#1
Natuurlijk is er ook een groep toeristen die zich wel gewoon aan de regels houdt. Denk dat een deel het voor rest heeft verpest.
willemvaag zei:Het ging wel ver hier met registratie en geboorteregister maar die onzin is nu niet meer nodig moet me nu kunnen legitimeren en wordt ook regelmatig gevraagd. Het is de bedoeling dat je in de shop hebt maar wat ik wel zie is dat ze af en toe mensen doen matsen. Niet iedereen maar bijvoorbeeld gastarbeiders uit Polen die hier in de buurt wonen. Gelukkig komen de Duitse drugstoeristen hier niet meer en dat neemt een hele hoop rust met zich mee. Ze hebben ook de dealertjes rond de shop aangepakt of in iedergeval ze bieden niet meer iedereen drugs aan.
willemvaag zei:Het drugstoerisme hier nam behoorlijk wat criminaliteit met zich mee buiten de straathandel. Nederlandse dealertjes gingen met pistolen in Maastricht buitenlanders dwingen om drugs te kopen. Waarom zou Nederland moeten zorgen voor alle andere gebruikers in Europa sorry als Nederlander voel ik daar niets voor. Weet niet of je zelf een Nederlander bent maar als ik wat wiet wil halen hoef ik niet iedere dag aangesproken te worden mensen die de shop zoeken. Veel overtreden ook nog onze verkeersregels en zorgen vaak voor gevaarlijke situaties op de weg. Heb het meerdere keren mee mogen maken laat en met de auto parkeren waar het helemaal niet mag. Door voetgangers gebieden rijden enkel om de weg naar de shop te vragen die 50 meter van ze af lag. Het is gewoon een opstapeling van dingen die er gebeuren en ik zie onze economie niet beter worden van mensen die hier enkel wiet komen halen.
Kijk ik zeg ook niet dat iedere buitenlander die hier drugs komt halen voor overlast zorgt en misschien dat een groep het voor de rest heeft verpest. Iemand uit Frankrijk komt zijn medicijnen toch ook niet hier in de apotheek halen. Ik kan me heel goed inbeelden waarom de Nederlandse overheid het drugsbeleid tot zijn eigen burgers wil beperken. Noem het geen racisme maar onderscheid maken. En waarschijnlijk wordt wiet in Nederland nooit gelegaliseerd en zowel dan verwacht ik voor medische doelen. De sfeer in en rond de coffeeshop is hier veel rustiger en aangenamer en de wietaanvoer is wat constanter.
pwooppwoop zei:in tillbutg zijn de shops terug open voor iedereen![]()
G P3P zei:1 shop in Breda verkoopt ook aan belgen. met een codewoord en 50 eur 'fooi' kan je 2 zakjes van 5g krijgen. koop en ga weg systeem
mandragora zei:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=40758
Ik neem aan allemaal dan, 25tolife weet er vast meer over![]()
Grts
om die reden inderdaad, en toenemende 'drugsrunners' door de maatregel en automatisch weer meer overlast.Dus je betaald dan zo'n €150 voor 10 gram..+ benzine kosten.
Lijkt me niet echt rendabel, en een shop die zijn klanten op die manier behandeld zou ik niet vertrouwen. Dan zou ik lekker een dealer in België zoeken..
Minder risico, minder kosten, minder tijd, zelfde wiet.
Smokey046 zei:Ik haal mijn wiet voornamelijk bij dealers in België (Woon in België),
Al merk ik wel dat er veel verzwaarde en bespoten wiet in de omloop is.
Heb mijn vaste dealers nu dus het valt wel redelijk mee met die verzwaarde wiet,
Ik raad Belgen aan als je een dealer hebt die goede wiet heeft, koop hiervan dan wat meer aan,
Zodat je niet dagelijks dealers hoeft te gaan zoeken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."