Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj maken

Hasj maken

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik BEN onzin :grin:

Maar die borden zijn voor buitenlandse bezoekers.
Dealer betekend in het Engels handelaar/verkoper.

Maar goed, blijf jij lekker je plastic hasj roken:) Als jij denkt dat het normaal is dat er ( ook al zijn het kleine hoeveelheden) plastic in zit. Het zal er zeker wel eens inzitten, maar mocht ik het tegenkomen in m'n hasj dan rij ik terug naar desbetreffende shop en vraag toch wel even waar the fuck ze mee bezig zijn.

Nou is het hier allemaal kwalitatief gezien vrij goed, dus kan dat er in de randstad meer plastic in je hasj zit.. Maar als je het weet, en je blijft het toch roken vraag ik me toch af of de mens per definitie wel het slimste wezen op deze aarde is.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Plastic in hasj normaal??? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Komaan waar ben je mee bezig jongeeeeuuuuh! Jajaaaa, ik ben een onwetende Belg en blablablaa, maar zelfs IK weet dat dat gewoon onzin is. Hahahaha serieus een beetje plastic gaan roken, waar gaan we naartoe???
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ben ik toch altijd blij, dat na een post van jou ik weet dat ik niet de enige niet-retard ben hier op dit forum. :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Wat ben ik toch altijd blij, dat na een post van jou ik weet dat ik niet de enige niet-retard ben hier op dit forum. :stoned:
Klik om te vergroten...
:smoke:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahahahahaha en van die dealer, had het nog niet gezien. Hahahahahaha ik kom niet meer bij. :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Logisch zoals jij al zei PepTalk: Dat is gewoon Engels voor verkoper.
What a douche! :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Zelfs in de Miami in Terneuzen zat er geen plastic in de hasj en dat is een schijtshop...
Och, ik kon je toch al niet verdragen SmokeMe...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach ja.. Niet iedereen is perfect he:wink:

Maar hoe kom je erbij dat Miami een kwalitatief uitermate teleurstellende shop is?

Ze hebben er goede en goedkope wiet. :rolleyes:
En een onwaarschijnlijk goede en vriendelijke service! :rolleyes:

Dat is inderdaad wel de plaats waar je evt. wel plastic in je hasj en glas in je wiet kunt verwachten.


High life :rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Ach ja.. Niet iedereen is perfect he:wink:

Maar hoe kom je erbij dat Miami een kwalitatief uitermate teleurstellende shop is?

Ze hebben er goede en goedkope wiet. :rolleyes:
En een onwaarschijnlijk goede en vriendelijke service! :rolleyes:

Dat is inderdaad wel de plaats waar je evt. wel plastic in je hasj en glas in je wiet kunt verwachten.


High life :rock:
Klik om te vergroten...
Is Aarden niet beter? Of zijn die gewoon duurder?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hasj wel, wiet niet.

Maar ik merk in Goes dat er echt een soort 2deling is tussen mensen die de HL helemaal geweldig vinden en niets van de aarde moeten hebben en andersom.

Ik vind de hasj bij de aarde beter, maar hij is iets duurder ( in wiet ook) en je kunt er niet lekker chillen. Je moet de grote markt over en het is heel publiekelijk als je naar binnen gaat ( voor jou geen probleem, voor mij als local wel. M'n oma shopt vaak:wink:)

De highlife heeft een cafe en een lounge waar je kunt chillen.
Vriendelijk personeel ( itt. de Aarde) en redelijk goedkope drankjes.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Hasj wel, wiet niet.

Maar ik merk in Goes dat er echt een soort 2deling is tussen mensen die de HL helemaal geweldig vinden en niets van de aarde moeten hebben en andersom.

Ik vind de hasj bij de aarde beter, maar hij is iets duurder ( in wiet ook) en je kunt er niet lekker chillen. Je moet de grote markt over en het is heel publiekelijk als je naar binnen gaat ( voor jou geen probleem, voor mij als local wel. M'n oma shopt vaak:wink:)

De highlife heeft een cafe en een lounge waar je kunt chillen.
Vriendelijk personeel ( itt. de Aarde) en redelijk goedkope drankjes.
Klik om te vergroten...
En high life is tevens een smartshop! :beer:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yup:)

Sinds een week of wat zijn er weer walnootjes:) Helemaal super!
Hoef ik niet steeds terug met die niet werkende grow kits van ze :tongueout:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
Yup:)

Sinds een week of wat zijn er weer walnootjes:) Helemaal super!
Hoef ik niet steeds terug met die niet werkende grow kits van ze :tongueout:
Klik om te vergroten...
Heb er ooit eens een portie paddo's gekocht, Colombianen dacht ik. Vandaar dat ik het nog wist. :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Das wel lang geleden :openmouth:

Ruim voor het paddoverbod hebben ze ze uit het zichtbare assortiment gehaald.
Voor bekenden waren ze er nog, maar na het verbod was het toch echt over :(

Weet je zeker dat het Colombianen waren? Naar mijn weten verkochten ze alleen cubensis en cyanescens.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
Das wel lang geleden :openmouth:

Ruim voor het paddoverbod hebben ze ze uit het zichtbare assortiment gehaald.
Voor bekenden waren ze er nog, maar na het verbod was het toch echt over :(

Weet je zeker dat het Colombianen waren? Naar mijn weten verkochten ze alleen cubensis en cyanescens.
Klik om te vergroten...

Maar schatje, het waren Cubensis. Colombianen zijn gewoon een "sub-soort" zoals je mexicanen en cambodianen enz... hebt. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
''Plastic in je hasj, en dat daadwerkelijk bewust oproken.''
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja, dat is waar het om ging voor wij het topic vol chatten.

Maar elke andere reactie dan een lach op die stelling zou onterecht zijn.
j
justforyouLid
01-01-2024, 00:00
#16
misschien zo :grin:

http://myjoint.nl/wmp10.htm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."