#1
iemand die weet hoe het momenteel in breda zit?
BONGHIT zei:hebben wel maar elk 3 gram genomen aangezien dit een nieuwe wet is
willemv zei:Vrijdag of Zaterdag is hier in de krant vermeld dat alle shops in Maastricht zijn gesloten vanwege het niet toepassen van het ingezetene criterium.
http://nos.nl/op3/artikel/513023-alle-coffeeshops-in-maastricht-dicht.html
BONGHIT zei:voor zover ik weet kun je in maastricht en geleen niet meer binnen
in sittard in de relax wel nog
Jovanovic zei:BONGHIT zei:voor zover ik weet kun je in maastricht en geleen niet meer binnen
in sittard in de relax wel nog
zievereir
BONGHIT zei:Jovanovic zei:BONGHIT zei:voor zover ik weet kun je in maastricht en geleen niet meer binnen
in sittard in de relax wel nog
zievereir
wat lul jij nou man ?
weet jij het mischien beter ?
willemv zei:Eigenlijk zijn de regels heel duidelijk je moet een ingezetene zijn van Nederland en een Nederlands identiteitsbewijs laten zien om wiet te halen... Of zit ik er nu ver naast?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."