Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslang leve nederland

lang leve nederland

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Greenlabs zei:
Kan ik hier ook hoor, gewoon questie van de juiste personen te kennen.
Klik om te vergroten...

Ja, maar dat geld voor alle drugs, ''de juiste personen kennen''. En dat je dan het geluk hebt dat je hasj beter is als in de coffee-shop is gewoon een mooie meevaller.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2
SchilDpadDo zei:
Greenlabs zei:
Kan ik hier ook hoor, gewoon questie van de juiste personen te kennen.
Klik om te vergroten...

Ja, maar dat geld voor alle drugs, ''de juiste personen kennen''. En dat je dan het geluk hebt dat je hasj beter is als in de coffee-shop is gewoon een mooie meevaller.
Klik om te vergroten...

Alles wat ik met die reactie bedoelde was dat Nederland niet het enigste land is waar je een lekker jointje kan roken, hoewel velen dat wel lijken te denken
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#3
Paddos zijn niet te krijgen, en Salvia is ook heel wat anders dan gewoon wiet. zou er iig niet aan beginnen zonder enige info en als je bijna nooit hebt geblowt.

Je kan wel de truffels hale, niet wiet truffels maar die truffels van de smartshop.. Mexicana, Tampanensis en Atlantis heb je.. die zijn wel leuk voor beginners.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke , ik was misschien niet duidelijk met " ik heb nog niet zoveel geblowed"
Ik doe het nu toch al enkele maanden , heb al veel verschillende weed & hasj gehad ..
Maar volgens mij zijn die niet van goede kwaliteit ( heb ooit eens echt van een goede mogen meeroken, maar die was van een eigen kweek & hij heeft er dus niet veel van .. )
Eigenlijk heb ik dus al redelijk wat ervaring, zelf rollen lukt ook wel ( inside out :) )
Heb ook al gexperimenteerd met spacecake :hearteyes: & een pure gerolde :hearteyes: :wink:

Ben trouwens ook al eens naar amsterdag geweest met school.. Het staat er inderdaad vol met coffeeshops !Spijtig dat ik er toen nog niet echt in geinteresseerd was .. :(

Info heb ik inderdaad ook al genoeg opgezocht omtrent paddos & salvia !
Ik ben gewoon op zoek naar klasse weed :wink: & ook omdat een vriend echt bijna nooit iets voelt als ik ben aan het spacen :stoned:

Btw, Dus er zijn controles op de grens?Met honden neem ik dan aan ?
Kan ik niet een random persoon vragen op straat om even met me mee in de shop te gaan ,dan eens kijken & hem zeggen wat hij voor me moet kopen ?
Of mag je zelf niet binnen als je onder de 18 bent?

Volgens mij regel ik gewoon best een identiteitskaart :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
K*t drugstoeristen.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#6
drain bamage zei:
K*t drugstoeristen.
Klik om te vergroten...
kut feestende nederlanders in de grote steden.
kut (rijke) nederlandse stinkers die in België komen wonen omdat ze daar minder belastingen betalen
kut kwekers die in belgië de boel komen verzieken omdat er in nederland meer controle is



komop jongen, niet alles wat de media zegt moet je klakkeloos overnemen. Ik geloof niet dat jij persoonlijk last heb als ik zodadelijk naar de coffeeshop ga, er een wietje koop en een jointje rook? of wel dan? Jullie overheid doeld vooral op de ongelukken etc die drugstoeristen eventueel veroorzaken en zo meer kosten veroorzaken voor bvb verzekeringen en ziekenhuizen. Op dat gebied is mijn vader -die regelmatig in nederland gaat vissen- net even "schadelijk" voor jullie landje hoor, maar tegen een visser heb jij toch niets?
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet iemand een goede verbinding naar enkele shops ?(met de trein of bus )met weinig kans op controles?

& is het waar dat er een paddo verbod is in coffeeshops ? :confused:

ik hoorde dat high life & aarde wel nog goed zijn , klopt dit ?
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paddo's worden sowieso niet verkocht in coffeeshops.

Daarvoor moet je in de smartshop zijn. Officieel zijn gedroogde paddo's verboden, maar je kan het altijd proberen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verse paddo's ook, alleen truffels zijn nog legaal.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
Greenlabs zei:
komop jongen, niet alles wat de media zegt moet je klakkeloos overnemen.
Klik om te vergroten...
Gast, hoe oud denk je dat ik ben?

Ik noem mensen die tapdansen toch ook geen homo's?!
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
paddo's / truffels & salvia ga ik bestellen op azarius , dus dat is al een probleem minder:wink:
Ik ga morgen rondvragen of er mensen me willen brengen naar nederland !( zou handig zijn)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb daadwerkelijk wel direct last van drugstoeristen..

