#1
langeman zei:Hislordship zei:het enige wat ik wel merk is dat ik tegewoordig sneller nuchter ben.
Als je hiemee bedoeld dat je steeds minder lang stoned bent is dat het begin van het niet echt stoned meer worden. Zeker als je dagelijks al vroeg begint dan is op een gegeven moment alleen je eerste nog een beetje stonie en daarna worden het gewoon een soort sigaretten. Tenminste dat is wat ik op een gegeven moment ervaar. Een tijdje stoppen is dan wel op zijn plaats.
Vroeger was ik van een paar tjaapies zwaar stoned de hele middag.
Tegenwoordig hooguit een paar uur en dan ben ik weer nuchter.
Maar ik word wel na elke blow stoned.
Als ik dit niet zou worden dan zal ik zeker stoppen.
