#1
OnderDeEik zei:Misschien is een hasjrasp iets?
Kan ook. maar in een grinder kan je het gelijktijdig met wiet grinden. das echt de moeite waard!
OnderDeEik zei:Misschien is een hasjrasp iets?

1percent zei:effe.. ik rook mn hasj normaal gesproken dus in een puurpijpje, nu ben ik helaas mn pijpje vergeten maar we willen vanavond toch hasj roken..
heb al ff zoek gebruikt maar vond niks dus bij deze
hoe kan je je hasj kruimelen? die hasj die ik heb is vrij hard namelijk dus ik kan er niet gewoon brokjes afbreken.
(De bedoeling is dus gewoon jointje inderdaad)
Alvast thanks![]()
. Lichtjes het vlammetje van je aansteker de hasj laten likken, dan met duim en wijsvinger er bolletjes van af halen.Hij zei dat het één harde brok is waar je geen stukjes van af kunt halen. Dus zal hij niet anders kunnen dan het te verwarmen.SmokeMe zei:Harde hasj in de grinder, zachte stukjes afplukken en zwarte een staafje draaien
Niet aansteken, zonde van de thc die dan al vervliegt
KoxBox zei:Hij zei dat het één harde brok is waar je geen stukjes van af kunt halen. Dus zal hij niet anders kunnen dan het te verwarmen.SmokeMe zei:Harde hasj in de grinder, zachte stukjes afplukken en zwarte een staafje draaien
Niet aansteken, zonde van de thc die dan al vervliegt
SmokeMe zei:KoxBox zei:Hij zei dat het één harde brok is waar je geen stukjes van af kunt halen. Dus zal hij niet anders kunnen dan het te verwarmen.SmokeMe zei:Harde hasj in de grinder, zachte stukjes afplukken en zwarte een staafje draaien
Niet aansteken, zonde van de thc die dan al vervliegt
Ooit van een mes gehoord?
Als je toch grote blokken koopt moet je die sowieso hakken
Dan moet je toch echt al een sterke grinder hebben? Of zie ik dat helemaal verkeerd.SmokeMe zei:Gewoon een paar kleinere blokjes maken en in de grinder gooien
Fronske zei:Ik heb mijn grinder kapotgemaakt door het te proberen met grote brokjes (3 of 4 brokjes, samen 120mg). Ik moest zoveel kracht zetten dat hij brak. Daarbij kwam nog dat de helft van de hash gewoon tegen de tandjes van mijn grinder bleef plakken.
Het werkt wel, als je het eerst al goed verkruimelt, maar dan kan je net zo goed alles met je vingers doen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."