#1
Hier geen pasjes wel id kaart tot 25. Ook zo in den bosch, nijmegen & uden. Wellicht in heel Brabant?
Psychedelibee zei:Mijn vermoeden is dat als ze om legitimatie vragen ze wel moeilijk gaan doen. Je bent tegenwoordig natuurlijk verplicht dat het een officeel legitimatie bewijs is, ID, paspoort, rijbewijs. Dan zullen ze met andere pasjes waarschijnlijk moeilijk gaan doen aangezien die makkelijker na te maken zijn.
Maargoed de enige manier om er echt achter te komen is, is door gewoon de shop binnen te lopen natuurlijk. In het slechtste geval doen ze moeilijk, maar heb je wel antwoord op je vraag.
Blijkbaar een enorm probleem voor velen... Als je je druk gaat maken over wat anderen van je denken kun je beter niet gaan blowen joh, wordt je alleen maar para en onzeker van dan.kokosmakroon900 zei:En dan als je geweigerd wordt, die walk-of-shame naar buiten terwijl er 3/4 mensen achter je staan
Exceptional Insight zei:Legitimatie is legitimatie. Zorg- en schoolpas zijn geen legitimatie.
Misschien dat geld even bewaren en sparen voor een nieuwe ID.
brainpower65 zei:Nee, het is niet gelukt.
Dunnetjess33 zei:brainpower65 zei:Nee, het is niet gelukt.
Gelijk die eurootjes in je spaarpot doen voor je id!![]()
Andere soort wietjes proberen misschien?Dunnetjess33 zei:Wat was in hemelsnaam het probleem dan als je geen coffeshop modig hebt?![]()
Psychedelibee zei:Blijkbaar een enorm probleem voor velen... Als je je druk gaat maken over wat anderen van je denken kun je beter niet gaan blowen joh, wordt je alleen maar para en onzeker van dan.kokosmakroon900 zei:En dan als je geweigerd wordt, die walk-of-shame naar buiten terwijl er 3/4 mensen achter je staan
Volgens mij ging het meer om de leeftijd.Dunnetjess33 zei:En nog verder van de grens af naar een coffeeshop? Kun je daar niet zonder pasje halen? Hier in het midden van het land bij de shop moet je wel een pasje hebben maar dat is alleen zodat je niet meer dan 5 gram kunt kopen op 1 dag. En als je dan je pasje bent "vergeten" zeggen ze alleen: "volgende keer meenemen hoor!" En je krijgt gewoon je wiet mee. Misschien te simpel bedacht van mezelf maar ik woon niet in een grensgebied. Half uurtje doorrijden met de auto?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."