Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp ik voel niks.

Help ik voel niks.

25 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een vraag: Waarom voel ik niks van wiet ? Ik had maandag 2 gram wiet gehaalt (voor het eerst) bij een thuis dealer. Toen ik mijn eerste joint draaide ongeveer 0.4 gram erin werd ik na het roken een beetje duizelig en zag een beetje wazig (na een half uurtje weg)(mischien placebo ofzo?:P). Dus ik ging van alles uitproberen luisteren naar muziek niks bijzonders, ik dacht wel kleuren een beetje intenser te zien maar voor de rest helemaal niets. Dinsdag en woensdag heb ik ook nog een joint gerookt en voelde ik zelfs nog minder :cry: En btw ik inhaleer het gewoon als een sigaret doe ik iets verkeerd?
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#2
je gaat er niet anders van zien hoor, misschien inderdaad dat beetje wazig, maar geen trip ofzo. Als je een joint rookt kan je van alles gaan voelen, dat kan gaan van loom in de zetel plakken en naar de tv staren. Tot bij pure wiet een high waar je alles interessant en grappig vind. Je kan er honger van krijgen, je kan creatief worden. Of het kan je gewoon een licht roesgevoel bezorgen. Je moet de effecten wat leren kennen, want ik denk niet dat je immuun bent hoor, ik heb dat wel eerder horen zeggen van mensen die dan na 2 kwaliteitsjoints van mij de zetel niet meer uitraakten. En gewoon inhaleren is goed hoor, er word wel eens gezegd dat je het lang moet doen, maar dat is een fabeltje, hoogstens een seconde langer binnenhouden misschien.

wat verwacht je er eigenlijk van?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk inderdaad dat je teveel verwacht. Twee post hierbovens staat goed beschreven wat je kan voelen. Ik word er meestal rustig / roesachtig of juist heel creatief van en zin om op te ruimen etc. Maar meestal gewoon chill modus
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0S zei:
Wiet is geen hallucinogeen
Klik om te vergroten...

Oh jawel. :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet is geen hallucinogeen, je word er gewoon relaxt en lam van. Om het even kort samen te vatten. Wat natuurlijk ook kan is dat je thuisdealer je bagger wiet heeft verkocht of zelfs wiet waar amper THC in zit. Maar hier word je als 't goed is vrij misselijk van, dus dan zou je dat wel merken.

Misschien is het wel helemaal geen wiet dat ie je heeft verkocht... Als ik zo je post zie dan neem ik aan dat dit de eerste keer is dat je hebt geblowt?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
J0S zei:
Wiet is geen hallucinogeen
Klik om te vergroten...

Oh jawel. :grin:
Klik om te vergroten...

Toch wel? Is het niet gewoon een "psychoactieve" stof? Nou ja, hoe dan ook; je gaat er niet van hallucineren tenzij je erg hard bad gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."