumwet vielen .. Denk dat je sowieso beter eerst truffels van de shop kan proberen en als dat bevalt daarna een keer paddo's .Oom Klaas zei:Truffels zijn wel nog legaal, dat kan je dan beter kopen.
Kan ik hier ook hoor, gewoon questie van de juiste personen te kennen.Winehouse zei:moet je maar in Nederland gaan wonen
daar kun je tenminste nog normaal wiet kopen
of je laat het iemand halen die ouder is
Greenlabs zei:Kan ik hier ook hoor, gewoon questie van de juiste personen te kennen.
SchilDpadDo zei:Greenlabs zei:Kan ik hier ook hoor, gewoon questie van de juiste personen te kennen.
Ja, maar dat geld voor alle drugs, ''de juiste personen kennen''. En dat je dan het geluk hebt dat je hasj beter is als in de coffee-shop is gewoon een mooie meevaller.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."