Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffecten!

Effecten!

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
LADd zei:
eerst lamzuipen, dan blowen

:wave:
Klik om te vergroten...


Alcohol is een harddrug :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
En als het je niet bevalt, moet je het gewoon lekker niet doen.
Geniet ik nog wel van een gram, of 5.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
Andyy zei:
spacelord zei:
Voor mij is blowen ook saai geworden, dan is het de moment om te gaan minderen.
Klik om te vergroten...

voor 200% mee eens, vond het ook niks meer en ben zelfs helemaal gestopt na 3 jaar non stop elke dag gedaan te hebben.

heb in het afgelopen jaar misschien 10 keer geblowt waarvan misschien 2 keer echt goed, voor de rest gewoon 2 of 3 trekjes.
Klik om te vergroten...

Stoppen zie mezelf niet doen, eerder structureel blowen. Zo een joint na het avondeten en eentje om 10 uur bijvoorbeeld :grin:
Klik om te vergroten...

jaa ieder z'n ding natuurlijk he, ik ben voor mezelf gestopt met blowen, maar ook voor de mensen om me heen want word er echt super saai van, geen lachkicks, en kan lange grote verhalen totaal niet volgen.
A
Alan-Pinz 046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mensen.

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb al vaker wel eens een jointje gerookt maar dat gevoel is nou een beetje saai aan het worden, weten jullie misschien hoe ik een ander gevoel kan krijgen? High, Trip, Actief, Wazig en noem het maar op ZONDER harddrugs e.d.

Laat het me zo spoedig mogelijkweten!


Gr.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#5
eerst lamzuipen, dan blowen

:wave:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb al vaker wel eens een jointje gerookt maar dat gevoel is nou een beetje saai aan het worden
Klik om te vergroten...
Minder blowen, dan wordt het vanzelf weer leuk.
ZONDER harddrugs e.d.
Klik om te vergroten...
Harddrugs en softdrugs zijn loze termen en doen hun naam geen eer aan.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een joint vind ik gewoon relaxt, als ik doldwaze avond wil hebben met nieuwe ervaringen dan koop ik wel een bakje truffels :).
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cake of koekjes van maken, thee van maken, puur roken. Gebruik je fantasie.

Als je het puur rookt wordt je high, wat ik al een stuk fijner vind dan gewoon stoned zijn.

Tip: Gebruik eens cannabis bij xtc! Of speed! Of lsd! Of paddo's! Of GHB! Of 2cb!
Los hasj op en spuit het intraveneus!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rook het puur uit een pijpje en hou iedere hijs zo lang in als je kan.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Minder blowen, dan wordt het vanzelf weer leuk.
Klik om te vergroten...
Je tolerantie neemt *af* naarmate je vaker en meer blowt dus je wordt sneller stoned. Of bedoel je dat niet?
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
deadlock zei:
Petrovic zei:
Minder blowen, dan wordt het vanzelf weer leuk.
Klik om te vergroten...
Je tolerantie neemt *af* naarmate je vaker en meer blowt dus je wordt sneller stoned. Of bedoel je dat niet?
Klik om te vergroten...

Dat het gewoon psychologisch minder belsatend is om het af en toe te doen, anders zal je snel een teneergeslagen gevoel krijgen enz...

De intensiteit van deze effecten hangt wel hard af van persoon tot persoon.

denk ik dat hij ook bedoeld :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Rook het puur uit een pijpje en hou iedere hijs zo lang in als je kan.
Klik om te vergroten...

Dat is alleen maar een regelrechte aanslag op je longen. Langer inhouden is totaal nutteloos, de werkzame stof wordt onmiddelijk opgenomen( zo'n 80% van de THC).

OT: Je kan je joints met passiebloem rollen. Ik gebruik dat vooral als ik trip en harder wil gaan, maar het lijkt de effecten van wiet wel wat te versterken.
Voor mij is blowen ook saai geworden, dan is het de moment om te gaan minderen.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacelord zei:
Oom Klaas zei:
Rook het puur uit een pijpje en hou iedere hijs zo lang in als je kan.
Klik om te vergroten...


Voor mij is blowen ook saai geworden, dan is het de moment om te gaan minderen.
Klik om te vergroten...

voor 200% mee eens, vond het ook niks meer en ben zelfs helemaal gestopt na 3 jaar non stop elke dag gedaan te hebben.

heb in het afgelopen jaar misschien 10 keer geblowt waarvan misschien 2 keer echt goed, voor de rest gewoon 2 of 3 trekjes.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andyy zei:
spacelord zei:
Oom Klaas zei:
Rook het puur uit een pijpje en hou iedere hijs zo lang in als je kan.
Klik om te vergroten...


Voor mij is blowen ook saai geworden, dan is het de moment om te gaan minderen.
Klik om te vergroten...

voor 200% mee eens, vond het ook niks meer en ben zelfs helemaal gestopt na 3 jaar non stop elke dag gedaan te hebben.

heb in het afgelopen jaar misschien 10 keer geblowt waarvan misschien 2 keer echt goed, voor de rest gewoon 2 of 3 trekjes.
Klik om te vergroten...

Stoppen zie mezelf niet doen, eerder structureel blowen. Zo een joint na het avondeten en eentje om 10 uur bijvoorbeeld :grin:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alan-Pinz 046 zei:
Hallo mensen.

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb al vaker wel eens een jointje gerookt maar dat gevoel is nou een beetje saai aan het worden, weten jullie misschien hoe ik een ander gevoel kan krijgen? High, Trip, Actief, Wazig en noem het maar op ZONDER harddrugs e.d.

Laat het me zo spoedig mogelijkweten!


Gr.
Klik om te vergroten...

Vaporizen schijnt een ander effect te geven net zoals puur roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."