#1
Wat vinden jullie het lekkerste nummer al ben je stoned.
Bob marley buffalo soldier
vind ik het beste nummer.
Bob marley buffalo soldier
vind ik het beste nummer.


dat is zoo verschrikkelijk jammer...een nieuw mooi nummer heeft een magie, die er na een paar keer luisteren niet meer is. Net zoals met mdma, eigenlijk! :Pcropp zei:er is niet 1 nummer het vetst, 1 nummer verveelt heel snel, die hoef ik geen 10 keer te horen...
Zazuu. zei:hits from the bong - cypress hill

Cooper zei:dat is zoo verschrikkelijk jammer...een nieuw mooi nummer heeft een magie, die er na een paar keer luisteren niet meer is. Net zoals met mdma, eigenlijk! :Pcropp zei:er is niet 1 nummer het vetst, 1 nummer verveelt heel snel, die hoef ik geen 10 keer te horen...![]()

iSmokex zei:Zoveel liedjes eigenlijk, kan niet kiezen. Maargoed zet wel alleen echt stonemuziek erbij (ja vind DnB, hardstyle, breakcore etc ook leuk als ik stoned ben)
Bob Marley - Dreadlock holiday (i don't like reggae, i love it)
Bob Marley - I shot the sherrif
Afroman - Crazy rap
Queens of the stone age - Tangled up in plaid
'' - little sister
'' 3's & 7's
'' if only
'' lost art of keeping a secret
'' no one knows
dreadlock holiday is niet van bob marley....iSmokex zei:Bob Marley - Dreadlock holiday (i don't like reggae, i love it)
Bob Marley - I shot the sherrif
Afroman - Crazy rap
Queens of the stone age - no one knows
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."