Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet slecht voor de huid

Wiet slecht voor de huid

27 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
wiet doet niets met mijn huid,
alsje een droge huid hebt probeer dan eens uiercreme werkt erg goed tegen ruwe en droge huid (gebruik het zelf af en toe na het werken).
andere drugs hebben wel een slechte invloed op me huid, zo krijg ik na zwaar druggebruik (MDMA enzo) altijd een vuile pukkel op dezelfde plaats
n
no_obkillerLid
01-01-2024, 00:00
#2
drink kamille thee
slik vitamine B
alcohol is geen probleem, maar drink een glas water als laatste drankje voor je gaat slapen.
zelfde verhaal sóchtends, eerst een glas water, daarna pas koffie.
2/3 keer per dag lauw water in je gezicht en droog deppen.

Alleen is dit slechts schade beperking. Wanneer je blowt slaap je wel maar rust je lichaam niet uit. Daarom ben je vermoeid, en dat heeft een uitwerking op je huid.

PS. roken is het allerslechtste voor je huid, omdat de doorbloeding in je gezicht kortstondig wordt gehinderd na een sigaret.

Misschien is puur roken een optie.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb echt nergens last van, en rook toch zeker elke dag de laatste tijd wel een jointje.
En wat doe ik anders.. eigenlijk niets.
Gezond blijven eten, veel blijven drinken, zorgen dat ik geen pestklappen krijg, clearasil gebruiken en elke dag even douchen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
no_obkiller zei:
roken is het allerslechtste voor je huid, omdat de doorbloeding in je gezicht kortstondig wordt gehinderd na een sigaret.

Misschien is puur roken een optie.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat dit de grootste veroorzaker is bij verslechtering van de huid door het blowen, de nicotine.

Nog een reden om tabak achterwege te laten:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Van blowen krijg je wel kringen, vind ik. :P
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#6
Pafkuh zei:
Je huid blijft juist jong door het gebruik van cannabis. :stoned:

Ik blow nu zo'n 30 jaar en ze schatte me allemaal 10 jaar jonger, ondanks dat ik dus dat ik dagelijks blow. :smoke:

Van blowen krijg je echt geen puistjes, of het moet zijn dat je soortjes rookt waar je een freetkick van krijgt en je vergrijpt aan de chocola of iets dergelijks.............. :rolleyes:

Tja, daar krijg je ook uitslag van op je huid. :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik denk inderdaad dat het meer van het type voedsel afhangt wat je eet na/tijdens het blowen. vettige rotzooi en maaltijden/tussendoortjes die weinig tot geen bereidingstijd hebben.

ik zelf merk namelijk wel dat zolang ik enigsinds gezond eet ik geen last heb van puistjes :)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Van blowen krijg je wel kringen, vind ik. :P
Klik om te vergroten...

Soieso
Gratis bijgeleverd met een bleke smoel
m
metaldevil666Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Pafkuh zei:
Je huid blijft juist jong door het gebruik van cannabis. :stoned:

Ik blow nu zo'n 30 jaar en ze schatte me allemaal 10 Pjaar jonger, ondanks dat ik dus dat ik dagelijks blow. :smoke:

Van blowen krijg je echt geen puistjes, of het moet zijn dat je soortjes rookt waar je een freetkick van krijgt en je vergrijpt aan de chocola of iets dergelijks.............. :rolleyes:

Tja, daar krijg je ook uitslag van op je huid. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Je blowt al 30 jaar en je denkt serieus dat sommige soorten wiet een Vreetkick geven en anderen niet?

Damn, ik zou maar gaan stoppen want het heeft je hersens al duidelijk aangetast.
Klik om te vergroten...

Nou klaas, ik weet wel zeker dat je van t ene wietje wel een vreetkick krijg en andere niet! Als ik een echte high wiet heb krijg ik duidelijk een vreetkick. Bij een stoned wiet wil ik wel iets lekkers, maar puur voor de smaak, niet omdat ik het idee heb dat ik net de hongerwinter heb meegemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."