Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHash chinezen -> hasholie??!

Hash chinezen -> hasholie??!

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk niet dat dat mogelijk is, er gaat een heel proces aan vooraf om hasjolie te verkrijgen. Hetgeen wat er in het buisje overblijft is gewoon restafval denk ik. :P
Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat iemand hasj ging chinezen. :confused:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ben ik nou de enigste die wel gewoon begrijpt dat hij hasj verbrande? en dat hasj olie.. dat dan weer wel niet :openmouth:
M
MindBlowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke een maat van me, zag ik eens hash chinezen (aluminiumfolie, vlam eronder, en door een buisje ook uit alumoniumfolie opzuigen) nu beweerde hij dat dit bestwel hard aankwam, watk min of meer wel kan geloven ja, maar hij zei ook dat hij zo hasholie kreeg aan de binnenkant van z'n alufolie-buisje?! weet dr iemand of je idd ook zo hasholie kan make, zou wel handig zijn, liever dit dan met explosiegevaar werken he :wink:

Yooooooooooo :stoned:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is heel simpel:

hasjish moeten in een joint
chinezen moet je met heroine.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
BillyBilo zei:
het is heel simpel:

hasjish moeten in een joint
chinezen moet je met heroine.
Klik om te vergroten...

dat dacht ik nou ook
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Komt best hard aan die hash :)
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#7
hasj chinezen: no way :) En hasj ole wordt helemaal niet zo gemaakt hoor. Dat maak je met multigas bussen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verplaatst
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan vat wel hasj chinezen... gewoon hetzelfde principe als een zelfgemaakte vaporizer. (hasj in een leeg peertje, vlammetje eronder en hijzen maar) Denk niet dat de rotzooi in zijn buisje hasjolie was trouwens. Dat zit ook in mijn hasjpijpje en dat is gewoon teer :tongueout:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Delirium zei:
Hoe naief om te denken dat dat bruine spul wat die vriend van je aan het chinezen was, hasj was :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd dat dacht ik ook :tongueout:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hasjolie jagen ?

Ik wil niemand voor lul zetten maar hasjolie gemaakt uit een butaan extractie kan gevapt worden.

Vappen is verwarmen tot het vedampt, de damp zuig je op .

Hoe je de damp opzuigt is niet gebonden aan regels, hoe je de olie verwarmt ook niet.

Een druppel olie op een alufolie met een opgerolt buisje die dient als zuigbuis zou mij 100% lekker high kunnen krijgen.

De vraag is dan ook:

Wat het poeder of was het plakkerige olie ?

:stoned:
M
MindtravelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij bedoel je Kief, dat word in het noorden van Marokko heel vaak gerookt, ook heel vaak op folie..

http://en.wikipedia.org/wiki/Kief
M
MindBlowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat het hash was wist ik wel zeker hoor, maar dat hij het chineesde snappik zowieso totaal niet, waarschijnlijk ipv vaporize, maar ga der ook van uit dat dr zo geen olie kan achterblijven, anders zouden er wel meer mense dat doen ipv dat hele andre (tevens gevaarlijke) proces...

dus niet denken dat ik zo naif ben ofzo, maar dacht achja, misschien kan het toch...

in ieder geval ebbet net dan maar zelf geprobeert, vergeet de olie, zal je niet veel vn zien, maar het voelt beswel lekker!

yooo
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
fs180 zei:
ben ik nou de enigste die wel gewoon begrijpt dat hij hasj verbrande? en dat hasj olie.. dat dan weer wel niet :openmouth:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

wat een lekkere vage post :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgens mij nog niemand gezien die vertelde wat dat spul was dat in z'n buisje bleef hangen. Maar iedereen kent vast wel van die oude films waar van die nette dames sigaretten door zo'n buisje (naam ben ik helaas kwijt) roken. Nu heb ik dat ook wel eens met een jointje gedaan, dan blijft er ook van die bruine, bijna stroperige, vloeistof in hangen, ik neem aan dat dat gewoon teer is?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja i volgens mij gewoon teer... Zit ook aan de binnenkant van mijn hasjpijpje.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Maar iedereen kent vast wel van die oude films waar van die nette dames sigaretten door zo'n buisje (naam ben ik helaas kwijt) roken.
Klik om te vergroten...

jep heb zo'n dingetje, en het is idd teer da er blijft inhange...

trouwens, na het verwarme van die hash is alle thc eruit, dus tis zeker geen hasholie...
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
fs180 zei:
ben ik nou de enigste die wel gewoon begrijpt dat hij hasj verbrande? en dat hasj olie.. dat dan weer wel niet :openmouth:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

wat een lekkere vage post :mrgreen:
Klik om te vergroten...
wiet :openmouth:

maar als je hasjblokje aansteekt en de rook inhaleert wordt je ook knetter.. dus dit zal wel zelfde werken.. enne die rotzooi in je buisje zal wel iets van verbrandingsresten zijn ja
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#19
fs180 zei:
ben ik nou de enigste die wel gewoon begrijpt dat hij hasj verbrande?
Klik om te vergroten...

nee je bent de enigste die niet begrijpt dat chinezen niet verbranden is maar meer zowiets als vaporizen... :sunglasses:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ge kunt ook gewoon de hasj op een naaldje steken en dan de hasj tegen het vuurtje houden en dan de dampen in ademen ... of onder een glas die rook en dan gewoon die rook opzuigen in da glas ofzoiets :wink:

Ma zowiezo vele liever via ne joint :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."