Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijk

Misselijk

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
x
xEmilyyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds een week ipv dagelijks sos gebruik, dagelijks blow gebruik.

Nu werd ik vandaag misselijk wakker met keelpijn en ben nog steeds misselijk, keelpijn wat minder.
Het voelt alsof ik ziek wordt. Maar heb toch eerder het idee dat t door t blowen komt. Ik had gister een enorme suikerdip, was al twee uur aan het lopen en al een beetje geblowd. Pas later in de avond had ik de mogelijkheid om cola te drinken, niet meer aan t lopen, daarna nog een btje verder geblowd.

Maar waarom gaat de misselijkheid niet weg. Goed gegeten, mn lichaam heeft nu zeker wel suikers binnen ... Ik had vroeger veel vaker last van suikerdipjes in de avond maar daar had ik de volgende ochtend vrijwel nooit meer last van ...

Overigens, ik ben sosa gewend, maar bij blowen komt de kick er niet in fsow? Soms ben ik gewoon in een x duizelig zonder verder iets te voelen. Andere keren komt de kick er wel lekker in ... maar soms dus niet. Is dat het verschil met soft- en harddrugs? Of heb ik gewoon slechte wiet?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij helpt het juist tegen misselijkheid (wiet). De combi wiet en coke vind ik niet prettig dus kan je geen ervaring mee geven.

Als ik jou was zou ik die 2 niet combineren als je er klachten van krijgt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan zou ik overgaan op een (duurdere vaak) soort wiet. Mogelijk is je wiet bewerkt met stoffen.
Probeer als je het op de menu kaart ziet eens bio wiet.
x
xEmilyyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begin echt koorts te krijgen ofsow ... Blowen kan daar toch niet de oorzaak van zijn neem ik aan? :=
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
xEmilyy zei:
Ik begin echt koorts te krijgen ofsow ... Blowen kan daar toch niet de oorzaak van zijn neem ik aan? :=
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me sterk inderdaad, lijkt er op dat je gewoon ziek wordt en dat dit toevallig samenvalt met het beginnen met blowen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier in Belgie komt het regelmatig voor dat mensen zich echt ziek voelen door bewerkte/bespoten wiet want er gaat veel troep rond. Als ze het dagenlang gebruiken lijken ze er misselijk van te blijven. Ofwel word je gewoon ziek ofwel is het door de wiet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
Hier in Belgie komt het regelmatig voor dat mensen zich echt ziek voelen door bewerkte/bespoten wiet want er gaat veel troep rond. Als ze het dagenlang gebruiken lijken ze er misselijk van te blijven. Ofwel word je gewoon ziek ofwel is het door de wiet.
Klik om te vergroten...

Beide oorzaken zijn een Goeie reden om te stoppen Lotske! :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dunnetjess33 zei:
Tekzor668 zei:
Hier in Belgie komt het regelmatig voor dat mensen zich echt ziek voelen door bewerkte/bespoten wiet want er gaat veel troep rond. Als ze het dagenlang gebruiken lijken ze er misselijk van te blijven. Ofwel word je gewoon ziek ofwel is het door de wiet.
Klik om te vergroten...

Beide oorzaken zijn een Goeie reden om te stoppen Lotske! :grin:
Klik om te vergroten...

Dunnetjes, het gaat hier om Emily he :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja als ik echt last heb van misselijkheid neem ik domperidon.

Raad het niet aan vraag aan je huisarts, hij of zij heeft geheimhouding mocht je je zorgen maken erover.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tekzor668 zei:
Dunnetjess33 zei:
Tekzor668 zei:
Hier in Belgie komt het regelmatig voor dat mensen zich echt ziek voelen door bewerkte/bespoten wiet want er gaat veel troep rond. Als ze het dagenlang gebruiken lijken ze er misselijk van te blijven. Ofwel word je gewoon ziek ofwel is het door de wiet.
Klik om te vergroten...

Beide oorzaken zijn een Goeie reden om te stoppen Lotske! :grin:
Klik om te vergroten...

Dunnetjes, het gaat hier om Emily he :wink:
Klik om te vergroten...
Hahaha xD lekker wakker allemaal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekzor668 zei:
Dunnetjess33 zei:
Tekzor668 zei:
Hier in Belgie komt het regelmatig voor dat mensen zich echt ziek voelen door bewerkte/bespoten wiet want er gaat veel troep rond. Als ze het dagenlang gebruiken lijken ze er misselijk van te blijven. Ofwel word je gewoon ziek ofwel is het door de wiet.
Klik om te vergroten...

Beide oorzaken zijn een Goeie reden om te stoppen Lotske! :grin:
Klik om te vergroten...

Dunnetjes, het gaat hier om Emily he :wink:
Klik om te vergroten...

Whoopsie... Ik zal idd niet wakker zijn geweest, excuus Emily! En Lotske.. :flushed:
b
bjorncoupeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had daarstraks een sterke mee geblowd en ik was ook even misselijk moet ik toch zeggen en dan kwam die roes :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom ben je eigenlijk overgegaan van coke naar wiet? En gebruikte je hiervoor altijd dagelijks coke? Want in dat geval zou het misschien wel gewoon een afkickverschijnsel van coke kunnen zijn?

