Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk voel niks

Ik voel niks

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Liam0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik rook niet, wel gewoon paar keer sigaretten gerookt enzo, maar hoefde daar nooit van te hoestten dus idk of ik die wel goed gerookt heb eigenlijk.
Ik heb nu namelijk iets van 3x geblowd en ik voel gewoon helemaal niks. bij de tweede keer voelde ik me misschien een minuutje ofzo een beetje duizelig maar verder niks.
Heb white widdow en zelf gedraaid (een vriend van me dan). De mensen met wie ik smoke worden wel gewoon stoned.
De enige reden die ik kan bedenken is dat ik niet goed rook, maar heb het op 438583 verschillende manieren geprobeerd nu dus ik weet het niet meer :)

Iemand tips ? :stoned:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt alsof je niet goed inhaleert inderdaad. Inhaleren kan in het begin best lastig zijn. Probeer een beetje rook in je mond te verzamelen en adem dan vervolgens in. Als je het eenmaal door hebt kun je het meer in een vloeiende beweging doen, maar je moet ergens beginnen uiteraard.
t
tovergrasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem een hijs. Neem dan een hijs zuurstof er bij en blaas dat uit.
Klaar, meer is het niet. Rook dan gewoon een paar hijsjes door en als het dan nog niet wil moet je het even via een puurpijpje proberen of een pure joint. Gegarandeerd dat je dan wel wat voelt :P
A
AppeltraartLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn moeder heeft dit probleem ook!
Wat mij opvalt bij haar is dat ze te kleine haaltjes neemt en direct naar d'r longen ademt.
Probeer je een hijs voor te stellen net zoals je water met een rietje zou drinken;
Eerst neem je het water in je mond en dan pas slik je het door. met hijsen van een joint / sigaret is het net zo, eerst een goeie hijs in je mond en dan doorademen naar je longen.

Doe je dit?
Zo ja, dan heb ik geen idee wat er aan de hand kan zijn :P misschien ben je immuun voor thc :openmouth:
R
RitakeetLid
01-01-2024, 00:00
#5
al op lege maag geprobeerd?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
martin0101001 zei:
Zo ja, dan heb ik geen idee wat er aan de hand kan zijn misschien ben je immuun voor thc
Klik om te vergroten...
Volgens mij bestaat dat niet. Ik heb wel eens meegemaakt dat een vriend van mij uit Duitsland op bezoek kwam in Amsterdam en wilde blowen terwijl hij er eigenlijk op tegen is. Gevolg was dat we de ene na de andere joint op staken omdat meneer niks zei te voelen terwijl ik echt zo stoned als een garnaal was. Uiteindelijk heb ik hem uit een vaporizer laten roken en nog gewaarschuwd dat het hard kon binnenkomen. Hij grote halen nemen totdat hij het in enen wel voelde en zwaar misselijk was... Ik denk dat je onbewust een hoop kunt tegen houden als je je er niet gewoon aan overgeeft.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ritakeet zei:
al op lege maag geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Lekker advies...

Er is geen enkele reden om welke drug dan ook op een lege maag te nemen, dat maakt je alleen maar zwakker.

Gewoon beter en dieper inhaleren dan word je vanzelf stoned :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Ritakeet zei:
al op lege maag geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Lekker advies...

Er is geen enkele reden om welke drug dan ook op een lege maag te nemen, dat maakt je alleen maar zwakker.

Gewoon beter en dieper inhaleren dan word je vanzelf stoned :wink:
Klik om te vergroten...
Ik neem truffels/xtc bij voorkeur wel op een lege maag, scheelt behoorlijk in de misselijkheid. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Ik neem truffels/xtc bij voorkeur wel op een lege maag, scheelt behoorlijk in de misselijkheid. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik zorg altijd dat ik zo'n 3 tot 4 uur van te voren nog een lichte maaltijd eet, dat scheelt inderdaad aanzienlijk qua misselijkheid. Te lang niks eten is echter ook niet aan te raden, ik heb ooit eens iemand out zien gaan een paar minuten na het innemen van xtc pil omdat hij al ruim 12 uur niks meer gegeten had...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, maar een lege maag heb je met een vetarme maaltijd al na een uurtje of 3. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Ja, maar een lege maag heb je met een vetarme maaltijd al na een uurtje of 3. :P
Klik om te vergroten...

Ik neem voor XTC juist een vetrijke maaltijd, dat beschermd je maag een beetje :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn maag kan wel een stootje hebben, zoveel gooi ik er ook weer niet in. :P
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Ik neem truffels/xtc bij voorkeur wel op een lege maag, scheelt behoorlijk in de misselijkheid. :wink:
Klik om te vergroten...
Ik zorg altijd dat ik zo'n 3 tot 4 uur van te voren nog een lichte maaltijd eet, dat scheelt inderdaad aanzienlijk qua misselijkheid. Te lang niks eten is echter ook niet aan te raden, ik heb ooit eens iemand out zien gaan een paar minuten na het innemen van xtc pil omdat hij al ruim 12 uur niks meer gegeten had...
Klik om te vergroten...

Met truffels is het wel aan te raden 4-6 uur van te voren niks of heel weinig te eten voor het beste effect. In ieder geval dat zeiden ze tegen mij in de smartshop.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind een joint met tabak erbij zachter dan pure wiet. Pure wiet kriebelt zo ontzettend hard in mijn keel dat ik daar rustig 5 minuten van kan hoesten, terwijl ik toch best wat ervaring met blowen/roken heb :P

Beter eens een waterpijp proberen, da's vaak beter te roken en daar word je ook megastoned van als je het goed doet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Omdat ik geen roker ben, had ik vroeger ook moeite om wiet te roken. Achteraf weet ik dat ik destijds toch te bang was met het inhaleren. Je moet gewoon goed inademen alsof je een stevige hap zuurstof inademt. Daarna rustig de rook weer uitademen. Je zal waarschijnlijk een paar keer een verschroeide keel hebben door te snel teveel rook weer uit te blazen, maar dat is gewoon iets dat je even moet leren aanvoelen.

En het is geloof ik ook zo dat als je lichaam nog niet bekend is met THC, het zich er nog op moet instellen. Geef het dus een tijdje (icm goed inhaleren dus). Als dat allemaal nog niet lukt, zou ik puur proberen. Imo kan je dat bijna niet fout doen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Als dat allemaal nog niet lukt, zou ik puur proberen. Imo kan je dat bijna niet fout doen.
Klik om te vergroten...
Alleen kan puur roken dan wel weer zo hard binnen komen voor een beginnende blower dat het ook niet meer leuk is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik rook niet puur in een joint maar een pijpje. Als 't teveel is, gewoon minder wiet in je pijpje doen. :P Of minder sterke wiet halen. Ik wil niets anders meer dan puur. Tabak voegt imo alleen maar nadelen toe.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Ik vind een joint met tabak erbij zachter dan pure wiet. Pure wiet kriebelt zo ontzettend hard in mijn keel dat ik daar rustig 5 minuten van kan hoesten, terwijl ik toch best wat ervaring met blowen/roken heb :P
Klik om te vergroten...

Ja hoe kan dat trouwens? Ik heb dat ook altijd. Is dat de thc die in je keel blijft hangen of zo?
Want echt een pure blunt roken is niet te doen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarschijnlijk omdat tabak minder prikkelt in je keel. Als je dat mixt met wiet prikt het minder dan alleen pure wiet..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."