Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet-soort?

Welke wiet-soort?

63 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak dan eens een écht topic aan...
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Maak dan eens een écht topic aan...
Klik om te vergroten...

dat was dit ook, ik verwachtte gewoon een paar kenners die met hun mening zouden komen, i.p.v. een of andere zeurende belg. :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
space jace zei:
hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.
Klik om te vergroten...
Wel boehoeee

space jace zei:
De vraag is als volgt:
Welke soort wiet is lekker en goedkoop?
Klik om te vergroten...
Wat maakt het uit voor jou? Je mag toch nog niet in de shop klein klein kleutertje.
Trouwens, als je ook maar enige ervaring had, had je deze vraag sowieso al niet moeten stellen.

space jace zei:
ik hoop dat ik er nog wat aan heb :)
Klik om te vergroten...
Ja... Niet dus.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
space jace zei:
hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.
Klik om te vergroten...
Wel boehoeee
Klik om te vergroten...

wie is hier nou het kleine kleutertje? ^^

KoxBox zei:
space jace zei:
De vraag is als volgt:
Welke soort wiet is lekker en goedkoop?
Klik om te vergroten...
Wat maakt het uit voor jou? Je mag toch nog niet in de shop klein klein kleutertje.
Trouwens, als je ook maar enige ervaring had, had je deze vraag sowieso al niet moeten stellen.
Klik om te vergroten...
ik weet niet of jij ooit voor je 18e hebt geblowed? maar ik kan over het algemeen overal gewoon wiet halen?

KoxBox zei:
space jace zei:
ik hoop dat ik er nog wat aan heb :)
Klik om te vergroten...
Ja... Niet dus.
Klik om te vergroten...

nee, niet aan jouw nee :wink:
hier heb ik nog wel wat aan:
cropp zei:
nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
Klik om te vergroten...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
space jace zei:
hier heb ik nog wel wat aan:
cropp zei:
nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

En dat had je zelf niet kunnen bedenken? Alsof je nog nooit van white widow gehoord had... Trouwens kan jij dan je soort en/of prijs kiezen bij je dealer?
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
space jace zei:
hier heb ik nog wel wat aan:
cropp zei:
nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

En dat had je zelf niet kunnen bedenken? Alsof je nog nooit van white widow gehoord had... Trouwens kan jij dan je soort en/of prijs kiezen bij je dealer?
Klik om te vergroten...

aangezien er 13 coffeshops zijn in haarlem.. en ik had inderdaad wel van white widow gehoord maar dat kost in haarlem 8 euro per gram en dat vind ik niet speciaal goedkoop.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
En ze controleren daar je leeftijd niet :confused:

Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.

Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
En ze controleren daar je leeftijd niet :confused:

Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.

Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.
Klik om te vergroten...

Bij 3/4 van de shops controleren ze wel en dan vraag ik het wel gewoon aan een vriend,, Meestal vraag ik gewoon om voorgerolde (i know, die zijn crappy) en die zijn 3 euro per stuk (6 euro per gram).. Lame, je hebt gelijk xD.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
space jace zei:
KoxBox zei:
En ze controleren daar je leeftijd niet :confused:

Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.

Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.
Klik om te vergroten...

Bij 3/4 van de shops controleren ze wel en dan vraag ik het wel gewoon aan een vriend,, Meestal vraag ik gewoon om voorgerolde (i know, die zijn crappy) en die zijn 3 euro per stuk (6 euro per gram).. Lame, je hebt gelijk xD.
Klik om te vergroten...

Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.

Nu, ik zeg niet dat wiet van 6,7€ bucht is ofzo maar doorgaans heb je pas kwaliteit vanaf 7euro.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.
Klik om te vergroten...

so true, toevallig vandaag gedaan :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien een zeurende Belg, maar geen domme... :P
R
RJMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goedkoop doe ik niet aan.

Daarom zou ik het als volgd doen.
Neem voor de echt stonede avonden crystal white widow mee.
voor chill overdag zou ik toch echt een Chiva of Buddha's sistertje te roken.
en voor de rest zou ik nog wat special diamond, amnesia, repelsteeltje en white shark mee te nemen.

Joah, dan wordt je wel stoned.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Misschien een zeurende Belg, maar geen domme... :P
Klik om te vergroten...

lol, misschien heb je gelijk :rolleyes: :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
space jace zei:
KoxBox zei:
En ze controleren daar je leeftijd niet :confused:

Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.

Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.
Klik om te vergroten...

Bij 3/4 van de shops controleren ze wel en dan vraag ik het wel gewoon aan een vriend,, Meestal vraag ik gewoon om voorgerolde (i know, die zijn crappy) en die zijn 3 euro per stuk (6 euro per gram).. Lame, je hebt gelijk xD.
Klik om te vergroten...

Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.

Nu, ik zeg niet dat wiet van 6,7€ bucht is ofzo maar doorgaans heb je pas kwaliteit vanaf 7euro.
Klik om te vergroten...

Bij de slechtere shops krijg je dan pas kwaliteit ja.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neem dan benzo's mee. De hele vakantie in een roesje. Heerlijk!
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse zei:
Neem dan benzo's mee. De hele vakantie in een roesje. Heerlijk!
Klik om te vergroten...

Gezellig, dan word ik keihard ge-''buttraped'' (quote van een vriend) de godganze vakantie lang door mn ouders, mn tante en oom en mn opa en oma terwijl mn oudste neef zn hoofd schud en de jongste staat te juichen. Heerlijk!
( :grin: )
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is makkelijker om tussendoor stiekem een benzootje te snoepen dan wiet te gaan roken !
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Winehouse zei:
Het is makkelijker om tussendoor stiekem een benzootje te snoepen dan wiet te gaan roken !
Klik om te vergroten...

bovendien kan ik niet zomaar benzootjes regelen ^^
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."