#1
je gaat er niet anders van zien hoor, misschien inderdaad dat beetje wazig, maar geen trip ofzo. Als je een joint rookt kan je van alles gaan voelen, dat kan gaan van loom in de zetel plakken en naar de tv staren. Tot bij pure wiet een high waar je alles interessant en grappig vind. Je kan er honger van krijgen, je kan creatief worden. Of het kan je gewoon een licht roesgevoel bezorgen. Je moet de effecten wat leren kennen, want ik denk niet dat je immuun bent hoor, ik heb dat wel eerder horen zeggen van mensen die dan na 2 kwaliteitsjoints van mij de zetel niet meer uitraakten. En gewoon inhaleren is goed hoor, er word wel eens gezegd dat je het lang moet doen, maar dat is een fabeltje, hoogstens een seconde langer binnenhouden misschien.
wat verwacht je er eigenlijk van?
wat verwacht je er eigenlijk van?
