#1
superpolm crystal en ice o lator
en ja je hebt ook wel gelijk dat het allemaal maar heel erg per soort verschilt, ik dacht alleen dat vaak de 'echte' hele sterke toch wel vaak hele donkere plakkerige waren, maar dan heb ik dat mis..
maar de conclusie is in ieder geval dat je het maar moet proberen. het verschilt is namelijk best wel groot (en dan bedoel ik niet het verschil in 'goed' en 'slecht' maar meer het effect) want wat wordt hier eigenlijk met slechte en goede wiet bedoeld? gaat het om het verschil in sterkte?
iedereen wil namelijk wat anders. sommige mensen willen juist een wat milder effect. sommige houden juist van dat hele 'zware' gevoel en anderen willen juist dat hele 'lichte' waar je minder moe van wordt (wat bijvoorbeeld leuk is op het strand of in het park/bos of in ieder geval lekker buiten dingen ondernemen) ik zou dus mildere wiet niet per definitie slecht noemen, behalve als er echt bijna niks uit te halen valt. dan is het gewoon troep ja.
je kan dus uitzoeken wat voor effect je het prettigst vind en bij welke situatie je welk effect wilt. en je kan ook altijd vragen in de coffeeshop, die komen altijd wel met een goede tip.
en ja je hebt ook wel gelijk dat het allemaal maar heel erg per soort verschilt, ik dacht alleen dat vaak de 'echte' hele sterke toch wel vaak hele donkere plakkerige waren, maar dan heb ik dat mis..
maar de conclusie is in ieder geval dat je het maar moet proberen. het verschilt is namelijk best wel groot (en dan bedoel ik niet het verschil in 'goed' en 'slecht' maar meer het effect) want wat wordt hier eigenlijk met slechte en goede wiet bedoeld? gaat het om het verschil in sterkte?
iedereen wil namelijk wat anders. sommige mensen willen juist een wat milder effect. sommige houden juist van dat hele 'zware' gevoel en anderen willen juist dat hele 'lichte' waar je minder moe van wordt (wat bijvoorbeeld leuk is op het strand of in het park/bos of in ieder geval lekker buiten dingen ondernemen) ik zou dus mildere wiet niet per definitie slecht noemen, behalve als er echt bijna niks uit te halen valt. dan is het gewoon troep ja.
je kan dus uitzoeken wat voor effect je het prettigst vind en bij welke situatie je welk effect wilt. en je kan ook altijd vragen in de coffeeshop, die komen altijd wel met een goede tip.
