Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWord niet meer stoned!

Word niet meer stoned!

36 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
langeman zei:
Hislordship zei:
het enige wat ik wel merk is dat ik tegewoordig sneller nuchter ben.
Klik om te vergroten...

Als je hiemee bedoeld dat je steeds minder lang stoned bent is dat het begin van het niet echt stoned meer worden. Zeker als je dagelijks al vroeg begint dan is op een gegeven moment alleen je eerste nog een beetje stonie en daarna worden het gewoon een soort sigaretten. Tenminste dat is wat ik op een gegeven moment ervaar. Een tijdje stoppen is dan wel op zijn plaats.
Klik om te vergroten...


Vroeger was ik van een paar tjaapies zwaar stoned de hele middag.
Tegenwoordig hooguit een paar uur en dan ben ik weer nuchter.

Maar ik word wel na elke blow stoned.
Als ik dit niet zou worden dan zal ik zeker stoppen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hislordship zei:
langeman zei:
Hislordship zei:
het enige wat ik wel merk is dat ik tegewoordig sneller nuchter ben.
Klik om te vergroten...

Als je hiemee bedoeld dat je steeds minder lang stoned bent is dat het begin van het niet echt stoned meer worden. Zeker als je dagelijks al vroeg begint dan is op een gegeven moment alleen je eerste nog een beetje stonie en daarna worden het gewoon een soort sigaretten. Tenminste dat is wat ik op een gegeven moment ervaar. Een tijdje stoppen is dan wel op zijn plaats.
Klik om te vergroten...


Vroeger was ik van een paar tjaapies zwaar stoned de hele middag.
Tegenwoordig hooguit een paar uur en dan ben ik weer nuchter.

Maar ik word wel na elke blow stoned.
Als ik dit niet zou worden dan zal ik zeker stoppen.
Klik om te vergroten...

Stop gewoon eens een paar dagen... Of rol echt een sticky en let er echt op wat er met je gebeurt als je hem oprookt. Laatst had ik een jointje gerold met maar één knopje wiet, echt niet veel.

Stoned was ik zeker, en lachen moest ik ook :) en ik rol normaal ook zeer enorme joints maar je moet gewoon de high leren apprecieren en niet altijd meer willen blowen (want wat ben je daarmee als je uiteindelijk lui op ej bank ligt)
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hislordship zei:
je moet gewoon de high leren apprecieren en niet altijd meer willen blowen (want wat ben je daarmee als je uiteindelijk lui op ej bank ligt)
Klik om te vergroten...

feit !
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb net een sticky gerookt en werd er best stoned van.

^Dat heb ik niet geschreven. :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mja ik overdrijf ook altijd en rol een dikke joint maar dan begint die tolerantie echt snel omhoog te gaan hoor.

Af en toe stickje, mood allevation, lekker stoned zijn maar niet overdreven. Want eigenlijk feitelijk eindigt het dan toch in een ongemakkelijk gevoelen en doen mijn gezicht raar :tearsofjoy:

Of ik zou me eens een puurpijpje moeten aanschaffe
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Mja ik overdrijf ook altijd en rol een dikke joint maar dan begint die tolerantie echt snel omhoog te gaan hoor.

Af en toe stickje, mood allevation, lekker stoned zijn maar niet overdreven. Want eigenlijk feitelijk eindigt het dan toch in een ongemakkelijk gevoelen en doen mijn gezicht raar :tearsofjoy:

Of ik zou me eens een puurpijpje moeten aanschaffe
Klik om te vergroten...

Ik krijg nog niet eens een halve joint op met 0,3 in, na 5-6 keer trekken ben ik al knetter stoned. :hearteyes: :tearsofjoy:

Maar de wiet die ik heb is wel belachelijk sterk.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 hijs van een joint is al te veel voor mij en een teugje van een puurpijpje laat mij tollen.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
1 hijs van een joint is al te veel voor mij en een teugje van een puurpijpje laat mij tollen.
Klik om te vergroten...

Dat is wel goedkoop blowen doe je uren met een tjaap :stoned:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hislordship zei:
Drientje zei:
1 hijs van een joint is al te veel voor mij en een teugje van een puurpijpje laat mij tollen.
Klik om te vergroten...

Dat is wel goedkoop blowen doe je uren met een tjaap :stoned:
Klik om te vergroten...
Wel langer want ik word er doodziek van.

Heb al meer dan een jaar wiet in huis maar ik rook nooit.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Hislordship zei:
Drientje zei:
1 hijs van een joint is al te veel voor mij en een teugje van een puurpijpje laat mij tollen.
Klik om te vergroten...

Dat is wel goedkoop blowen doe je uren met een tjaap :stoned:
Klik om te vergroten...
Wel langer want ik word er doodziek van.

