#1
Hoi allemaal,
Ik vroeg me iets af. Als ik extreem veel blow op een avond (zeg 10 joints met z'n tweeën), val ik eigenlijk altijd (half) in slaap. Ik zou wel een keer zoveel willen blowen dat ik ga hallucineren, maar dit is niet mogelijk omdat ik dus in slaap val voor het zover komt. Zou ik dus kunnen trippen van wiet als ik hier een klein beetje speed of coke bij neem, of heel veel koffie ga drinken? Misschien een domme vraag hoor, maar vroeg ik me af!
Alvast bedankt voor de replies!
Ik vroeg me iets af. Als ik extreem veel blow op een avond (zeg 10 joints met z'n tweeën), val ik eigenlijk altijd (half) in slaap. Ik zou wel een keer zoveel willen blowen dat ik ga hallucineren, maar dit is niet mogelijk omdat ik dus in slaap val voor het zover komt. Zou ik dus kunnen trippen van wiet als ik hier een klein beetje speed of coke bij neem, of heel veel koffie ga drinken? Misschien een domme vraag hoor, maar vroeg ik me af!
Alvast bedankt voor de replies!
