#1
Ik denk niet dat dat mogelijk is, er gaat een heel proces aan vooraf om hasjolie te verkrijgen. Hetgeen wat er in het buisje overblijft is gewoon restafval denk ik. :P
Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat iemand hasj ging chinezen.![:confused:]()
Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat iemand hasj ging chinezen.

