Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoedkope rare wiet

Goedkope rare wiet

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LycoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo DF'ers,
Ik heb dus een vraagje aan jullie. Ik heb sinds kort een dealer gevonden die wiet verkoopt, ik koop daar alleen als niemand voor me naar de coffeeshop kan. Maar ik krijg bij hem dus voor 5euro 2gram! het is heel vies, als je er te veel in doet, daarom moet je er niet te veel in doen. Van de wiet word je wel stoned, maar hoe kan het dat die maar 5euro vraagt voor 2gram? Zit er ander spul door heen of iets?

Groeten,
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien is het buitenwiet dat kost bijna niks om te produceren ik heb wel eens autobandenhash
gehad dat kostte ook bijna niets en het was ook niet te pruimen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Let even op wat je zelf schrijft... het komt neer op 'mijn wiet is echt goor, man. Hoe kan het nou zo goedkoop zijn?'
Ik denk dat het komt omdat het zo'n unieke wiet is, zo'n speciaal wietje..., die zijn nooit duur :stoned: :wave:
L
LycoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha ja sorry dat ik het zo raar schreef, ik kon het niet echt goed beschrijven :tongueout:
Maarja, het is wel chill dat het zo goedkoop is als je nergens anders wiet kan regelen :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gok ook op buitenwiet.

Post anders eens een topje op het forum?

Het kan zoveel zijn, zeker als je het zo vaag omschrijft.

Wat is er dan precies vies? Omschrijf de smaak eens..
Zie je er wat apparts aan? Word je er anders stoned van??
L
LycoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je krijgt geen toppen bij de dealer, het is zegmaar als gegrind.
De smaak is niet als echte wiet van de shop, het is niet echt te omschrijven.
het apparte eraan is dat je het gegrind krijgt en het is een beetje donkergroen.
Je word niet stoned zoals je van wiet van de shop krijgt, maar meer een beetje licht in je hoofd.
De volgende keer als ik het ga halen wat binnen 2 weken zou zijn denk ik, post ik een foto ervan!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gok op gegrind oud knipafval, in dat geval nog zeer overprijst. :)
P
PsychicatessuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mischien spuit hij haarlak over knipafval of over gruis of whatever maar wat doet het er toe als jij denkt dat er iets over heen zit rook je het tog lekker niet of is verslaving sterker dan jij
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm, inderdaad geen zuivere koffie.
Wanneer het gegrind is kun je erg weinig over het uiterlijk meer zeggen natuurlijk.

Wanneer het dan ook nog eens anders ruikt, proeft en een ander effect geeft zou ik het laten voor wat het is. Of vragen of die dealer voor een wat hoger prijsje wat betere kwaliteit heeft..?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
In ieder geval zou ik zo'n baggerzooi nooit durven oproken, niet wetende wat het is maar wel wetende dat het zoals peptalk zegt 'geen zuivere koffie' is.

Ieder doet wat hij wil, ik zou het verder verkopen of in de open haard pleuren dan hebben de vogels er ook nog iets aan.

grts
L
LycoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja, ik vond het ook al heel raar ik zal wel eens vragen of die ook nog andere wiet heeft.
In ieder geval iedereen bedankt voor de comments!
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lyco zei:
Je krijgt geen toppen bij de dealer, het is zegmaar als gegrind.
De smaak is niet als echte wiet van de shop, het is niet echt te omschrijven.
het apparte eraan is dat je het gegrind krijgt en het is een beetje donkergroen.
Je word niet stoned zoals je van wiet van de shop krijgt, maar meer een beetje licht in je hoofd.
De volgende keer als ik het ga halen wat binnen 2 weken zou zijn denk ik, post ik een foto ervan!
Klik om te vergroten...

zon dealer had ik ook.. 5 euro voor 2,5 gram

is gewoon het knipafval van de wietplanten.. niet roken/kopen en ik zou hem vertellen dat ie moet oprotten met zn afval.. is gewoon echt niet goed voor je als je wil smoken haal dan gewoon toppen.. vergelijk jou afval eens met een gegrinde top.. als ze zeggen dat het al gegrind is heb je mischien nog wel dezelfde kerel als ik vroeger..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
En waarom is knipafval echt niet goed voor je??

Je moet er wel wat meer van roken voor hetzelfde effect, maar dan rook je weer minder tabak.

Lekker is anders, maar slechter dan toppen is het niet voor je denk ik.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat denk ik ook niet, al is knipafval roken wel veeeeel scherper in de keel.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb hier topjes liggen en knipafval van dezelfde plant, topjes zijn heerlijk en zoet, knipafval is is pokke scherp in de keel en en scherpe wrange smaak maar word ik ook wel stoned van.
heb het gewoon geprobeerd om het verschil te merken en in mijn opzicht is het verschil er echt wel. (alle 2 in joint vorm)

hou me knipafval wel bij voor betere doelen :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ah, ja dan is het goed vergelijkbaar :)

En knipresten zijn beter voor in de cake oid ja :grin:

Edit: En het best voor olie :sunglasses:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
Edit: En het best voor olie :sunglasses:
Klik om te vergroten...

maak jij dat doormiddel van butaangas of alcohol?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik maak dat niet..

Maar ik prefereer ethanol..

Edit: zullen we weer beetje ontopic gaan?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
excuses
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ging net zo goed de fout in :wink:

Vraag aan TS:

Was jouw 'gruis' naast vies bij grote hoeveelheden ook scherper aan de keel??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."