Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'bad trip'?

'bad trip'?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok, ik zal het hele verhaal maar vertellen:

Ben sinds kort begonnen met het gebruik van wiet omdat ik een ziekte heb wat daarmee te behandelen is, ik haal het van de shop en doe het af en toe wel eens.
Ik ben begonnen met een aantal keren blowen maar dit vond ik totaal niet lekker, smaakt echt naar droge olie ofzo :P en het effect vond ik ook niet zo sterk als verwacht, niet zo van dat je zegt "Hij knalllde erin zeg", zoals je hier weleens leest :beer:
Dus daar ben ik maar mee gestopt en ik heb een vaporizer gekocht, dat leek mij gewoon veel lekkerder en het is gezonder. Tja als je wiet gebruikt, moet je er ook wel plezier in hebben vind ik. :wink:
Na een dag school was ik best wel moe eigenlijk en nou die heb ik dus vandaag uitgeprobeerd met een beetje K2 van de coffeeshop, ik had een 1 gram zakje en heb daarvan een topje gegrind en in de vaporizer gedaan.
Eerste paar keer inhaleren merkte ik niet zo heel veel, maar daarna voelde ik het wel degelijk :mrgreen: Op dat moment belde er iemand aan, ik schrok hiervan en m'n moeder deed open. Ik was bang dat hij naar binnen zou komen zodat hij mij ziet dampen :P Ik hou er niet zo van als mensen dat van mij weten, hou het liever nog ff geheim :wink:
Op dat moment nam ik nog een trekje, deze nam ik als volgt: Gewoon een klein trekje in je mond doen, en dan verder inhaleren met gewone lucht. Als ik dat doe tijdens gewoon shag/sigaret roken wordt ik daar altijd beetje duizelig van. Maar weet niet zeker of het daaraan lag, of dat ook bij vaporizen het geval is?
Maargoed toen ging ik dus een beetje op de bank hangen enzo en ik begon steeds dieper weg te raken... de wereld om me heen ging heen en weer en m'n hart ging echt zo hard tekeer dat ik het overal voelde en het als klappen op m'n hoofd ervaarde. Dit ging zeker een paar uur door. Ik dacht even serieus dat ik van de wereld raakte of flauw zou vallen. Ik voel me nou wel weer normaal, maar deze eerste keer 'goed stoned' was zekers niet relaxed.
Volgens mij heb ik het misschien onderschat ofzo, te snel achter elkaar :P

Wat denken jullie? Komt het doordat K2 gewoon niet voor beginnende stoners is weggelegd of dat ik door die schrik van de bel gewoon omsloeg? Of komt het misschien gewoon doordat ik al moe was of misschien gewoon niet zo snel achter elkaar heb moeten doen? (de wiet zag een beetje licht bruin in ongeveer 10-15 min, heb volgens mij 5 flinke inhalaties gedaan in die tijd).
Misschien gewoon volgende keer rustiger aandoen en gewoon door ervaring te weten komen wanneer je denkt genoeg binnen te hebben gekregen... :confused:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
mischien denk je er te veel over na

en ja het is wel slim om de volgende keer iets minder te roken
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh man! Ik heb het wel al meer gehad, :grin:
De eerste keren blowen, was chill, maar als ik dan een keer Northern Lights had gekocht in een shop in Roosendaal, damn, ik ging ook dieper, en dieper, en dieper, je wereld schommelt ontzettend hard, en je gedachten gaan als een sneltrein..

Nu niets om je zorgen over te maken, gaat wss niet al te snel nog eens gebeuren denkik, en als dat wel zo is, probeer gewoon je situatie te aanvaarden, je zal je dan meteen beter voelen :wink:

maar het kan wel beangstigend zijn, zeker als je net blowd, maar het is niet echt een bad trip ^^

Verder nog, rustig beginnen, beetje wiet, 1 of 2 keer trekken, effe bekomen, je zal de thc's & cbd's snel genoeg in je lichaam voelen stromen, en dat is heerlijk :tongueout:
Voel je dat je nog wel wat kan, gewoon nog een trekje, en zo leer je jezelf meteen inschatten :)

Peace! enjoy the herb :stoned:
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok het zal dan wel geen bad trip zijn maar wist even niet hoe ik het anders kon noemen :tearsofjoy:

Maar ik denk dat je als beginneling gewoon niet goed aan kunt voelen of je wel of niet genoeg hebt gehad... en dan opeens denk je WTF gebeurt er nu :P Dus volgende keer maar gewoon rustiger aan doen, ervaring leert het wel
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo is dat :)
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#6
zo'n hartkloppingen sjit heb ik nog nooit meegemaakt. Gewoon rustig blowen, als je het begint te voelen stoppen, het effect zal dan nog wel wat toenemen zonder dat je extra hoeft te doen :wink:
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wietje zei:
Oh man! Ik heb het wel al meer gehad, :grin:
De eerste keren blowen, was chill, maar als ik dan een keer Northern Lights had gekocht in een shop in Roosendaal, damn, ik ging ook dieper, en dieper, en dieper, je wereld schommelt ontzettend hard, en je gedachten gaan als een sneltrein..

Nu niets om je zorgen over te maken, gaat wss niet al te snel nog eens gebeuren denkik, en als dat wel zo is, probeer gewoon je situatie te aanvaarden, je zal je dan meteen beter voelen :wink:

maar het kan wel beangstigend zijn, zeker als je net blowd, maar het is niet echt een bad trip ^^

Verder nog, rustig beginnen, beetje wiet, 1 of 2 keer trekken, effe bekomen, je zal de thc's & cbd's snel genoeg in je lichaam voelen stromen, en dat is heerlijk :tongueout:
Voel je dat je nog wel wat kan, gewoon nog een trekje, en zo leer je jezelf meteen inschatten :)

Peace! enjoy the herb :stoned:
Klik om te vergroten...


die zul je nu niet meer kunnen kopen in roosendaal :(
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
nederjunk zei:
Wietje zei:
Oh man! Ik heb het wel al meer gehad, :grin:
De eerste keren blowen, was chill, maar als ik dan een keer Northern Lights had gekocht in een shop in Roosendaal, damn, ik ging ook dieper, en dieper, en dieper, je wereld schommelt ontzettend hard, en je gedachten gaan als een sneltrein..

