Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblowen & negatieve effecten

blowen & negatieve effecten

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
KAKKEN zei:
NIET ZOVEEL WIET SMOKEN OFANDERS GADE DOOD MAN
BEN IK NU ECHT DE ENIGE MENS HIER OP AARDE MET EEN VERSTAND???? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bent in ieder geval niet de enige zonder.
Klik om te vergroten...
:grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
:)
K
KAKKENLid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
KAKKEN zei:
NIET ZOVEEL WIET SMOKEN OFANDERS GADE DOOD MAN
BEN IK NU ECHT DE ENIGE MENS HIER OP AARDE MET EEN VERSTAND???? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bent in ieder geval niet de enige zonder.

En wat manisch depressief ook? Of gewoon een enorm groot ego?
Klik om te vergroten...

IK HEB 1
DUS IK KAN NIET ZONDER ZITTEN
EN WAT HEB IK GROOT GELIJK DAT IK DE ENIGSTE BEN MET VERSTAND
SHITTTTTTTTTTT :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
KAKKEN zei:
PepTalk zei:
KAKKEN zei:
NIET ZOVEEL WIET SMOKEN OFANDERS GADE DOOD MAN
BEN IK NU ECHT DE ENIGE MENS HIER OP AARDE MET EEN VERSTAND???? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bent in ieder geval niet de enige zonder.

En wat manisch depressief ook? Of gewoon een enorm groot ego?
Klik om te vergroten...

IK HEB 1
DUS IK KAN NIET ZONDER ZITTEN
EN WAT HEB IK GROOT GELIJK DAT IK DE ENIGSTE BEN MET VERSTAND
SHITTTTTTTTTTT :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Smoke on dude :stoned: :wave:
K
KAKKENLid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
KAKKEN zei:
IK HEB 1
DUS IK KAN NIET ZONDER ZITTEN
EN WAT HEB IK GROOT GELIJK DAT IK DE ENIGSTE BEN MET VERSTAND
SHITTTTTTTTTTT :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Smoke on dude :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
KAKKEN zei:
PepTalk zei:
KAKKEN zei:
IK HEB 1
DUS IK KAN NIET ZONDER ZITTEN
EN WAT HEB IK GROOT GELIJK DAT IK DE ENIGSTE BEN MET VERSTAND
SHITTTTTTTTTTT :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Smoke on dude :stoned: :wave:
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Arrogant zijn in ook een vorm van zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kotsen.

Nee dank u.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
KAKKEN zei:
IK TYP ALLES IN HOOFDLETTERS
Klik om te vergroten...

Ik merk het nu pas op, maar zou die gast geen caps lock op z'n keypad hebben??
Zelfs z'n nick en onderschrift is in hoofdletters :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
KAKKEN zei:
PepTalk zei:
KAKKEN zei:
NIET ZOVEEL WIET SMOKEN OFANDERS GADE DOOD MAN
BEN IK NU ECHT DE ENIGE MENS HIER OP AARDE MET EEN VERSTAND???? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bent in ieder geval niet de enige zonder.

En wat manisch depressief ook? Of gewoon een enorm groot ego?
Klik om te vergroten...

IK HEB 1
DUS IK KAN NIET ZONDER ZITTEN
EN WAT HEB IK GROOT GELIJK DAT IK DE ENIGSTE BEN MET VERSTAND
SHITTTTTTTTTTT :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Hahahaha, jij bent echt te grappig. Poep nog even verder vrind.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
dark_ikkeuh zei:
na een jaar dagelijks jointje roken toch eens minderen denk ik zo

tolerantie, stoned zijn is gewoon niet zo fijn meer als vroeger, het is zo gewoontjes
merk ook wel dat ik moeilijker heb met beslissingen maken, snel van gedacht verander of gewoon niet weet wat ik moet kiezen
gedachten die af en toe op hol slaan,
wil ik iets doen, denk ga eerst eentje roken, zin om iets te doen volledig weg ..
ben altijd al een uitsteller geweest maar nu is het wel serieus erger geworden

para had ik vroeger soms last van nu wel nooit meer, mss omdat ik er ook beter mee kan omgaan

nuja ik wil er weer meer van genieten dus ga proberen enkel nog in het weekend jointjes te roken :)
Klik om te vergroten...


Afgezien van dat je vroeger para was en je gedachten op hol slaan, ken ik het gevoel. ik rook de laatste weken vaak maar 1 jointje op een dag. en dan alleen 's avonds. maar er zitten natuurlijk ook dagen bij dat ik met vrienden een paar jointjes in een uur rook :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."