#1
Ik wil even mijn verhaal delen hier; ik ben laatst namelijk extreem geflipt op wiet, ik ging gewoon compleet para. Ik lees overal wel verhalen over mensen die heel bang worden en moeten overgeven, maar nergens lees ik de dingen die ik heb gezien/gevoeld.
Ik was vrij fanatiek doodnormale voorgerolde joints aan het roken, rookte wel vaker wat en een keer spacecake gedaan maar voelde er altijd vrijwel niks van. Ik was sowieso al vrij melig dus stikte constant zo ongeveer van het lachen. Op een gegeven moment (heb denk ik in totaal zo'n 2 joints gerookt) slikte ik de rook in in mijn luchtpijp waarna die in de fik leek te staan en het gevoel werd steeds erger. Dit heb ik eerder gelezen hier schijnt het al fout te gaan. Vanaf toen kan ik me een stukje niet echt meer goed herinneren (weet niet meer dat ik van helder naar stoned ging) maar op een gegeven moment begon ik keihard te filosoferen en toen zag ik opeens vorige levens, althans ik dacht dat ik ik de levens van andere mensen kon kijken, zegmaar van persoonlijkheden die je in je vorige leven was (nooit in geloofd overigens). Toen kreeg ik opeens het gevoel dat ik terug werd gezogen naar dat je nog niet geboren bent, ik zei tegen mn vrienden dat ik dat gevoel had dat je nog niet geboren bent... En toen BOEM kwam mn hele lichaam in een spiraal, het voelde alsof ik wegsmolt en als een plasje water op de grond lag. Allemaal lichtflitsen kwamen voorbij als een soort pudding. Het leek alsof mn ledematen van me afdropen en ik werd extreem bang en dacht dat ik doodging. Ook voelde het alsof ik van binnen afbrandde (over dat gevoel maakte ik eerst een grapje, vanwege die brandende luchtpijp). Ik dacht echt dat ik in de fik stond zoveel pijn deed het. Dit alles duurde vrij kort want mijn vrienden gaven me veel suiker, siroop enzo. Toen heb ik zo'n 2 uur in 2 werelden verkeerd: ik wist dat ik was waar is was, gelukkig thuis, maar ik was ook ergens in een soort ander universum. Geen idee dat dat van wiet kon voelde meer alsof ik paddo's had gehad ofzo ik bleef extreem bang dat ik weer terug zou vallen. Na een poosje begon ik enorm te trillen over mn hele lichaam en te klappertanden. Ik ging een blokje om en ik moest zwaar mn best doen om te beseffen waar ik was want het voelde als mars ofzo. Het samenknijpende gevoel kwam soms snel opzetten in mijn nek en bovenarmen dan ging ik heel hard bewegen om het weg te krijgen, wat hielp. Uiteindelijk gaan slapen na paar uur want ik durfde niet.
Volgende dag nog steeds onwerkelijk gevoel en krampen in armen en nek, soms angstaanvallen als ik ergens van schrok dan draaide alles weer even weg. Dagen daarop weer lekker aan het bier geweest en voelde me super.
Heeft iemand hier ooit ervaring mee gehad?? Ik ben altijd al nogal een diepe denker geweest (ben trouwens een meisje) en misschien moest dit er een keer van komen, achteraf vond ik het wel een vette ervaring maar NOOIT MEER natuurlijk.
Ben sindsdien best wel in de ban van deze ervaring en eigenlijk zorgt dat er alleen maar voor dat ik meer dingen wil proberen! Wiet is niet mijn ding dus dat niet snel weer, maar ik wil wel een keer XTC doen, denk eigenlijk dat dit wel goed gaat vallen als ik in de goede setting ben. Zou iemand dit zwaar afraden? Graag reacties want iedereen aan wie ik het vertelde had nog nooit zoiets gehoord!
Groetjes!
Ik was vrij fanatiek doodnormale voorgerolde joints aan het roken, rookte wel vaker wat en een keer spacecake gedaan maar voelde er altijd vrijwel niks van. Ik was sowieso al vrij melig dus stikte constant zo ongeveer van het lachen. Op een gegeven moment (heb denk ik in totaal zo'n 2 joints gerookt) slikte ik de rook in in mijn luchtpijp waarna die in de fik leek te staan en het gevoel werd steeds erger. Dit heb ik eerder gelezen hier schijnt het al fout te gaan. Vanaf toen kan ik me een stukje niet echt meer goed herinneren (weet niet meer dat ik van helder naar stoned ging) maar op een gegeven moment begon ik keihard te filosoferen en toen zag ik opeens vorige levens, althans ik dacht dat ik ik de levens van andere mensen kon kijken, zegmaar van persoonlijkheden die je in je vorige leven was (nooit in geloofd overigens). Toen kreeg ik opeens het gevoel dat ik terug werd gezogen naar dat je nog niet geboren bent, ik zei tegen mn vrienden dat ik dat gevoel had dat je nog niet geboren bent... En toen BOEM kwam mn hele lichaam in een spiraal, het voelde alsof ik wegsmolt en als een plasje water op de grond lag. Allemaal lichtflitsen kwamen voorbij als een soort pudding. Het leek alsof mn ledematen van me afdropen en ik werd extreem bang en dacht dat ik doodging. Ook voelde het alsof ik van binnen afbrandde (over dat gevoel maakte ik eerst een grapje, vanwege die brandende luchtpijp). Ik dacht echt dat ik in de fik stond zoveel pijn deed het. Dit alles duurde vrij kort want mijn vrienden gaven me veel suiker, siroop enzo. Toen heb ik zo'n 2 uur in 2 werelden verkeerd: ik wist dat ik was waar is was, gelukkig thuis, maar ik was ook ergens in een soort ander universum. Geen idee dat dat van wiet kon voelde meer alsof ik paddo's had gehad ofzo ik bleef extreem bang dat ik weer terug zou vallen. Na een poosje begon ik enorm te trillen over mn hele lichaam en te klappertanden. Ik ging een blokje om en ik moest zwaar mn best doen om te beseffen waar ik was want het voelde als mars ofzo. Het samenknijpende gevoel kwam soms snel opzetten in mijn nek en bovenarmen dan ging ik heel hard bewegen om het weg te krijgen, wat hielp. Uiteindelijk gaan slapen na paar uur want ik durfde niet.
Volgende dag nog steeds onwerkelijk gevoel en krampen in armen en nek, soms angstaanvallen als ik ergens van schrok dan draaide alles weer even weg. Dagen daarop weer lekker aan het bier geweest en voelde me super.
Heeft iemand hier ooit ervaring mee gehad?? Ik ben altijd al nogal een diepe denker geweest (ben trouwens een meisje) en misschien moest dit er een keer van komen, achteraf vond ik het wel een vette ervaring maar NOOIT MEER natuurlijk.
Ben sindsdien best wel in de ban van deze ervaring en eigenlijk zorgt dat er alleen maar voor dat ik meer dingen wil proberen! Wiet is niet mijn ding dus dat niet snel weer, maar ik wil wel een keer XTC doen, denk eigenlijk dat dit wel goed gaat vallen als ik in de goede setting ben. Zou iemand dit zwaar afraden? Graag reacties want iedereen aan wie ik het vertelde had nog nooit zoiets gehoord!
Groetjes!
En ben erg benieuwd wat er gebeurt als ik weer ga blowen.. Hou het iig bij lage doses. 