#1
nachtapotheker zei:Dan weet ik niet welke shops jij bezoekt..?Lood zei:nachtapotheker zei:Ben ik niet helemaal met jou eens, tenzij een coffeeshop ze zelf gaat verzinnen.
De namen zijn vastgesteld uit kruizingen. Je kan ze allemaal opzoeken, en elke soort is dan ook anders.![]()
De shops moeten ook maar gewoon de teler op zijn woord geloven he en die weer zijn zaden/ stekken bron. Meestal zijn de namen van wietsoortjes in de shop gewoon bullshit, Je maakt mij niet wijs dat al die shops het hele jaar dezelfde shit verkopen(terwijl de prijslijst nooit veranderd)
Een gemiddelde shop, werkt met telers die toch echt wel bij de zadenbank hun zaden halen.
Al die zaden worden professioneel gekweekt, anders heb je natuurlijk geen shopwaardige wiet.
Een naam verzinnen bij een haze lijkt mij helemaal bull. Jij kan een Ferrari toch ook niet verkopen als zijnde een Lada? Of andersom?
En jah, ik snap je best.. Er zullen meer dan zat (klote) shops zijn, die zich aan dit soort praktijken wagen, aangezien de gemiddelde klant die daar binnen stapt het toch niet bekommert.
Daar heb je zeker een punt.
Ik dacht dat het toch wel meer voorkwam dat shops gewoon een wietje zelf een naam geven, gelukkig zijn de shops waar ik kom in ieder geval voorzien van wiet met een constante kwaliteit.
Wiet ruikt zoooo heerlijk, mmm! 