Ja inderdaad mischien heb ik wel een te extreem beeld er van (door die rasta mannen xD) En mischien licht het ook wel een beetje aan de kwaliteit, En hoe ervaren jullie een joint dan ?
Sublimo zei:
J0S zei:Sublimo zei:
Toch wel? Is het niet gewoon een "psychoactieve" stof? Nou ja, hoe dan ook; je gaat er niet van hallucineren tenzij je erg hard bad gaat.
J0S zei:Sublimo zei:
Toch wel? Is het niet gewoon een "psychoactieve" stof? Nou ja, hoe dan ook; je gaat er niet van hallucineren tenzij je erg hard bad gaat.
Sublimo zei:Je krijgt er CEV's van.![]()
OnderDeEik zei:Als we dan gewoon even THC noemen... Neem maar eens een stevige hashmelk, zeg dan nog eens dat THC weinig doet.

Donaldduck88 zei:J0S zei:Misschien is het wel helemaal geen wiet dat ie je heeft verkocht... Als ik zo je post zie dan neem ik aan dat dit de eerste keer is dat je hebt geblowt?
Ja het is de eerste keer en het is wel wiet want andere krijgen precies t zelfde en worden wel stoned enz
dain zei:ik heb ook pas bij m'n tweede of derde keer echt gemerkt dat ik stoned was (kreeg lachbuien om alles). Zat je ook in een stimulerende omgeving? Lekker in de natuur met vrienden wat blowen, een muziekje op de achtergrond, vage filmpjes kijken,... Het zal allemaal wel veel leuker zijn als je gewoon relaxed bij die activiteiten, gewoon je ding doet. Dan zal het sowieso veel leuker worden dan dat je op een bankje zit en maar wacht tot je wat voelt, en er maar op gefixeerd bent.
Sublimo zei:[
Je krijgt er CEV's van.![]()
Donaldduck88 zei:Help kheb nu halfuur gelede een joint gerookt met iets meer wiet en nu voel ik me zwaar misselijk net als de 1e keer roken maar dan 5x erger en kan bijnaniet bewegen me hele lichaam zweet kzie wazig en ga zo over me nek denk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."