Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over blowen.

Vraagje over blowen.

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad gewoon eens een keer of 3-4 goed teugen en dan beetje afwachten op het effect.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer het anders te pluggen. :mrgreen:
L
LostSoulLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi, ik zou graag weer eens willen proberen om te blowen, ik heb het nu ongeveer 1jaar niet meer gedaan door een bad trip :( . Ik denk dat ik een bad trip kreeg omdat, ik het daarvoor al een tijd niet had gebruikt en dan in één keer een hele en best sterke (volgens mijn vriend althans) joint nam. En ik zou graag willen weten of het een goed idee is als ik het weer ga proberen dan niet gelijk de hele joint op te roken maar eerst een paar hijsen (rustig op bouwen). Me maat is er sowieso bij voor als het niet goed gaat :). Elk advies is welkom en bedankt voor uw tijd :).
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
kleine trekjes nemen,dan kun je niet bad gaan... :stoned: ... :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
En anders lekker erbij eten , jummieeeeeee..
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Skippy zei:
En anders lekker erbij eten , jummieeeeeee..
Klik om te vergroten...

Shhh, HONGER!
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
gewoon rustig aan doen
en zeker niet denke dat je bad gaat :grin:

voor de rest heb ik zelfde advies als de rest hier bove rustig aan trekke niette grote trekjes misschien ook maar eerst een stickie smokeu voor je terug een hele jonko blowt :stoned:

greetz mattski

ps: hoort deze niet bij coffeeshop ??
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb geen verstand van bowlen.
kan je wel helpen met darten en biljarten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon niet geloven in bad trips op wiet, dan gaat 't allemaal goed
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan ook wel zeggen dat zulke dingen alleen serieus beoefend worden door alcoholisten maar daar gaat het helemaal niet over.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je te angstig bent niet doen anders doen wat hierboven wordt gezegt en.... geniet ervan :stoned:
L
LostSoulLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedankt voor alle reacties. Ik zal wel rustig aan doen en lekker buiten in de zon zitten :sunglasses: en gwn gezellig praten met me maat :P
P.S. sorrie als het in de verkeerde topic is geplaatst :flushed:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
mag naar de coffeeshop...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
LostSoul zei:
Bedankt voor alle reacties. Ik zal wel rustig aan doen en lekker buiten in de zon zitten :sunglasses: en gwn gezellig praten met me maat :P
P.S. sorrie als het in de verkeerde topic is geplaatst :flushed:
Klik om te vergroten...

als je met je hoofd in t zonnetje gaat zitten zou ik zeker ff rustig teugen
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
knolselderij zei:
LostSoul zei:
Bedankt voor alle reacties. Ik zal wel rustig aan doen en lekker buiten in de zon zitten :sunglasses: en gwn gezellig praten met me maat :P
P.S. sorrie als het in de verkeerde topic is geplaatst :flushed:
Klik om te vergroten...

als je met je hoofd in t zonnetje gaat zitten zou ik zeker ff rustig teugen
Klik om te vergroten...

Inderdaad ja, je kan serieuze kloppen krijgen van het zonnetje.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
In 't zonnetje word je zo lekker loom van blowen, pak ijsthee ofzo op de tafel en lekker weg chillen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."