Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Ik had afgesproken met een vriend om vandaag te gaan blowen rond 5 uur, ik zei dat het me een goed idee leek. Maar nu bedenk ik me opeens dat ik citalopram kreeg. Eerst 10mg en later 20 omdat ik er niet veel van merkte bij 10mg. Ik ben nu inmiddels wel gestopt met de medicatie (1-2maanden zo iets). Is het handig om dan te gaan blowen of zal ik nog even wachten? Ik kan natuurlijk ook rustig aan kleine trekje nemen. Wat denken jullie? Bedankt voor juliie tijd Groetjes LostSoul"
"Oké bedankt . Ik vroeg het voor de zekerheid omdat, het een of ander stofje aanmaakt in je hersenen, en ik wist niet hoelang dat er zou blijven zitten. In ieder geval bedankt ."
"Hoi, ik zou graag weer eens willen proberen om te blowen, ik heb het nu ongeveer 1jaar niet meer gedaan door een bad trip . Ik denk dat ik een bad trip kreeg omdat, ik het daarvoor al een tijd niet had gebruikt en dan in één keer een hele en best sterke (volgens mijn vriend althans) joint nam. En ik zou graag willen weten of het een goed idee is als ik het weer ga proberen dan niet gelijk de hele joint op te roken maar eerst een paar hijsen (rustig op bouwen). Me maat is er sowieso bij voor als het niet goed gaat . Elk advies is welkom en bedankt voor uw tijd ."
"Bedankt voor alle reacties. Ik zal wel rustig aan doen en lekker buiten in de zon zitten en gwn gezellig praten met me maat :P P.S. sorrie als het in de verkeerde topic is geplaatst"