Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp ik voel niks.

Help ik voel niks.

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja inderdaad mischien heb ik wel een te extreem beeld er van (door die rasta mannen xD) En mischien licht het ook wel een beetje aan de kwaliteit, En hoe ervaren jullie een joint dan ?
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had een vraag: Waarom voel ik niks van wiet ? Ik had maandag 2 gram wiet gehaalt (voor het eerst) bij een thuis dealer. Toen ik mijn eerste joint draaide ongeveer 0.4 gram erin werd ik na het roken een beetje duizelig en zag een beetje wazig (na een half uurtje weg)(mischien placebo ofzo?:P). Dus ik ging van alles uitproberen luisteren naar muziek niks bijzonders, ik dacht wel kleuren een beetje intenser te zien maar voor de rest helemaal niets. Dinsdag en woensdag heb ik ook nog een joint gerookt en voelde ik zelfs nog minder :cry: En btw ik inhaleer het gewoon als een sigaret doe ik iets verkeerd?
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
je gaat er niet anders van zien hoor, misschien inderdaad dat beetje wazig, maar geen trip ofzo. Als je een joint rookt kan je van alles gaan voelen, dat kan gaan van loom in de zetel plakken en naar de tv staren. Tot bij pure wiet een high waar je alles interessant en grappig vind. Je kan er honger van krijgen, je kan creatief worden. Of het kan je gewoon een licht roesgevoel bezorgen. Je moet de effecten wat leren kennen, want ik denk niet dat je immuun bent hoor, ik heb dat wel eerder horen zeggen van mensen die dan na 2 kwaliteitsjoints van mij de zetel niet meer uitraakten. En gewoon inhaleren is goed hoor, er word wel eens gezegd dat je het lang moet doen, maar dat is een fabeltje, hoogstens een seconde langer binnenhouden misschien.

wat verwacht je er eigenlijk van?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk inderdaad dat je teveel verwacht. Twee post hierbovens staat goed beschreven wat je kan voelen. Ik word er meestal rustig / roesachtig of juist heel creatief van en zin om op te ruimen etc. Maar meestal gewoon chill modus
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0S zei:
Wiet is geen hallucinogeen
Klik om te vergroten...

Oh jawel. :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet is geen hallucinogeen, je word er gewoon relaxt en lam van. Om het even kort samen te vatten. Wat natuurlijk ook kan is dat je thuisdealer je bagger wiet heeft verkocht of zelfs wiet waar amper THC in zit. Maar hier word je als 't goed is vrij misselijk van, dus dan zou je dat wel merken.

Misschien is het wel helemaal geen wiet dat ie je heeft verkocht... Als ik zo je post zie dan neem ik aan dat dit de eerste keer is dat je hebt geblowt?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
J0S zei:
Wiet is geen hallucinogeen
Klik om te vergroten...

Oh jawel. :grin:
Klik om te vergroten...

Toch wel? Is het niet gewoon een "psychoactieve" stof? Nou ja, hoe dan ook; je gaat er niet van hallucineren tenzij je erg hard bad gaat.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
J0S zei:
Sublimo zei:
J0S zei:
Wiet is geen hallucinogeen
Klik om te vergroten...

Oh jawel. :grin:
Klik om te vergroten...

Toch wel? Is het niet gewoon een "psychoactieve" stof? Nou ja, hoe dan ook; je gaat er niet van hallucineren tenzij je erg hard bad gaat.
Klik om te vergroten...

Je krijgt er CEV's van. :)
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
J0S zei:
Sublimo zei:
J0S zei:
Wiet is geen hallucinogeen
Klik om te vergroten...

Oh jawel. :grin:
Klik om te vergroten...

Toch wel? Is het niet gewoon een "psychoactieve" stof? Nou ja, hoe dan ook; je gaat er niet van hallucineren tenzij je erg hard bad gaat.
Klik om te vergroten...

Als we dan gewoon even THC noemen... Neem maar eens een stevige hashmelk, zeg dan nog eens dat THC weinig doet.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Je krijgt er CEV's van. :)
Klik om te vergroten...

Ja? Daar heb ik zelf nooit iets van gemerkt. Voor de mensen die niet weten wat een CEV is, het staat voor "closed eye visuals".