Heb al meer dan een jaar wiet in huis maar ik rook nooit.
Klik om te vergroten...


Word je ook echt altijd na elke blow ziek?
Of is dat iets dat soms gebeurd?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na elke blow.

Zelfs de Santa Maria van de sjamaan maakt me ongelukkig en aan het kotsen.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoezo zelfs die? is die zo anders dan andere weedjes dan?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Na elke blow.

Zelfs de Santa Maria van de sjamaan maakt me ongelukkig en aan het kotsen.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me echt klote.

Maarja iedereen heeft wel iets waar hij/zij slecht tege ken.
Bij mij is dat drank daarom drink ik ook al ander half jaar niet.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Probeer eens te blowen waar je je moet gedragen en het niet handig is om stoned te zijn. Grote kans dat je je toch stoned voelt. :wink:

Stom advies I know..

Maar bij mij is het zo dat ik soms ook niet stoned genoeg word. Op m'n kamer heb ik alles binnen handbereik, voel ik me veilig en ben ik dus erg op m'n gemak en voel ik mijn stonedheid anders/minder dan dat ik met hetzelfde gevoel op een familiefeestje ben.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pizza Haze zei:
Probeer eens te blowen waar je je moet gedragen en het niet handig is om stoned te zijn. Grote kans dat je je toch stoned voelt. :wink:

Stom advies I know..

Maar bij mij is het zo dat ik soms ook niet stoned genoeg word. Op m'n kamer heb ik alles binnen handbereik, voel ik me veilig en ben ik dus erg op m'n gemak en voel ik mijn stonedheid anders/minder dan dat ik met hetzelfde gevoel op een familiefeestje ben.
Klik om te vergroten...

Tja, ben je weer eens lekker stoned. Kun je niet lekker chillen en er van genieten.

Iets in die trant want imo iets beter is: Met vrienden gewoon zo knetter veel blowen en dan ineens in een donkere ruimte gaan liggen. Geen licht, geen geluid.
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een 'T-break'(Tolerance-Break) nemen. 1-2maanden niet blowen. :) Geloof me het werkt :wink:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Maar de wiet die ik heb is wel belachelijk sterk.
Klik om te vergroten...

En ik die niet meer stoned wordt.
Je maakt me erg nieuwschierig, ik dacht dat ik zowat elk wietje in Gent en omstreken gerookt had
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Maar de wiet die ik heb is wel belachelijk sterk.
Klik om te vergroten...

En ik die niet meer stoned wordt.
Je maakt me erg nieuwschierig, ik dacht dat ik zowat elk wietje in Gent en omstreken gerookt had
Klik om te vergroten...
Het leuke is dat het niet van Gent en omstreken komt. :grin:

Amnesia is er kattenpis tegen. Ik bedoel dan qua stonedheid, ik vind het eigenlijk een beetje té.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
langeman zei:
Winehouse zei:
Als je niet meer stoned word dan blow je gewoonweg te veel en te vaak
Klik om te vergroten...

Vooral dit.

Chris Pontius zei:
jonko91 zei:
Heb dit ook gehad mijn oplossing hiervoor is eerst wat alcohol te drinken en dan jonko te roken en toen werd ik best stoned en sliep ik nog beter dan jonko alleen.

Maarja best irri dat je eerst moet drinken maar dat kies je zelf

ciao
Klik om te vergroten...

... en verslaafd raken aan 2 middelen ipv 1; goed idee!
Klik om te vergroten...

En ook dit. Wat een belachelijk advies om te geven.
Wat komt trouwens daarna, als je alcoholtolerantie is opgebouwd? want die gaat natuurlijk komen....
Klik om te vergroten...

dan ga je speedballen natuurlijk :grin:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Speedball
x
x. Patriess;;Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Halloo allemaal!!
Nou ik ben 18 jaar, blow al echt een tijdje, vanaf mijn 13é blowde ik af en toe, maar sinds 1,5 jaar geleden echt fulltime iedere dag.. dus ook als ik alleen ben en voor het slapen gaan zodat ik lekker kan slapen..
Nu heb ik dus dat ik niet meer stoned word, of er gewoon aan gewend ben..
Maar ik snap het niet want mijn ex die werd altijd knetter stoned en die blowe veel langer iedere dag al :confused:
Iedereen wordt eigenlijk altijd wel stoned maar ik zit er altijd gewoon helemaal normaal bij..
Nu is mijn vraag aan jullie dus hoe dat kan en wat kan ik er aan doen?
Ik blow nu minder.. maar dat heeft geen effect.. soms blow ik een paar dagen niet maar dat heeft ook geen effect!!
Wat zijn jullie tips? en misschien nog mensen met ervaring?
xx Patriess

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."