#1
Ik blowde alleen 's avonds, nooit tijdens werk of overdag eigenlijk.. Ik kreeg m'n werk af en had verder niet veel problemen, genoeg geld om wiet te kopen.. Daarom vond ik het niet erg dat ik blowde. Het feit dat het m'n leven niet in de weg zat, maakte dat ik niet verslaafd was.
Natuurlijk slaat dat nergens op. Dagelijks blowen is gewoon en verslaving, ook als je het alleen 's avonds doet en je alles af krijgt. Het zal uiteindelijk altijd bijwerkingen krijgen, alleen duurt het wel even voor je daar last van krijgt.
Achteraf had ik een stuk meer uit die jaren kunnen halen als ik niet geblowd had.
Even een jointje voor het slapen gaan is jezelf belonen dat je alles doorstaan hebt die dag, maar uiteindelijk ga je er naartoe leven en draait het om. Dat heb je alleen niet door.
Natuurlijk slaat dat nergens op. Dagelijks blowen is gewoon en verslaving, ook als je het alleen 's avonds doet en je alles af krijgt. Het zal uiteindelijk altijd bijwerkingen krijgen, alleen duurt het wel even voor je daar last van krijgt.
Achteraf had ik een stuk meer uit die jaren kunnen halen als ik niet geblowd had.
Even een jointje voor het slapen gaan is jezelf belonen dat je alles doorstaan hebt die dag, maar uiteindelijk ga je er naartoe leven en draait het om. Dat heb je alleen niet door.