Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslang leve nederland

lang leve nederland

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb daadwerkelijk wel direct last van drugstoeristen..

Geen parkeerplek meer te vinden, zeker s'avonds en ik het weekend..
Belgen, Fransen, Polen, en Roemenen ik sta er allemaal achter in de wachtrij te wachten tot ik is aan de beurt ben :smilingimp:

Maar ik neem het 'jullie' niet kwalijk hoor..
Ik rij toch ook naar Belgie om vuurwerk :rolleyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Greenlabs zei:
drain bamage zei:
K*t drugstoeristen.
Klik om te vergroten...
kut feestende nederlanders in de grote steden.
kut (rijke) nederlandse stinkers die in België komen wonen omdat ze daar minder belastingen betalen
kut kwekers die in belgië de boel komen verzieken omdat er in nederland meer controle is



komop jongen, niet alles wat de media zegt moet je klakkeloos overnemen. Ik geloof niet dat jij persoonlijk last heb als ik zodadelijk naar de coffeeshop ga, er een wietje koop en een jointje rook? of wel dan? Jullie overheid doeld vooral op de ongelukken etc die drugstoeristen eventueel veroorzaken en zo meer kosten veroorzaken voor bvb verzekeringen en ziekenhuizen. Op dat gebied is mijn vader -die regelmatig in nederland gaat vissen- net even "schadelijk" voor jullie landje hoor, maar tegen een visser heb jij toch niets?
Klik om te vergroten...

Wij hebben in directe zin geen last van drugstoerisme.
Maar vooral door het drugstoerisme staat het nederlandse drugsbeleid onder druk om het zachtjes uit te drukken. We hebben er dus wel indirect last van dat daardoor wij onze drugsvrijheid kwijtraken.

Ikzelf probeer dat echter niet op de drugstoeristen af te schuiven, het is logisch dat jullie naar hier komen, en het probleem is bij de overheden, zowel die van jullie waardoor je naar hier moet komen als die van ons die moeilijk doet over de drugstoeristen. Zolang jullie je maar gedragen dus, anders dan geef je onze overheid wel het morele recht om moeilijk te doen.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook dat mag je volgens mij niet enkel op het drugstoerisme steken. Kijk bijvoorbeeld naar die 40-50 shops die een half jaartje geleden in amsterdam gesloten zijn (die shops in de buurt van scholen, weet het exacte aantal niet meer maar zal daar ongeveer rond liggen).

Natuurlijk zal het er in zekere zin wel tot bijdragen, maar ook Nederland wil de coffeeshops gewoon weg... Als de buurlanden dan wat moeilijk gaan doen is dat voor hen een makkelijke reden en blijven de cannabisgebruikers van de politiekers houden...

zo zie ik het tenminste, correct me if I'm wrong.


Verder, de drugstoeristen die ik persoonlijk ken houden zich net meer gedijst in nederland; questie van niet op te vallen...
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat Terneuzen in Zeeland dan wel geschikt is. Daar is een coffeeshop.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Smokingpanda zei:
Ik denk dat Terneuzen in Zeeland dan wel geschikt is. Daar is een coffeeshop.
Klik om te vergroten...

En wat voor 1 :rolleyes:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zijn ze daar niet al een tijdje dicht?

Pak gewoon de trein vanuit Brussel/Antwerpen en rij naar Dordtrecht > Rotterdam > Amsterdam.

Daar ergens, maak er een leuk dagje van. Ga ergens wat eten, de shop in, de stad in, weet ik veel.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zazuu. zei:
Zijn ze daar niet al een tijdje dicht?

Pak gewoon de trein vanuit Brussel/Antwerpen en rij naar Dordtrecht > Rotterdam > Amsterdam.

Daar ergens, maak er een leuk dagje van. Ga ergens wat eten, de shop in, de stad in, weet ik veel.
Klik om te vergroten...

Checkpoint wel, miami niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."