Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIce-o-later ervaringen?

Ice-o-later ervaringen?

42 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is hasj, gemaakt met een koud water extractie. En ik raad je aan er echt weinig in te doen, wat een spul is het :). Kost overigens wel 15 - 25 euro per gram.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
voorgedraaide moeje ook ni hale:wink:

van 1 gram kon ik 5 joints draaien.

en die joints waren echt sterk!!

niet eens duur dus
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind het een supergeluid, 't geluid van zo'n ding. Ik kan er zelf niks van doch :cry: :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is het zo goed dan? Hmm, ik zal het eens halen..Weet iemand een coffeeshop in Groningen die dit verkoopt? ik ben het zelf namelijk nog nooit tegengekomen...
Dansen met een digeridoo in je handen :P...klinkt goed :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja aantal keren gerookt.

1 keer het idee gehad dat ik echt boven mezelf zweefde

en een keer in amsterdam gerookt waar ik ook maar wat door de stad heen zweefde echt supergoede hasj.

jammer dat het zo duur is maar in vergelijking met het effect is het het zeker wel waard hoor!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vooral op paddo's is zo'n ding echt heel gaaf :). Maar we gaan offtopic!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan je ook didge spelen of niet? :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klein beetje, heb mn ademhaling nog niet helemaal onder controle. Van de zomer wilde het wel eens lukken om minuten achter elkaar te doo'en, maar dat kan ik niet meer denk ik :P.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
die hasj klinkt best wel goed
ben misschien moeten wij een keertje even op onderzoek uitgaan hier in apeldoorn om wat van die hasj te bemachtigen :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mmm, is het echt zo anders als normale hasj? Weet je ook hoe je dit misschien zelf kan maken?

Enneh, didgeridoo spelen kan me pa ook! :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik morgen mn tentamen goed heb gemaakt, trakteer ik mezelf op een grammetje. Gaat het slecht, ben ik bang dat ik mezelf moet troosten met een gram :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Als ik morgen mn tentamen goed heb gemaakt, trakteer ik mezelf op een grammetje. Gaat het slecht, ben ik bang dat ik mezelf moet troosten met een gram :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha, en door zo te denken gebruik je vaker en vaker :grin:

naja, erg?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben ik het helemaal mee eens :grin:

Ten slotte zit je nog steeds op de uni, dus zo slecht doe je het niet en kan je je zo'n grammetje best permitteren :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey, studeren moet je ruim zien he :P
Z
ZuLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik kon na het roken van isolator (of ice-o-later ) heel slecht slapen, 3 uur ofzo. en ik kreeg migraine na meerdere keren. echt, de hoofdpijn drukte helemaal op mijn ogen. het is volgens mij voor mij teveel bewerkt...
nxmznejktvcxcvjxcbb.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja oke maar ik moet er wel ff bij zeggen dat ik ze niet alleen oprook:P

met 3 andere , en dat ik op het laatst best aan het trippen was
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoezo te veel bewerkt? En, heb je het vaker gedaan, of was het 1x?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik moest gister 20 minuten door de keiharde regen fietsen en toen kon ik het niet laten om toch maar te blowen.

ik ging de shop in met de gedachte 'als ze ice-o-later hebben koop ik het , anders niks'

en ja hoor hij was er :P

het effect leek een beetje op spacecake , mn ogen brandde echt mn hoofd uit en ik ben tot 6 uur sochtends wakker geweest en lol gehad.

erg geslaagde hasj dus!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
inmiddels alweer paar keer ice o later gerookt , mn vrienden Met geld hebben het nu ook ontdekt.

je ogen branden gewoon uit je hoofd en je bent mega stoned af en toe echt trippy dat je evenwicht helemaal lijkt weg te vallen heel vaag :stoned:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier mensen die wat ervaring hebben met ice-o-later? Ik heb het zelf 1x mogen samplen en was er echt van overdonderd, kreeg er helemaal rillingen van en heb de hele avond staan dansen met een didgeridoo in mn handen.

Als het nou niet zo duur was zou ik het vaker kopen, misschien binnenkort weer eens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."