Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vanuit Gent naar Terneuzen via het openbaar vervoer?

Hoe vanuit Gent naar Terneuzen via het openbaar vervoer?

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn niveau daalt, ik moet hem nokken geloof ik.

Ik zou je graag willen helpen..maar hee..ik woon niet in Gent joh..nee, volgens mij woon ik niet in Gent. :stoned:
c
chrissnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Het probleem is dat ik moeilijk iets vind, en ik ga graag nr een coffeeshop mr heb geen auto.
Dus zoek ik een verbinding naar terneuzen (eventueel goes).
Ik weet wel niet echt hoe ik het kan doen. Naar zelzate met de bus, mr dan..?
Is er een grensoverschrijdende bus vanuit zelzate naar terneuzen?

Heb al een tijdje niet meer gerookt en kbegin alles terug te herkennen
Please help! :smoke:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon googlen , op sommige online routeplanners kun je als alternatief ook per ov aanklikken.....
10 minuten zoeken maximaal.
veel geluk
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Trein Antwerpen, bus Breda.

Trein *ElkeNederlandsestad*

Waarom net terneuzen of goes? (naast dat goes uberkwaliteit van wiet heeft)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Waarom net terneuzen of goes? (naast dat goes uberkwaliteit van wiet heeft)
Klik om te vergroten...

Omdat dat de steden het dichtst bij gent zijn, en het dus een hoop extra tijd en geld kost naar een andere stad te gaan ?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Beanhead zei:
Waarom net terneuzen of goes? (naast dat goes uberkwaliteit van wiet heeft)
Klik om te vergroten...

Omdat dat de steden het dichtst bij gent zijn, en het dus een hoop extra tijd en geld kost naar een andere stad te gaan ?
Klik om te vergroten...

Ah echt? :tearsofjoy:

Verdorie Goes lijkt toch nooit zo ver vanuit hier & ik woon toch wel een twee uur verwijdert van Gent. (GENT :hearteyes: )
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
PLEASE HELP??? ZEG JE DAN PLEASE HELP KEREL WTF HET IS JE BESTE VRIEND EN JE KOMT M VAST ELKE DAG TEGEN????????????
GOOGLE, GOOGLE GEWOON KEREL WTH!!!!!!!

WAT MOET IK DOEN?

PUNT 1: Open internet explorer
PUNT 2: kijk in de adresbalk
PUNT 3: selecter uw beste vriend: www.google.be
PUNT 4: backspace uw beste vriend
PUNT 5: typ www.connexxion.nl
PUNT 6: kijk naar de website
PUNT 7: kijk naar "postcode of plaats"
PUNT 8: typ in het vakje "20"
PUNT 9: klik op "ga verder"
PUNT 10: kijk naar de nieuwe pagina => waw!!!!!
PUNT 11: typ bij "zoek een lijn" => cocaine nee lol typ in bij lijn opnieuw "20"
PUNT 12: kies een datum
PUNT 13: klik op "zoek lijn"
PUNT 14: vink aan "zoek in heel nederland"
PUNT 15: nu zieje een waslijst aan lijnen met "20" scrol wat door en daar vind je jawel 20: Gent, Zuid(Centrum), Goes (Station)
PUNT 16: Klik op de gewenste lijn 20 (heengaan / terugkeren)
PUNT 17: klik op toon lijn
PUNT 18: scrol naar beneden en kijk naar de tabellen van de stopplaatsen

WOW MOEILIJK Hé AS JE NU NOG MET VRAGEN ZIT BEN JE NOG STOMMER DAN MIJN ACHTERDEUR !!!!!!!!!!!

NOG EEN PAAR PRAKTISCHE ZAKEN
=>>>>>>>>> coffeeshops in terneuzen: klerewiet, ga gewoon naar goes man !!!!!!
=>>>>>>>>> buslijnen tot in goes rijden alleen maar in het weekend anders alleen maar tot in terneuzen!!!!!
=>>>>>>>>> ritje heen en terug van gent naar goes kost 12€
=>>>>>>>>> bus in gent stopt aan de bibliotheek meer bepaald aan perron 3 !!!! DIT IS GEEN BUS VAN DE LIJN !!!!!!
=>>>>>>>>> afstappen in goes (westwal) centrum daar is het maar 50m stappen van coffeeshop "high life"

NU GA IK ERMEE KAPPEN WANT IK HEB ER GENOEG MIJN TIJD INGESTOKE :kots:
IK HEB ER GEWOON GENOEG VAN VAN AL DAT GE-UITLEG SALU
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
een woord........hahahahaha.....ik denk dat ik ook in belgie ga wonen..lijkt me echt fantastisch.
wat een lol hebben die mensen daar onder elkaar,dat wil ik ook...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neem de bus 55 van aan het sint-pietersstation, stap af aan de debbautshoek, dan pak je daar gewoon de 6 naar Terneuzen busstation, daar pak je de 1 of 10 die stopt net voor de check (die gesloten is natuurlijk) maar daar recht over is de miami.

Ik zou je dit niet echt aanraden want de miami heeft alleen rot slechte kwaliteit...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
salu maat maar paft ook nog is een j'ke serieus :tearsofjoy:

Maar oke zo moeilijk was het nu ook weer niet...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neem de trein naar de nederlandse grens, dichtbijzijnde zeeland.
Even uitzoeken via de belgische routeplanner. Vervolgens gaat daar vast en zeker OV naar terneuzen. Let je wel op de drugscontrole in die trein :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
volgens mij zag ik laatst op tv dat ze daar behoorlijk streng controleren
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarom niet liften? kleine pakkans
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom niet gewoon in België blijven en hier je wiet kopen? En als het slechte kwaliteit is, zoek dan een nieuwe verdeler...

Zo moeilijk kan het toch niet zijn, de wiet waar ik aan kan geraken moet echt niet onderdoen voor de meeste soorten uit de shop.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Waarom niet gewoon in België blijven en hier je wiet kopen? En als het slechte kwaliteit is, zoek dan een nieuwe verdeler...

Zo moeilijk kan het toch niet zijn, de wiet waar ik aan kan geraken moet echt niet onderdoen voor de meeste soorten uit de shop.
Klik om te vergroten...

Belgische wiet is niet slecht, écht niet hoor. Koop zelf ook altijd genoeg van growers hier maar er zijn toch weer van die bepaalde shopwietjes waar je maar een klein stickje van moet rollen en je bent gewoon al knetter.

Maar inderdaad, de wiet moet echt niet onderdoen aan die van Nederland.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."