Wie heeft het over verslaving?Extisi zei:Zullen we hem verslaafd maken aan coke?
Wie heeft het over verslaving?Extisi zei:Zullen we hem verslaafd maken aan coke?
ja gewoon 2 jointsjes met 4 mensen en zelfs nog eerder gestopt ermee ( dus minder dan halve joint ) en ik werd niet goed. en daar na 1 joint met 3 man en toen ook eerder gestopt en toen viel hij weer niet goed.Vigilante zei:Ik weet niet hoeveel je hebt geblowd de keren dat het niet goed viel maar misschien heb je teveel gerookt?
Ikzelf heb vaak zat gemerkt dat na stopperiodes de 1e jointjes te heftig vielen, dus dan nam ik gewoon een paar trekken en dat was dan genoeg.
Mind_blowing zei:Ik herken sommige klachten bij mezelf terug.. Wat ik een tijdje terug heb gedaan is ook even stoppen ( een weekje... 5 gram in 5 uur is voor mij een teken dat het wel wat minder kan)
daarna een lekkere voorgedraaide (met caramelsmaak) halen en buiten oproken.
Toen ik naderhand een beetje veel te gaar zat te cooken in het gebruikelijke parkje, viel me op dat de roes (niet de 'zo-wazig-als-de-tering'-roes maar de 'en,-waar-gaan-we-nu-over-filosoferen'-roes) achter pure hasj me veel beter beviel, mits goed gebruikt (ik had wel eens keren dat ik op de meest onmogelijke conclusies kwam, da's ook interessant maar niet al te vaak).
Misschien heb jij onbewust dezelfde conclusie gemaakt?
Aangezien dat wat je zegt is sinds je je pijpje grondig had gebruikt voor hasj, en well, so did I..
Think about it, hasj is zo'n slechte nog niet..
mss ligt dat meer in je straatje maar ben je d'r niet bewust van?
Die vallen niet zwaar..Exceptional Insight zei:Kan het niet gewoon zo zijn dat je het niet leuk meer vindt en het tijd is om een drug te zoeken die beter bevalt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."