Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj maken

Hasj maken

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Plastic roken

Dat zou wel wat moois zijn. Dan heb je een geplastificeerde luchtpijp.
j
justforyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien zo :grin:

http://myjoint.nl/wmp10.htm
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
175 graden om te drogen in de oven lijkt me ook wel vrij warm.

Sowieso heb je op internet rondgekeken naar handleidingen?
Voor de Gumby hasj manier heb je geen zeef nodig. Hoef je je moeders panty ook niet te lenen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat spul van een pakje sigaretten gaat toch wel smelten bij 175 graden?
Dan heb je plastic in je hasj...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is ice o lator en dergelijke ook met plastic dan, er beginnen wel wat vragen op te borrelen.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb wel vaker stukjes plastic van mn hasj afgeplukt en in elke shop als ik er dan mee terugloop naar de dealer zeggen ze allemaal dat er plastic op hasj hoort te zitten, zou de normaalste zaak van de wereld zijn?

Vind het een beetje vreemd allemaal
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Acht ja, ik bedoelde met cubensis, Mexicanen..
Vergeef me deze grote fout op het gebied van determinatie en soort onderkenning:P

Maar zullen we weer een beetje on topic gaan?

''Plastic in je hasj, en dat daadwerkelijk bewust oproken.''
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmokeMe zei:
Heb wel vaker stukjes plastic van mn hasj afgeplukt en in elke shop als ik er dan mee terugloop naar de dealer zeggen ze allemaal dat er plastic op hasj hoort te zitten, zou de normaalste zaak van de wereld zijn?

Vind het een beetje vreemd allemaal
Klik om te vergroten...

Dat is echt niet de normaalste zaak van de wereld.
Eerst praat je over een shop, daarna terug gaan naar de dealer?

Koop je die hasj met plastic bij de shop, en ze geven je dat antwoord: Nooit meer komen daar.
Is het bij de dealer: Nooit meer kopen daar:P

Het lijkt mij toch logisch dat er in hasj geen plastic HOORT te zitten.
Dat het er soms in zit, is een teken dat de hasj op een beun manier gemaakt is.
En dat de afkomst ervan niet betrouwbaar is.

Om over de schadelijkheid nog maar te zwijgen...

Als je hasj maakt op die manier ( met cellofaan en kranten er rond in de oven) moet je er altijd voor zorgen dat het plastic niet smelt. ( extra veel kranten, oven niet te warm, of speciaal hittebestendig plastic). Maar er zijn alternatieven genoeg.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook nog nooit plastic in mijn hasj gehad. Had er zelf nog nooit van gehoord..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben er nog nooit ziek van geworden, en rook toch alleen maar goede hasj.

Maar wiet is gewoon sowieso beter :openmouth:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Ik ben er nog nooit ziek van geworden, en rook toch alleen maar goede hasj.

Maar wiet is gewoon sowieso beter :openmouth:
Klik om te vergroten...

Beter helemaal niks roken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
StonerSmile zei:
De verkopers van drugs heten dealers. zowel in als buiten de coffee shops :wink:
Klik om te vergroten...

De verkopers zijn in loondienst bij iemand die er vergunningen voor heeft.
Verkopers dus, geen dealers.

Natuurlijk koopt de shop wel van dealers, maar een goede inkoper ziet toch wel of er plastic in de hasj zit of niet.

De wiet en hasj die je in de shop koopt komt dus wel van dealers, maar is enig sinds gecontroleerd.

De Sjeik zei:
Even voor de duidelijkheid, cellofaan wordt daarvoor gebruikt omdat het juist niet smelt bij zo'n temperatuur, i.t.t. normaal plastic.
Klik om te vergroten...

TS heeft het ''cellofaan'' van een sigarettenpakje gebruikt.
Hou daar eens een aansteker zo'n 20cm onder en je zult zien dat het dan smelt.
Een aansteker heeft een vlam van ongeveer 1500graden, dus ik denk 20cm daarboven een stuk minder.Aangezien een over toch wel temperaturen bereikt van 250graden denk ik toch dat het wel smelt.

Echt cellofaan smelt minder snel, maar zie je bijna niet meer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
En dan gaan vappen :grin:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
SmokeMe zei:
Heb wel vaker stukjes plastic van mn hasj afgeplukt en in elke shop als ik er dan mee terugloop naar de dealer zeggen ze allemaal dat er plastic op hasj hoort te zitten, zou de normaalste zaak van de wereld zijn?

Vind het een beetje vreemd allemaal
Klik om te vergroten...

Dat is echt niet de normaalste zaak van de wereld.
Eerst praat je over een shop, daarna terug gaan naar de dealer?
Klik om te vergroten...

De verkopers van drugs heten dealers. zowel in als buiten de coffee shops :wink:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Even voor de duidelijkheid, cellofaan wordt daarvoor gebruikt omdat het juist niet smelt bij zo'n temperatuur, i.t.t. normaal plastic.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De verkopers zijn in loondienst bij iemand die er vergunningen voor heeft.
Verkopers dus, geen dealers.
Klik om te vergroten...

In alle shops hier hangt een groot bord boven de verkoper waarop duidelijk "dealer" staat, dus je praat onzin
Dat is uit de rest van je posts ook wel op te maken.. want op de meeste hasj zit wel degelijk plastic

Het is sowieso een kleine hoevelheid, dus heel schadelijk zal het wel niet zijn, maar 9 van de 10 keer zit het er toch
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahahahahaha en van die dealer, had het nog niet gezien. Hahahahahaha ik kom niet meer bij. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Logisch zoals jij al zei PepTalk: Dat is gewoon Engels voor verkoper.
What a douche! :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Zelfs in de Miami in Terneuzen zat er geen plastic in de hasj en dat is een schijtshop...
Och, ik kon je toch al niet verdragen SmokeMe...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ach ja.. Niet iedereen is perfect he:wink:

Maar hoe kom je erbij dat Miami een kwalitatief uitermate teleurstellende shop is?

Ze hebben er goede en goedkope wiet. :rolleyes:
En een onwaarschijnlijk goede en vriendelijke service! :rolleyes:

Dat is inderdaad wel de plaats waar je evt. wel plastic in je hasj en glas in je wiet kunt verwachten.


High life :rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Yup:)

Sinds een week of wat zijn er weer walnootjes:) Helemaal super!
Hoef ik niet steeds terug met die niet werkende grow kits van ze :tongueout:
Klik om te vergroten...
Heb er ooit eens een portie paddo's gekocht, Colombianen dacht ik. Vandaar dat ik het nog wist. :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Das wel lang geleden :openmouth:

Ruim voor het paddoverbod hebben ze ze uit het zichtbare assortiment gehaald.
Voor bekenden waren ze er nog, maar na het verbod was het toch echt over :(

Weet je zeker dat het Colombianen waren? Naar mijn weten verkochten ze alleen cubensis en cyanescens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."