Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint

Joint

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
knolselderij zei:
teveel nicotine in 1 keer denk ik. als je smorgens een peuk rookt valt ie heel soms ook para en word je er duizelig van
Klik om te vergroten...

idd, rook je? ik wel iniedergeval, al 1 jaar 5 - 10 peuken per dag en ik heb nog steeds zogenaamde ''nicotine-kicks'', ik moet me dan echt aan iets vasthouden en ben helemaal zweverig. Als ik vervolgens in het lokaal zit krijg ik echt braakneigingen -.-
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben nou bijna 18, en rook vanaf mijn 13e zo ongeveer.
Ik heb nog nooit last gehad van nicotineshit :P Gewoon roken.

OT: Uhm, ik denk dat je gewoon stoned was, voor het eerst.. en je lichaam weet niet wat hem overkomt.. :P
Hahahah. De beste oplossing? :stoned: :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
pickie zei:
Omdat iedereen dat zei
Klik om te vergroten...
Dat zegt sowieso al niets.

pickie zei:
zo'n andere jongen deed het ook voor het eerst en hij werd niet helemaal duizelig.
Klik om te vergroten...
Misschien inhaleerde jij wel en hij niet.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het rook ook maar heel eventjes naar een joint (in het begin).
Klik om te vergroten...

Er is geen bepaalde joint-geur
Je ruikt wiet en tabak, en aangezien je zelf al aangaf dat er weinig wiet inzat, zal dat ook wel de reden zijn dat het niet naar een joint (naar wiet) rook
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#5
het is de sultana... ik weet het zeker! :tongueout:
nee, het is je eerste keer dat is altijd even schrikken.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
of je had gewoon slechte wiet. homegrown met toprot ofzo :P
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
en door bepaalde bacterieen kun je injecties in je luchtwegen krijgen.
Klik om te vergroten...

Echt waar? :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
StonerSmile zei:
of je had gewoon slechte wiet. homegrown met toprot ofzo :P
Klik om te vergroten...

Van toprot roken ga je niet bad ofzo.
Je longen vinden het minder fijn, en door bepaalde bacterieen kun je injecties in je luchtwegen krijgen. Maar echt niet slecht gaan.

100% dat het de eerste keer was. En dan te veel nicotine waarschijnlijk ja.

Maar dit is alleen maar goed :grin: Als iedereen het meteen super chill en leuk vinden komen er veel te veel mensen op dit forum! Hoe minder mensen gebruiken hoe beter.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
wakawaka zei:
PepTalk zei:
en door bepaalde bacterieen kun je injecties in je luchtwegen krijgen.
Klik om te vergroten...

Echt waar? :stoned:
Klik om te vergroten...

Gruwlijke spelfout.
Vind hem wel een goede eigenlijk. laat hem lekker staan :wave: :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Binnenkort zul je die uitspraak ook als print screen in 1 of ander anti drugs spotje zien staan van de CU ofzo, kan niet anders :beer:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, ik hoop dat je gelijk hebt!

Ben ik nationaal beroemd :sunglasses: En de christenunie er weer een schande bij.
Maarja, wanneer je elke dag 10 biertjes drinkt, maar die 11e toch ook niets meer uit niet?

Edit: ALS je het tegenkomt, meld het dan even :rolleyes:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Puur pijpje zware van Nelle als je net uit bed komt, je weet niet waar je t zoeken moet XD
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is ook nogal een ander verhaal dan een halve peuk gemixt met wiet :beer:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lord Herbal zei:
Puur pijpje zware van Nelle als je net uit bed komt, je weet niet waar je t zoeken moet XD
Klik om te vergroten...

Met of zonder wiet?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
StonerSmile zei:
Lord Herbal zei:
Puur pijpje zware van Nelle als je net uit bed komt, je weet niet waar je t zoeken moet XD
Klik om te vergroten...

Met of zonder wiet?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij zonder bedoelt.
Maar in zo'n kopje past naar min inziens niet genoeg tabak om van nicotine niet meer te weten waar ik het moet zoeken :P

Edit: Tabak in een puurpijpje(of gebruik op elke andere manier dan sigaret/joint) is zowiso :kots:
Maar smaken verschillen zou ik zeggen.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarschijnlijk te weinig wiet en te snel gerookt.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zazuu. zei:
Waarschijnlijk te weinig wiet en te snel gerookt.
Klik om te vergroten...

He jij!

Lees ook eens even wat meer dan alleen de OP.

Vraag is al meerdere keren beantwoord, over die antwoorden gediscuseerd en ook al flink wat antwoord offtopic :P
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of zuurstoftekort. als je buiten adem bent en je gaat voor eerste keer roken. dat vindt je lichaam niet echt chill denk ik...
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
StonerSmile zei:
Lord Herbal zei:
Puur pijpje zware van Nelle als je net uit bed komt, je weet niet waar je t zoeken moet XD
Klik om te vergroten...

Met of zonder wiet?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij zonder bedoelt.
Maar in zo'n kopje past naar min inziens niet genoeg tabak om van nicotine niet meer te weten waar ik het moet zoeken :P
Klik om te vergroten...

Die kopjes kan je eraf schroeven :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ohja.. Zonder kopje past er natuurlijk veel meer tabak in. :confused:
En het gaasje hoeft dan ook niet meer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."