Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAllergische reactie.

Allergische reactie.

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn ogen zien altyd roder dan bij andere mensen! zelfs roder dan bij mn vriendin hoewel ik al n hele shitload meer als haar heb gepaft :(
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ook, geloof niet dat ik hooikoorts heb ofzo. Ik heb zowieso al vaak last van een snotneus, en na het blowen word het erger.
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet niet of hier al een topic over is,zo ja sorry dan.
Heb vaak als ik een joint rook dat alles potdicht gaat zitten dus niet alleen mijn ogen maar,ook mijn neus enzo en,krijg vaak hoofdpijn.
Tevens krijg ik vaak niesbuien,zou dat aan het blowen kunnen liggen en,hebben meer mensen hier last van?
Het is niet altijd maar toch vrij regelmatig.
Aangezien er in je neus hoofd ogen enzo slijmvliezen zitten heb ik het gevoel dat die aan het irriteren zijn ofzo.
Als ik s'morgens dan wakker word is het meestal zo goed als weg. :cry:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Door blowen zetten inderdaad je slijmvliezen uit, het is mogelijk dat dit bij jou 'erger' is dan 'normaal'.
B
BMSLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriend van me heeft dat ook ..hij heeft ook altijd al zwaar last van hooikoorts ..hij denkt dus dat ut daardoor komt ..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is wel appart, ik heb juist het omgekeerde; mijn ogen worden gewoon absoluut nooit rood, en als ik verkouden ben ik en ik blow door mijn neus lost het snot op en maakt het alles een stuk dragelijker.
Heb je dezelfe problemen ook als je hasj rookt?
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
sinds een paar maanden zitten de gebieden rond mn oren dicht als ik blow,
niet chill!
ik ben bijna zeker dat ik dit heb
http://www.tubaaperta.nl/index.php?page=symptomen
nu ja
met een paar pintjes erbij heb ik er geen last van dus jah
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb alltijd irritatie in mijn keel , als ik uitadem moet ik het in 'schokjes' doen of ik begin te hoesten , tjah
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Had het voorheen alleen met wiet dus,ben ik overgestapt op hash dat ging vrij aardig maar nu begin ik daar ook al last mee te krijgen net als met wiet.Kan natuurlijk ook zijn dat ik voor bepaalde wiet of hash soorten allergisch ben.Aangezien ik toch ziek ben heb ik besloten me vndg gelijk te laten prikken voor allergische reacties aangezien ik toch bij de dokter was.Dus,we wachten maar af. :wink:
W
WeedCloudLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je oren dicht gaan zitten met hasj en die is erg vet. Dan heb je te maken met een procentage aan naaimachine olie of rotzooi bv autobanden. (dat laatste zit meestal in donkere stuff.)

Heb je een rare keel na roken van weed dan is in deze weed meestal Hydro met heel veel voeding (kan je ruiken btw) dit omdat kwekers graag snel en veel willen leveren.

Een tip: Groene weed is heel jong. Een hele goede weed moet droog zijn en bruin van kleur dan heb je wat. En dan heb je ook niet zo last van allerlei bij werking. Helaas kom je die niet zoveel tegen. (bv Thai weed is hier en daar wel verkrijgbaar )
Natte of bijna droge weed raad ik je niet aan om te smoken. Dit geeft ook irritatie in je keel en oren. Laat altijd de boel uit je zakje als je wat koopt en leg dit in een warme plaats zodat ie snel lekker droog is je zal het verschil merken.
Verder als je lichtelijk verkouden bent kan ook je oren en je keel raar doen. (beter ff een paar dagen w8en)

Grtz
Weedy
*
*Puffa*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
sucks to be you :sunglasses:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#12
... en dat doet dat al een jaar of vier... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."