Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar kan ik Purple Haze krijgen?

Waar kan ik Purple Haze krijgen?

94 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
KoxBox zei:
Oom Klaas zei:
Wiet, alcohol 1 pot nat
Klik om te vergroten...

Behalve dat alcohol harddrugs is en een véél agressiever effect heeft dan wiet.
Klik om te vergroten...

En wiet is nog steeds softdrugs zeker :tearsofjoy:
't Maakt je allemaal kapot, en of je nu een jaartje eerder of later dood gaat who cares, je was toch een gebruiker.
Klik om te vergroten...

Zo staat het toch geclassificeerd... En als je de effecten vergelijkt vind ik dat wel kloppen.
Dat het je allemaal kapot maakt dat is een feit, hard of soft.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die classificatie is onderhand ook al zwaar ouderwets, toen die lijst gemaakt werd was wiet bijna shag in vergelijking met nu.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
DutchCookie zei:
ik denk dat er in dit topic duidelijk bewezen is dat blowen je echt dommer maakt.
Klik om te vergroten...
Welkom op drugsforum, mensen zoals jou kunnen we hier wel begrijpen, ga lekker zitten, wil je n pilsje?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Die classificatie is onderhand ook al zwaar ouderwets, toen die lijst gemaakt werd was wiet bijna shag in vergelijking met nu.
Klik om te vergroten...

Toch vind ik het effect van alcohol veer "erger" en agressiever.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Die classificatie is onderhand ook al zwaar ouderwets, toen die lijst gemaakt werd was wiet bijna shag in vergelijking met nu.
Klik om te vergroten...

Ja, wiet van toen was het biertje van de wiet, wiet van nu is de whiskey van de wiet (of realistischer iets van zo'n 20% vol, maar goed). Het gevaar van gebruik is zeker toegenomen, maar nog steeds niet vergelijkbaar met dat van alcohol.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe dat :wink:

Groetjes :sunglasses:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Escoban zei:
Oom Klaas zei:
Die classificatie is onderhand ook al zwaar ouderwets, toen die lijst gemaakt werd was wiet bijna shag in vergelijking met nu.
Klik om te vergroten...

Ja, wiet van toen was het biertje van de wiet, wiet van nu is de whiskey van de wiet (of realistischer iets van zo'n 20% vol, maar goed). Het gevaar van gebruik is zeker toegenomen, maar nog steeds niet vergelijkbaar met dat van alcohol.
Klik om te vergroten...

Waarom in hemelsnaam??

Waarom snappen mensen niet dat als de wiet sterker word, het gewoon precies hetzelfde is.
( laatste vijf jaar is het gemiddelde met zo'n 7% gezakt maar goed).

Vroeger draaiden ze een halve gram in een jointje, nu is dat 0,3 gram.
Je gebruik past zich aan aan de sterkheid van de wiet, logisch toch??

Je bent van minder stoned, dus gebruik je minder.
In theorie is het dus juist gezonder voor je om sterkere wiet te roken.
Je rookt meer werkzamestoffen en minder organish materiaal ( daarme bedoel ik blad, tak, gewoon het groene uit de wiet). En dus komen er minder kankerverwekkende stoffen vrij.

:wave:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vroeger draaiden ze een halve gram in een jointje, nu is dat 0,3 gram.
Je gebruik past zich aan aan de sterkheid van de wiet, logisch toch??
Klik om te vergroten...

oh crap dan doe ik het dus fout.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
DutchCookie zei:
Vroeger draaiden ze een halve gram in een jointje, nu is dat 0,3 gram.
Je gebruik past zich aan aan de sterkheid van de wiet, logisch toch??
Klik om te vergroten...

oh crap dan doe ik het dus fout.
Klik om te vergroten...

Yeah! :rock:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
Waarom in hemelsnaam??

Waarom snappen mensen niet dat als de wiet sterker word, het gewoon precies hetzelfde is.
( laatste vijf jaar is het gemiddelde met zo'n 7% gezakt maar goed).

Vroeger draaiden ze een halve gram in een jointje, nu is dat 0,3 gram.
Je gebruik past zich aan aan de sterkheid van de wiet, logisch toch??

Je bent van minder stoned, dus gebruik je minder.
In theorie is het dus juist gezonder voor je om sterkere wiet te roken.
Je rookt meer werkzamestoffen en minder organish materiaal ( daarme bedoel ik blad, tak, gewoon het groene uit de wiet). En dus komen er minder kankerverwekkende stoffen vrij.

:wave:
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde het meer onder het motto dat het stoned-heid gehalte van de wiet tegenwoordig vaker onregelmatige gebruikers "bad" zou kunnen laten gaan.

Sowieso ga je hoe dan ook niet dood van THC, dus in dat opzicht is er uberhaupt niks veranderd.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
theoretisch gezien kan je wel dood gaan aan thc

theoretisch gezien dan he
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
In de coffeeshop...
Klik om te vergroten...

Overal behalve daar.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sun Tzu zei:
cropp zei:
In de coffeeshop...
Klik om te vergroten...

Wat een grappenmaker :tearsofjoy: . Tot nu toe nog nergens purple haze kunnen vinden, dus als je geen serieuze reactie kan geven kan je het ook gewoon niet doen :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zie niet in wat daar grappig aan is. Waar zou je het anders halen...?
S
Sun TzuLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
In de coffeeshop...
Klik om te vergroten...

Wat een grappenmaker :tearsofjoy: . Tot nu toe nog nergens purple haze kunnen vinden, dus als je geen serieuze reactie kan geven kan je het ook gewoon niet doen :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gevonden!!!:

K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee, Drientje! Nee! We houden het hier wel serieus he,verdomme!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Nee, Drientje! Nee! We houden het hier wel serieus he,verdomme!
Klik om te vergroten...
:(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
KoxBox zei:
Nee, Drientje! Nee! We houden het hier wel serieus he,verdomme!
Klik om te vergroten...
:(
Klik om te vergroten...

Sorry voor het harde optreden maar de TS staat erop dat er alleen serieuze antwoorden worden gegeven!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Purple Haze is toch LSD? Tenminste, dat zeiden ze in die docu.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ze hebben zo nu en dan Purple Haze in coffeeshop GOA in Leiden :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."