#1
Ik heb daadwerkelijk wel direct last van drugstoeristen..
Geen parkeerplek meer te vinden, zeker s'avonds en ik het weekend..
Belgen, Fransen, Polen, en Roemenen ik sta er allemaal achter in de wachtrij te wachten tot ik is aan de beurt ben
Maar ik neem het 'jullie' niet kwalijk hoor..
Ik rij toch ook naar Belgie om vuurwerk
Geen parkeerplek meer te vinden, zeker s'avonds en ik het weekend..
Belgen, Fransen, Polen, en Roemenen ik sta er allemaal achter in de wachtrij te wachten tot ik is aan de beurt ben
Maar ik neem het 'jullie' niet kwalijk hoor..
Ik rij toch ook naar Belgie om vuurwerk