Dagelijks blowen kun je ook gewoon beroerd van worden soms he.. dat geldt voor bijna alle soorten drugs als je ze dagelijks gaat gebruiken.

Kun je niet beter gewoon even stoppen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar belangrijker nog, ben je inmiddels nog steeds van de coke af?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#15
volgens mij heb ik in andere topics gelezen dat je veel coke gebruik en ongetwijfeld verslaafd bent, verbeter me als ik het mis heb en mijn excuus dan.

Ik denk dat het afkickverschijnselen zijn, mocht dit een soort uitweg voor je zijn dan raad ik aan om iets anders als plaats vervangend te zoeken.

die keelpijn kan wel door het blowen komen, vrienden van mij hebben altijd keelaids.
x
xEmilyyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inmiddels blow ik dagelijks en snuif ik af en toe, ipv andersom, dus das mooi toch :grin:
Net wat Amnesia gruis gekregen. Ben benieuwd, zelf enkel Silver Haze geblowd en af en toe wel hasj of amnesia bij vrienden maarja. Ben benieuwd of er echt veel verschil in zit oid (:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
In het begin lijkt dagelijks blowen nog zo onschuldig en een prima manier om dagelijks van je stress te ontsnappen. En dan kom je erachter dat het je de hele dag wazig maakt en je bent vergeten hoe het voelt om je normaal te voelen. Tegen die tijd voel je je ook niet echt happy meer worden van wiet, maar verdoofd het je dagelijkse zorgen alleen een beetje, dus blijf je er toch mee doorgaan. Een wietverslaving kruipt er echt zo makkelijk in naar mijn mening. Zeker als je verder niet gewoon happy kunt zijn zonder middelengebruik.

Het zou mooi zijn als je jezelf die ervaring kan besparen, maar veel hebben dat toch nodig om te stoppen met dagelijks gebruik. En het zal inderdaad vast beter zijn om afhankelijk te zijn van wiet dan coke, maar het blijft in de kern imo gewoon hetzelfde ding: je hebt jezelf afhankelijk gemaakt van een middel. En dat is het probleem: dat geestelijk afhankelijk worden van iets. Of dat nou met dit of dat is. Misschien kun je nu nog makkelijk stoppen of tenminste sterk minderen?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mwah ligt er voor mij beetje aan of je de hele dag blowt of alleen 's avonds als je alles gedaan hebt (colleges, opdrachten maken, sportschool, huishouden enzv). Vind dat je dan aan het eind van zo'n dag best even een jointje en filmpje kan kijken voor het slapen. Of is dit meer een manier om mijn "verslaving" goed te praten? Twijfel daar de laatste tijd wel vaak over. Ik kan prima een avond niet blowen maar heb er altijd tegen de avond wel zin in.
Maar idd wat mindless zegt je gaat denk ik wel makkeljjk vab alleen in de avond roken naar de hele dag roken, vooral als je al een beetje gevoelig bent voor verslavingen en dagelijks coke hebt gebruikt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blowde alleen 's avonds, nooit tijdens werk of overdag eigenlijk.. Ik kreeg m'n werk af en had verder niet veel problemen, genoeg geld om wiet te kopen.. Daarom vond ik het niet erg dat ik blowde. Het feit dat het m'n leven niet in de weg zat, maakte dat ik niet verslaafd was.

Natuurlijk slaat dat nergens op. Dagelijks blowen is gewoon en verslaving, ook als je het alleen 's avonds doet en je alles af krijgt. Het zal uiteindelijk altijd bijwerkingen krijgen, alleen duurt het wel even voor je daar last van krijgt.

Achteraf had ik een stuk meer uit die jaren kunnen halen als ik niet geblowd had.

Even een jointje voor het slapen gaan is jezelf belonen dat je alles doorstaan hebt die dag, maar uiteindelijk ga je er naartoe leven en draait het om. Dat heb je alleen niet door.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm ja kan me eigenlijk wel een beetje vinden in wat je zegt. Het beinvloed me leven niet direct maar als ik nadenk indirect wel. Soms neem ik me voor om 's ochtends naar de sportschool te gaan voor college, maar dan rook ik 's avonds wat joints en blijf ik toch langer op dan ik wil en ga ik niet meer de volgende ochtend naar de sportschool. En wat je zegt dat je er een soort van naartoe leeft merk ik ook. Gewoon dingen als, ja bennie als je de woonkamer nu schoon en netjes hebt mag je een jointje roken.

Denk dat het toch verstandig is om eventjes te minderen tot max 1 keer in de week. Heb het altijd wel doorgehad dat het niet oke was, als ik iemand zei dat ik dagelijks blowde zag je ze al raar opkijken. Maar mn huisgenoten deden het ook, dan ga je toch denken van ja ben niet de enige zij doen het ook, dan zal het wel normaal zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."