Geen parkeerplek meer te vinden, zeker s'avonds en ik het weekend..
Belgen, Fransen, Polen, en Roemenen ik sta er allemaal achter in de wachtrij te wachten tot ik is aan de beurt ben :smilingimp:

Maar ik neem het 'jullie' niet kwalijk hoor..
Ik rij toch ook naar Belgie om vuurwerk :rolleyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Greenlabs zei:
drain bamage zei:
K*t drugstoeristen.
Klik om te vergroten...
kut feestende nederlanders in de grote steden.
kut (rijke) nederlandse stinkers die in België komen wonen omdat ze daar minder belastingen betalen
kut kwekers die in belgië de boel komen verzieken omdat er in nederland meer controle is



komop jongen, niet alles wat de media zegt moet je klakkeloos overnemen. Ik geloof niet dat jij persoonlijk last heb als ik zodadelijk naar de coffeeshop ga, er een wietje koop en een jointje rook? of wel dan? Jullie overheid doeld vooral op de ongelukken etc die drugstoeristen eventueel veroorzaken en zo meer kosten veroorzaken voor bvb verzekeringen en ziekenhuizen. Op dat gebied is mijn vader -die regelmatig in nederland gaat vissen- net even "schadelijk" voor jullie landje hoor, maar tegen een visser heb jij toch niets?
Klik om te vergroten...

Wij hebben in directe zin geen last van drugstoerisme.
Maar vooral door het drugstoerisme staat het nederlandse drugsbeleid onder druk om het zachtjes uit te drukken. We hebben er dus wel indirect last van dat daardoor wij onze drugsvrijheid kwijtraken.

Ikzelf probeer dat echter niet op de drugstoeristen af te schuiven, het is logisch dat jullie naar hier komen, en het probleem is bij de overheden, zowel die van jullie waardoor je naar hier moet komen als die van ons die moeilijk doet over de drugstoeristen. Zolang jullie je maar gedragen dus, anders dan geef je onze overheid wel het morele recht om moeilijk te doen.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook dat mag je volgens mij niet enkel op het drugstoerisme steken. Kijk bijvoorbeeld naar die 40-50 shops die een half jaartje geleden in amsterdam gesloten zijn (die shops in de buurt van scholen, weet het exacte aantal niet meer maar zal daar ongeveer rond liggen).

Natuurlijk zal het er in zekere zin wel tot bijdragen, maar ook Nederland wil de coffeeshops gewoon weg... Als de buurlanden dan wat moeilijk gaan doen is dat voor hen een makkelijke reden en blijven de cannabisgebruikers van de politiekers houden...

zo zie ik het tenminste, correct me if I'm wrong.


Verder, de drugstoeristen die ik persoonlijk ken houden zich net meer gedijst in nederland; questie van niet op te vallen...
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat Terneuzen in Zeeland dan wel geschikt is. Daar is een coffeeshop.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Smokingpanda zei:
Ik denk dat Terneuzen in Zeeland dan wel geschikt is. Daar is een coffeeshop.
Klik om te vergroten...

En wat voor 1 :rolleyes:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zijn ze daar niet al een tijdje dicht?

Pak gewoon de trein vanuit Brussel/Antwerpen en rij naar Dordtrecht > Rotterdam > Amsterdam.

Daar ergens, maak er een leuk dagje van. Ga ergens wat eten, de shop in, de stad in, weet ik veel.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zazuu. zei:
Zijn ze daar niet al een tijdje dicht?

Pak gewoon de trein vanuit Brussel/Antwerpen en rij naar Dordtrecht > Rotterdam > Amsterdam.

Daar ergens, maak er een leuk dagje van. Ga ergens wat eten, de shop in, de stad in, weet ik veel.
Klik om te vergroten...

Checkpoint wel, miami niet.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoi,

Na de examens zijn we van plan om eens naar de hometown of cannabis te gaan!(holland dus :grin:)
Maar , het eerste probleem :
Waar ?Wat is het dichtste dorpje als je van oostvlaanderen vertrekt , & er moeten natuurlijk meerdere shops zijn ..
& liefst ook met verbinding met een trein , ( of zijn er echt veel controles ? )
Want het kan zijn dat we niet met de auto kunnen gaan :( ( dit weten we nog niet zeker dus)

Mag je eigenlijk binnen in een shop als je nog geen 18 bent?
& als je wel 18 lijkt maar nog maar 16 bent , zouden ze je paspoort vragen ?
Ga nu aub niet zeggen dat ik er nog te jong voor ben ..
Ik doe het niet super veel , maar ben gewoon opzoek naar echte degelijke weed, ( in belgie is ze soms echt SLECHT)

& paddo's & salvia , is dit beschikbaar in elke shop ?


Groeten & alvast bedankt voor de antwoorden
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat voor jou het dichtste bij is weet ik niet, dan moet je op de kaart kijken.

De meeste coffeeshops zijn behoorlijk streng wat betreft ID en 18 jaar. Sommigen verkopen zelfs niemand iets zonder tonen van ID, al ben je 73, heb je nog 3 grijze haren en een kunstgebit. Anderen vragen ID alleen in geval van twijfel, maar ze twijfelen redelijk snel en als je 16 bent en eruit ziet als 18 zul je heus wel een geval van twijfel zijn. Ik zou er dus niet op rekenen dat ze jou wat verkopen.

Paddo's en Salvia worden niet verkocht in de coffeeshop, maar in de smartshop. Deze zijn er in het algemeen alleen in de wat grotere steden. Google zal wel helpen ze te vinden. Ook kun je hiervoor op de azarius banner boven deze pagina klikken en daar bestellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."