OnderDeEik zei:
Als we dan gewoon even THC noemen... Neem maar eens een stevige hashmelk, zeg dan nog eens dat THC weinig doet.
Klik om te vergroten...

Ga ik binnenkort bij een vriend doen als hij zijn plantjes gaat oogsten.
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien is het wel helemaal geen wiet dat ie je heeft verkocht... Als ik zo je post zie dan neem ik aan dat dit de eerste keer is dat je hebt geblowt?[/quote]

Ja het is de eerste keer en het is wel wiet want andere krijgen precies t zelfde en worden wel stoned enz
P
PottendaarmLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij mij hangt het af van weed tot weed , bij de ene word ik net slaperig en lig ik gewoon constant naar een persoon te staren en vannalles te denke , bij de andere weed word ik actief en wil ik gaan feeste ,
:stoned:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Donaldduck88 zei:
J0S zei:
Misschien is het wel helemaal geen wiet dat ie je heeft verkocht... Als ik zo je post zie dan neem ik aan dat dit de eerste keer is dat je hebt geblowt?
Klik om te vergroten...

Ja het is de eerste keer en het is wel wiet want andere krijgen precies t zelfde en worden wel stoned enz
Klik om te vergroten...

Slik je anti-psychotica medicatie?
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb ook pas bij m'n tweede of derde keer echt gemerkt dat ik stoned was (kreeg lachbuien om alles). Zat je ook in een stimulerende omgeving? Lekker in de natuur met vrienden wat blowen, een muziekje op de achtergrond, vage filmpjes kijken,... Het zal allemaal wel veel leuker zijn als je gewoon relaxed bij die activiteiten, gewoon je ding doet. Dan zal het sowieso veel leuker worden dan dat je op een bankje zit en maar wacht tot je wat voelt, en er maar op gefixeerd bent.
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dain zei:
ik heb ook pas bij m'n tweede of derde keer echt gemerkt dat ik stoned was (kreeg lachbuien om alles). Zat je ook in een stimulerende omgeving? Lekker in de natuur met vrienden wat blowen, een muziekje op de achtergrond, vage filmpjes kijken,... Het zal allemaal wel veel leuker zijn als je gewoon relaxed bij die activiteiten, gewoon je ding doet. Dan zal het sowieso veel leuker worden dan dat je op een bankje zit en maar wacht tot je wat voelt, en er maar op gefixeerd bent.
Klik om te vergroten...

Ja dat zal ook wel helpen ja ik deed het nu aleen omdat zowat alle mensen om mij heen er tegen zijn :confused:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe oud ben je dan? Toen ik pakweg 15 jaar was, was iedereen er ook tegen van mijn leeftijd. Nu zal ik al goed moeten nadenken voor ik iemand vind dat het nog nooit heeft geprobeerd, en die zijn er dan ook niet echt tegen. En anders gezellig naar de shop hé.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
[
Je krijgt er CEV's van. :)
Klik om te vergroten...

CEV kan het nu toch niet echt noemen, je bent wat gevoeliger voor licht dat je wat intenser beleeft en daardoor kan je misschien wat meer kleurtjes gaan zien (in tegenstelling tot kaleidscopen, eindeloze fractals en goddelijke neerdalingen die je met andere leuke stofjes krijgt :tongueout:). In het pikkedonker zul je gewoon zwart zien, wat ruis en met een beetje geluk als je op je oogbol duwt een paar lichtflitsen.
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Help kheb nu halfuur gelede een joint gerookt met iets meer wiet en nu voel ik me zwaar misselijk net als de 1e keer roken maar dan 5x erger en kan bijnaniet bewegen me hele lichaam zweet kzie wazig en ga zo over me nek denk
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is een kwestie van uitzitten, het gebeurt wel vaker.
Het is niets ernstigs, alleen vervelend.

Succes
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Donaldduck88 zei:
Help kheb nu halfuur gelede een joint gerookt met iets meer wiet en nu voel ik me zwaar misselijk net als de 1e keer roken maar dan 5x erger en kan bijnaniet bewegen me hele lichaam zweet kzie wazig en ga zo over me nek denk
Klik om te vergroten...

Laat het eruit, laat het eruit...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."