#1
Ja, dat gaat allemaal illegaal. Als jij standaard goeie wiet kan leveren (bijna onze shop zelfs tijdelijk) en je babbelt even met de eigenaar, is de kans groot dat je je wiet daar kwijt kan..
Daar komt het op neer..
Daar komt het op neer..
