#1
Ik rook nu al bijna 4 jaar wiet maar ben nooit bad gegaan.
Voel je je nou gewoon echt kut?
Voel je je nou gewoon echt kut?


*Puffa* zei:Bad gaan van wiet ?
Waar gaat het heen met de wereld.
Tot je echt bad gaat.LeonR123 zei:Nou, het gevoel dat je dood gaat vind ik een beetje overdreven. Zal vast kunnen maar dat heb ik nog nooit gehad. Ik voel me tijdens een bad trip gewoon raar, en kut. En alles is somber en slecht en niet leuk en ik ben misselijk. Zit zeg maar een soort treurige deken over alles heen (een van mij stonede uitspraken tijdens n bad trip.)
Volgens mij zijn de enige dingen waarbij je écht kunt denken dat je doodgaat hallucinogenen, denken jullie niet? (ik spreek niet uit eigen ervaring)
Volgens mij zijn de enige dingen waarbij je écht kunt denken dat je doodgaat hallucinogenen, denken jullie niet? (ik spreek niet uit eigen ervaring)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."