PLEASE HELP??? ZEG JE DAN PLEASE HELP KEREL WTF HET IS JE BESTE VRIEND EN JE KOMT M VAST ELKE DAG TEGEN????????????
GOOGLE, GOOGLE GEWOON KEREL WTH!!!!!!!
WAT MOET IK DOEN?
PUNT 1: Open internet explorer
PUNT 2: kijk in de adresbalk
PUNT 3: selecter uw beste vriend:
www.google.be
PUNT 4: backspace uw beste vriend
PUNT 5: typ
www.connexxion.nl
PUNT 6: kijk naar de website
PUNT 7: kijk naar "postcode of plaats"
PUNT 8: typ in het vakje "20"
PUNT 9: klik op "ga verder"
PUNT 10: kijk naar de nieuwe pagina => waw!!!!!
PUNT 11: typ bij "zoek een lijn" => cocaine nee lol typ in bij lijn opnieuw "20"
PUNT 12: kies een datum
PUNT 13: klik op "zoek lijn"
PUNT 14: vink aan "zoek in heel nederland"
PUNT 15: nu zieje een waslijst aan lijnen met "20" scrol wat door en daar vind je jawel 20: Gent, Zuid(Centrum), Goes (Station)
PUNT 16: Klik op de gewenste lijn 20 (heengaan / terugkeren)
PUNT 17: klik op toon lijn
PUNT 18: scrol naar beneden en kijk naar de tabellen van de stopplaatsen
WOW MOEILIJK Hé AS JE NU NOG MET VRAGEN ZIT BEN JE NOG STOMMER DAN MIJN ACHTERDEUR !!!!!!!!!!!
NOG EEN PAAR PRAKTISCHE ZAKEN
=>>>>>>>>> coffeeshops in terneuzen: klerewiet, ga gewoon naar goes man !!!!!!
=>>>>>>>>> buslijnen tot in goes rijden alleen maar in het weekend anders alleen maar tot in terneuzen!!!!!
=>>>>>>>>> ritje heen en terug van gent naar goes kost 12€
=>>>>>>>>> bus in gent stopt aan de bibliotheek meer bepaald aan perron 3 !!!! DIT IS GEEN BUS VAN DE LIJN !!!!!!
=>>>>>>>>> afstappen in goes (westwal) centrum daar is het maar 50m stappen van coffeeshop "high life"
NU GA IK ERMEE KAPPEN WANT IK HEB ER GENOEG MIJN TIJD INGESTOKE
IK HEB ER GEWOON GENOEG VAN VAN AL DAT GE-UITLEG SALU