Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTabac in coffeeshops

Tabac in coffeeshops

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
TabaK, en ja ik denk wel dat het waar is.
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik rook nu al enkele jaren weed en woon in België
ik ben van plan om binnenkort naar een coffeeshop te gaan in amsterdam.
Nu heb ik sedert kort van enkele personen gehoord dat het verboden is om tabac te gebruiken als je joints rookt in een coffeeshop, omdat dit zou vallen onder de wet van de horeca, dat er geen tabac meer mag worden gebruikt
is dit waar?

-peace- :stoned:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe bedoel je? Gewoon peuken? Of tabak in joint? :P

Weet niet of je er nog mag roken (tabak). Maar dat laatste is volgens mij onzin :P
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Hoe bedoel je? Gewoon peuken? Of tabak in joint? :P

Weet niet of je er nog mag roken (tabak). Maar dat laatste is volgens mij onzin :P
Klik om te vergroten...
tabac in een joint..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Officieel is het verboden ja, maar zo goed als alle shops die ik ken doen er niet moeilijk over, en anders is er wel een rookruimte.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Sjeik zei:
Officieel is het verboden ja, maar zo goed als alle shops die ik ken doen er niet moeilijk over, en anders is er wel een rookruimte.
Klik om te vergroten...

Dit, plus dat alle shops die ik ken tabak door de joint accepteren en enkel sigaretten/shag in de rookruimte, of gewoon buiten :P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
De Sjeik zei:
Officieel is het verboden ja, maar zo goed als alle shops die ik ken doen er niet moeilijk over, en anders is er wel een rookruimte.
Klik om te vergroten...

Dit, plus dat alle shops die ik ken tabak door de joint accepteren en enkel sigaretten/shag in de rookruimte, of gewoon buiten :P
Klik om te vergroten...

Precies, ik heb nog nooit gehoord van een shop die tabak in joints afkeurde. Ik rook zelf ook altijd met tabak en heb er nog nooit iets over gehoord.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tabak in joint kun je gewoon roken in de coffeeshop. Een peuk erna opsteken is een ander verhaal. Veel plezier in het walhalla amsterdam :wink:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#9
In de shops waar ik kom is het zoals gezegd: voor tabak in joints knijpen ze een oogje dicht, gewone sigaretten word wel niet toegestaan. Ook word het in een paar shops geapprecieerd als je je pakje roltabak ook wegsteekt en niet op tafel laat liggen. Al zijn dat uiteindelijk nog wel details. Geen zorgen, je kan gewoon blowen in de shop, komt het allemaal op neer.
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#10
in 9 van de 10 coffeeshops staat het personeel ook met een wiet / tabak jointje achter de kassa jou te helpen. ik woon in de stad, kom in veel coffeeshops. er is nog nooit tegen mij gezegd dat ik geen tabak in jointjes mag doen, het is gewoon een officiele regel maar het word (vrijwel) altijd gedoogd.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vorige week nog geweest. In de Dampkring en de greenhouse stond het sowieso blauw van de damp :wink:
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik in de dampkring zat aan het raam en iemand vroeg of ik mijn tabak wat minder opvallend wilde neerleggen. Hij vond het niet erg dat ik het gebruikte maar ze deden toen wel alsof er alleen puur werd gerookt.
Op dit moment wordt het rookverbod in Amsterdam volgens mij niet eens meer nageleefd..

En buiten Amsterdam heb je op een hele hoop plekken een rookhok in de Coffeeshop waar je wel gewoon mag roken etc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."