Ik heb in het verleden al een bericht gepost dat er cocaïne in m'n bloed was gevonden maar ik had dat al een erg lange niet gebruikt, ondertussen heb ik te weten gekregen dat dat een fout van het labo was.
Maar toch moet ik af en toe in het potje plassen, wat nu raar is is dat er geen cannabis wordt gevonden en ik blow nochtans dagelijks?
Iemand een verklaring?
Herbalisme, ga je laten onderzoeken! We moeten jouw speciale powers nuttigen om allen die drugstesten moeten ondergaan te redden!
OT:
Geen flauw idee hoe dit kan. Een wilde gok is dat de cannabis zich niet in je vet opslaat maar bijna volledig na gebruik/effect door je lichaam uitgescheden wordt.
#5
Vreemd inderdaad. Ik zou ook niet direct kunnen weten wat de oorzaak hier van is. Het zou inderdaad kunnen dat je lichaam relatief weinig vet heeft voor het vasthouden van de cannabis. Maar dit zou ik vrij gek vinden, aangezien elke persoon toch een behoorlijk vetpercentage heet.
Aangezien het labo eerst in fout was ivm de cocaïne, kan het zijn dat ze misschien nu fout zijn ivm de cannabis?
Peace!
#6
Hier heb ik ook geen verklaring voor omdat ieder persoon toch wel vet heeft, ookal ben je mager.
Handig is het wel.
#7
De dokter zegt dat het tekenen van cocaïne een gevolg kan door een chemische reactie tussen geneesmiddelen.
Wat cannabis betreft, heb nog nergens een verklarend antwoord gevonden, alle mensen die in het potje moesten plassen hingen aan de rekker :/
Het meest logische antwoord hierop is dat ze bij het labo gemist hebben, we zullen binnenkort weten of ik effectief ganja powers of dergelijke heb, moet volgende week nog eens plassen en ben nog altijd non-stop aan het blowen :P
We zien wel !
Greets
#8
En? Hoe is het nog afgelopen?
#9
Sorry voor het late antwoord, heb het de laatste tijd erg druk gehad en heb nu pas weer de tijd gevonden om eens binnen te springen om het DF.
Wat de urinetesten betreft, heb nogmaals moeten plassen & bloed trekken en opnieuw tekende er niets van THC.
Nu moet ik geen testen meer doen en ben ook niet van plan om te vragen aan een dokter waarom dit niet tekent in mijn urine & bloed, dit zal denk ik voor altijd een mysterie blijven :$
Met vele groeten,
Herbalisme
#10
heb het ooit ook geweten dat een vriend die ook dagelijks blowt een drugstest moest ondergaan omdat hij in de auto gepakt was, hij testte ook negatief.. kunnen we nog altid niet echt aan uit
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.