Oke , ik was misschien niet duidelijk met " ik heb nog niet zoveel geblowed"
Ik doe het nu toch al enkele maanden , heb al veel verschillende weed & hasj gehad ..
Maar volgens mij zijn die niet van goede kwaliteit ( heb ooit eens echt van een goede mogen meeroken, maar die was van een eigen kweek & hij heeft er dus niet veel van .. )
Eigenlijk heb ik dus al redelijk wat ervaring, zelf rollen lukt ook wel ( inside out
![:)]()
)
Heb ook al gexperimenteerd met spacecake
![:hearteyes:]()
& een pure gerolde
Ben trouwens ook al eens naar amsterdag geweest met school.. Het staat er inderdaad vol met coffeeshops !Spijtig dat ik er toen nog niet echt in geinteresseerd was ..
Info heb ik inderdaad ook al genoeg opgezocht omtrent paddos & salvia !
Ik ben gewoon op zoek naar klasse weed
![:wink:]()
& ook omdat een vriend echt bijna nooit iets voelt als ik ben aan het spacen
Btw, Dus er zijn controles op de grens?Met honden neem ik dan aan ?
Kan ik niet een random persoon vragen op straat om even met me mee in de shop te gaan ,dan eens kijken & hem zeggen wat hij voor me moet kopen ?
Of mag je zelf niet binnen als je onder de 18 bent?
Volgens mij regel ik gewoon best een identiteitskaart
![:grin:]()