Nu niets om je zorgen over te maken, gaat wss niet al te snel nog eens gebeuren denkik, en als dat wel zo is, probeer gewoon je situatie te aanvaarden, je zal je dan meteen beter voelen :wink:

maar het kan wel beangstigend zijn, zeker als je net blowd, maar het is niet echt een bad trip ^^

Verder nog, rustig beginnen, beetje wiet, 1 of 2 keer trekken, effe bekomen, je zal de thc's & cbd's snel genoeg in je lichaam voelen stromen, en dat is heerlijk :tongueout:
Voel je dat je nog wel wat kan, gewoon nog een trekje, en zo leer je jezelf meteen inschatten :)

Peace! enjoy the herb :stoned:
Klik om te vergroten...


die zul je nu niet meer kunnen kopen in roosendaal :(
Klik om te vergroten...
nope :(

Nu de shops daar dicht zijn voor belgen, ben ik gedwongen alcohol te drinken, vanuit de overheid uit dus..
Of als ik wiet moet hebben, kan ik gaan kopen bij klein mannekes op straat van 15..

Als dit de manier is van de overheid om hun drugsbeleid in goede banen te lijden.. tis goed gelukt! ZE MOGEN TROTS ZIJN DAAR IN BRUSSEL EN IN DEN HAAG.

Bende janetten dat zijn.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat bijmij altijd hielp als ik wat bad ging en me niet goed voelde was:

pak een glas ranja met flink wat suiker! en atten maar :tearsofjoy:
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wietje zei:
nederjunk zei:
Wietje zei:
Oh man! Ik heb het wel al meer gehad, :grin:
De eerste keren blowen, was chill, maar als ik dan een keer Northern Lights had gekocht in een shop in Roosendaal, damn, ik ging ook dieper, en dieper, en dieper, je wereld schommelt ontzettend hard, en je gedachten gaan als een sneltrein..

Nu niets om je zorgen over te maken, gaat wss niet al te snel nog eens gebeuren denkik, en als dat wel zo is, probeer gewoon je situatie te aanvaarden, je zal je dan meteen beter voelen :wink:

maar het kan wel beangstigend zijn, zeker als je net blowd, maar het is niet echt een bad trip ^^

Verder nog, rustig beginnen, beetje wiet, 1 of 2 keer trekken, effe bekomen, je zal de thc's & cbd's snel genoeg in je lichaam voelen stromen, en dat is heerlijk :tongueout:
Voel je dat je nog wel wat kan, gewoon nog een trekje, en zo leer je jezelf meteen inschatten :)

Peace! enjoy the herb :stoned:
Klik om te vergroten...


die zul je nu niet meer kunnen kopen in roosendaal :(
Klik om te vergroten...
nope :(

Nu de shops daar dicht zijn voor belgen, ben ik gedwongen alcohol te drinken, vanuit de overheid uit dus..
Of als ik wiet moet hebben, kan ik gaan kopen bij klein mannekes op straat van 15..

Als dit de manier is van de overheid om hun drugsbeleid in goede banen te lijden.. tis goed gelukt! ZE MOGEN TROTS ZIJN DAAR IN BRUSSEL EN IN DEN HAAG.

Bende janetten dat zijn.
Klik om te vergroten...
nee joh bij de coke dealer hebben ze prima weed nu :) anders is dr nog etten leur he
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sowieso zijn die hartkloppingen normaal als je knetter bent,had ik ook Altijd
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klinkt erg bekend wat ik had na +/- 8 keer wiet gerookt te hebben,
Ik leek dan alsof alles in een klap steeds draaieriger werd, en mijn hoofd telkens maar naar achter werd getrokken (het voelde dan zo), sindsdien heb ik dat altijd gehad, ik moest er gewoon aan wennen, en het gaat bekender en fijner voelen na nog, en nog, en nog een keer.
Wees zeker niet bang als het gebeurt, chill out.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#13
komt me bekend voor :P
ik was een x met een vriend van me buiten en toen waren we ook aan het smoken :stoned: we gingen naar tankstation en ik voelde me opeens alsof ik flauw ging vallen, ik was toen buiten even gaan zitten.. toen had ik zoiets van mens stel je niet aan ga naar binnen :P toen zijn we naar binnen gegaan toen stond ik in de rij om af te rekenen en toen werd alleen opeens zwart voor me ogen en toen zei ik tegen die vriend dat ik zie nix meer kon zien en toen had hij me opgevangen want ik zakte door me benen heen en toen heeft hij me naar buiten gedragen haha echt te erg.. die mensen daar wouden bijna 112 bellen .. maar het kom erop neer dat ik te weinig gegeten en gedronken had van te voren aah lame :rolleyes:

:stoned:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#14
bad gaan zit in je hoofd.
Je gaat bad als je teveel blowt of soms als je gewoon goed stoned bent en er gebeurd iets ergs.
Ik denk dat je gewoon een beetje in paniek raakte toen de deurbel ging, dat samen met de relatief hoge hoeveelheid kan dat als gevolg hebben.

Probeer het eens een keer met iemand samen, ik snap dat je het stil wilt houden maar ik denk dat het voor jezelf ook veel prettiger is.

Verder wens je ik je sterkte met je ziekte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."