Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe top X beste HAZE soortjes te koop in NL

De top X beste HAZE soortjes te koop in NL

49 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
nachtapotheker zei:
Lood zei:
nachtapotheker zei:
Ben ik niet helemaal met jou eens, tenzij een coffeeshop ze zelf gaat verzinnen.
De namen zijn vastgesteld uit kruizingen. Je kan ze allemaal opzoeken, en elke soort is dan ook anders. :stoned:
Klik om te vergroten...

De shops moeten ook maar gewoon de teler op zijn woord geloven he en die weer zijn zaden/ stekken bron. Meestal zijn de namen van wietsoortjes in de shop gewoon bullshit, Je maakt mij niet wijs dat al die shops het hele jaar dezelfde shit verkopen(terwijl de prijslijst nooit veranderd)
Klik om te vergroten...
Dan weet ik niet welke shops jij bezoekt..?
Een gemiddelde shop, werkt met telers die toch echt wel bij de zadenbank hun zaden halen.
Al die zaden worden professioneel gekweekt, anders heb je natuurlijk geen shopwaardige wiet.

Een naam verzinnen bij een haze lijkt mij helemaal bull. Jij kan een Ferrari toch ook niet verkopen als zijnde een Lada? Of andersom?

En jah, ik snap je best.. Er zullen meer dan zat (klote) shops zijn, die zich aan dit soort praktijken wagen, aangezien de gemiddelde klant die daar binnen stapt het toch niet bekommert.
Klik om te vergroten...

Daar heb je zeker een punt.
Ik dacht dat het toch wel meer voorkwam dat shops gewoon een wietje zelf een naam geven, gelukkig zijn de shops waar ik kom in ieder geval voorzien van wiet met een constante kwaliteit.
p
pipodeclownLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat een flauwekul dat kwekers met zaad zouden werken, iedereen die ik ken werkt met stekken
en de coffeeshops verzinnen inderdaad zelf maar een naam.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
NY Diesel Haze, echt een dodelijk wietje! :hearteyes:
Haze A5 en Amnesia Haze zijn ook wel lekkere grasjes natuurlijk!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Super silve haze van de dampkring smaakt ook wel goed, beetje zurig/fris wietje...lekker zomers :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Super silve haze van de dampkring smaakt ook wel goed, beetje zurig/fris wietje...lekker zomers :grin:
Klik om te vergroten...

Die heeft inderdaad haar naam niet gestolen!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dampkring zie ik eigenlijk als de shop met het beste aanbod wat betreft kwaliteit, bijna geen betere shop in nederland te vinden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Dampkring zie ik eigenlijk als de shop met het beste aanbod wat betreft kwaliteit, bijna geen betere shop in nederland te vinden.
Klik om te vergroten...

Helaas nog maar 1 x de eer gehad om de Dampkring te mogen betreden. :(
Ik moet nog maar eens naar A'dam gaan me dunkt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker, dat is een heel goed plan!
Damprking heeft ook gewoon alles, wiet van 3,5 tot 20 en hasj van 4 tot 60 :tearsofjoy:
Geniale shop, en als het rustig is neemt het personeel alle tijd voor je.

Ik ga dan ook altijd aan een paar soortjes ruiken en kijken voordat ik wat koop, maakt het ook nog wat leuker :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
aardbeien zoetstof over je wiet....dat kan nooit goed zijn :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Ik ga dan ook altijd aan een paar soortjes ruiken en kijken
Klik om te vergroten...

Ik zou daarvoor alleen al naar die shop gaan. :mrgreen: Wiet ruikt zoooo heerlijk, mmm! :hearteyes:
En dan die heerlijke smaak laten rondgaan en diep in en uitademen...

F*CK THIS, ik ga een snaak rollen. :tearsofjoy:
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#11
nachtapotheker zei:
- Strawberry Haze : Grasshopper Eindhoven - 12 euro per gram! Ziekelijke zoete haze, die ruikt en smaakt naar zijn naam! Een must om te roken
Klik om te vergroten...

Ik weet niet in welke grasshopper jij gaat in ehv maar zolang ik er kom(toch al 2j redelijk vaste klant) verkopen ze geen strawberry haze...
ze verkopen er amnesia, columbian haze en soms SS.
Ze verkopen er wel aardbeienwiet en soms ook appelwiet, maar dit is zeker geen haze...
volgens mij is dit gewoon een standaard wietsoortje met een aardbeienzoetstofje over, kost wel 12 euro per gram ja...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Word dat niet gewoon met kruisen of shit in de grond stoppen ofzo gedaan, ik heb nog nooit gehoord van een zoetstof over een wiet...dat zou je direct moeten voelen/zien aan de top.
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja inderdaad, de geur die er vanaf komt is ook echt niet normaal, ruikt echt gewoon naar aardbeiensnoepjes... een vriend van mij koopt het vaker, ik blijf er lekker vanaf maar deze wiet lijkt ook altijd nat te zijn. niet nat van niet goed gedroogd maar te plakkerig nat :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zouden ze dat niet in een bad drenken ofzo...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lijkt me toch wel sterk, dan is het wel echt zwaar verontreinigde wiet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Was maar een gedacht hoor, ik heb geen idee hoe (en vooral waarom) ze dat doen.
Zoals hierboven beschreven klinkt het als waterpijptabak...
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb geen idee hoe (en vooral waarom)
Klik om te vergroten...

Goh.. waarom zouden ze dat toch doen?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben niet echt een hazeroker (te duur), maar ik kan Sugar Haze wel waarderen. Verkopen ze voor 11 de gram bij De Vrolijke Gaper in Gorinchem. Amnesia Gold is ook wel een aanrader, á 15 de gram.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmokeMe zei:
ik heb geen idee hoe (en vooral waarom)
Klik om te vergroten...

Goh.. waarom zouden ze dat toch doen?
Klik om te vergroten...

Omdat je er je kont in zou kunnen draaien.
t
trippfaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
cali orange haze uit de toermalijn in tilburg lekker fruitig wietje .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."