#1
TabaK, en ja ik denk wel dat het waar is.

tabac in een joint..W.F.L. zei:Hoe bedoel je? Gewoon peuken? Of tabak in joint? :P
Weet niet of je er nog mag roken (tabak). Maar dat laatste is volgens mij onzin :P
De Sjeik zei:Officieel is het verboden ja, maar zo goed als alle shops die ik ken doen er niet moeilijk over, en anders is er wel een rookruimte.
Oom Klaas zei:De Sjeik zei:Officieel is het verboden ja, maar zo goed als alle shops die ik ken doen er niet moeilijk over, en anders is er wel een rookruimte.
Dit, plus dat alle shops die ik ken tabak door de joint accepteren en enkel sigaretten/shag in de rookruimte, of gewoon buiten :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."