#1
Er bestaat zoiets als een trein!SupaRobin zei:spijtig genoeg is dit wat ver van antwerpen zonder auto...!
Daar moet je in gaan zitten, en dan wachten, tot je het bordje Brussel ziet passeren, en dan moet je daar uitstappen.
Het is een groot ijzeren ding, met wielen en rijd tegen een snelheid die je op je voetjes niet kan bereiken.