Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Onlange ben ik 18 geworden, maar ik ben mijn ID kaart kwijt geraakt en kan mijn passpoort niet vinden. Een nieuwe aanvragen kost 50 euro, en heb niet het geld om dat op dit moment te betalen. Ik wil dit weekend wat wiet halen in een coffeeshop, maar zonder ID gaat dit natuurlijk niet lukken, ik zie er ook redelijk jong uit, zeker nadat ik me geschoren heb Wat ik wel heb is een pasje van Zorg en Zekerheid waar mijn naam en geboortedatum op staat en mijn ROC pasje waar mijn naam en foto opstaat. Mijn vraag was, gaan de mensen moeilijkdoen omdat ik niet een officiele identificatiebewijs heb. Ikzelf hoop dat ze niet moeilijk gaan doen, aangezien mijn naam, geboortedatum en foto op deze pasjes staan. Maar jullie mensen hebben hier vast wel wat meer ervaring mee, ik kom uit Leiden."
"Nee, het is niet gelukt."
"Dunnetjess33 zei: brainpower65 zei: Nee, het is niet gelukt. Klik om te vergroten... Gelijk die eurootjes in je spaarpot doen voor je id! Klik om te vergroten... Haha, heb gewoon 2 gram bij mijn dealer gehaald. De coffeeshop kan wel wachten."
"Dunnetjess33 zei: Wat was in hemelsnaam het probleem dan als je geen coffeshop modig hebt? Klik om te vergroten... Andere soort wietjes proberen misschien?"