Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dus als ik het goed voor heb ga je straks 80 pillen slikken? Ik raad dit af. Als je echt wil trippen, ga dan gewoon de sterkste truffels halen, dan zul je ook wel iets 'zien'. Peace"
"Inderdaad, deze combinatie is gewoon om problemen vragen. Peace"
"Een tripke is LSD"
"Hallo allemaal, Mijn weedplantje is geoogst en ik heb momenteel een zak met het knipafval van de volledige plant. Ik zou dit knipafval graag gebruiken voor iets, maar ik weet nog niet wat. Zijn er hier mensen die tips hebben voor het makkelijk maken van hash, thee of iets dergelijks. Alvast bedankt! Peace"
"Vreemd inderdaad. Ik zou ook niet direct kunnen weten wat de oorzaak hier van is. Het zou inderdaad kunnen dat je lichaam relatief weinig vet heeft voor het vasthouden van de cannabis. Maar dit zou ik vrij gek vinden, aangezien elke persoon toch een behoorlijk vetpercentage heet. Aangezien het labo eerst in fout was ivm de cocaïne, kan het zijn dat ze misschien nu fout zijn ivm de cannabis? Peace!"
"Ik heb op het einde van mijn laatste truffeltrip (dragon's) salvia (10x) gebruikt en moet zeggen dat dit wel goed is gelopen. Of het tijdens de truffels of zelfs op het hoogtepunt een goed idee is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik denk dat dit wel mogelijk is. Geniet ervan! Peace!"
"Dag beste medekwekers, Ik heb sinds zaterdagavond 2 wietplantjes gezaaid (eerst gekiemd in nat keukenpapier). Heb ze hierna gezaaid in 2 potjes met universele potgrond en vervolgens in een plastiek aquarium gezet met plastiekfolie (+gaatjes) erboven gespannen, voor het raam. Het probleem is nu dat de stengel van de plantjes blijft groeien, nu toch al een 7-8tal centimer, maar er nog steeds de 2 kiemblaadjes en kruisgewijs 2 gekartelde blaadjes opzitten. Er groeien dus geen vertakkingen of grotere bladeren aan. Ik denk persoonlijk dat dit te maken heeft met het te lang in het aquarium te laten doorgroeien. Nu heb ik ze uit het aquarium gehaald, heb er eentje buiten op de vensterbank gezet in de zon en eentje binnen voor het raam. Denken jullie dat dit de groei van vertakkingen kan stimuleren? Of is het nog te vroeg om buiten te zetten en dus beter nog even binnen te laten groeien? Alvast bedankt! Peace"
"Oke, hartelijk bedankt voor de reacties!"