Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHash chinezen -> hasholie??!

Hash chinezen -> hasholie??!

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
daoistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb er niet heel veel verstand van maar de huis tuin en keuken methode is gewoon beetje olie in een glazen potje op de verwarming zetten (als de verwarming aan is). Dan wiet erin en dit zo een halve dag laten staan.

Je kan ook olie au bain marie koken. dus een pan water met een kleinere steelpan met wiet en olie en water verwarmen.
deze wietolie dan ongeveer 30 minuutjes au bain mare verwarmen. daarna de olie met water af laten koelen en dit in de koelkast zetten. de olie zal stollen en zich scheiden van het water. het water gooi je weg en de olie breng je op kamer temperatuur en wordt het weer vloeibaar. Er zullen vast betere methodes bestaan die nog verfijnder zijn maar iedereen kan hasholie maken met twee pannetjes gewoon in de keuken.

Verhoudingen weet ik niet precies. ik doe meestal een 0,5 gram hash in au bain marie opgewarmde de chcocomel.
werkt als een tierelier. Misschien als je geen wiet gewend ben dan is 0.3 of 0,4 gram hash ook wel genoeg.

Hier een filmpje over wietolie make op youtube. Mag ik dat posten?

Er bestaan ingewikkeldere methodes. hoe meer wiet je erin flikkerd hoe stewrker het wordt.
Mocht je nou heel weinig olie willen maken met heel veel wiet dan moet je water bij de olie doen. en het water en de olie verwarmen en later de olie weer scheiden van het water door het in de koelkast te zetten waardoor de olie gaat stollen.

Nogmaals ik ben geen expert maar dit is een veilige methode die iedereen thuis kan proberen.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De met butaan ontrokken 'isolated' hash kan je zeer goed chinezen je doet een brokje op het folie 1 sec vlam eronder en laten lopen terwijl je inademt schijnt een ander soort high te geven
Let wel op dat je niet teveel doet het is zeer sterk
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Liefhebbertje zei:
De met butaan ontrokken 'isolated' hash kan je zeer goed chinezen je doet een brokje op het folie 1 sec vlam eronder en laten lopen terwijl je inademt schijnt een ander soort high te geven
Let wel op dat je niet teveel doet het is zeer sterk
Klik om te vergroten...
Chinezen van hasj olie zou moeten werken inderdaad, maar is nog best lastig denk ik. Veel makkelijker is het om hasj olie te dabben, wat in feite je bong veranderd in een vaporizer.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik gebruik het zelf niet
Maar kreeg de info mee
Dat het op die manier het snelste en heftigst zou worden opgenomen
En je tot 20? Hits uit een gram kon halen
Geen idee of dit klopt
Maar het werd goed ontvangen
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Liefhebbertje zei:
Ja ik gebruik het zelf niet
Maar kreeg de info mee
Dat het op die manier het snelste en heftigst zou worden opgenomen
En je tot 20? Hits uit een gram kon halen
Geen idee of dit klopt
Maar het werd goed ontvangen
Klik om te vergroten...
Dabben en chinezen werken in principe hetzelfde, het verdampen van je hasj olie. Effect zal hetzelfde zijn, maar met chinezen verpest je makkelijker je product als je het niet goed doet.

Tot zo'n 20 hits uit een gram met hasj olie klopt wel ja, als je het verdampt heb je er echt heel weinig van nodig. Super potent spul is het, geeft ook een zeer zuivere high.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
jullie nederlanders zijn echt te raar, waarom niet gewoon een joint rollen?

ontopic : ik kan je niet helpen sorry :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe naief om te denken dat dat bruine spul wat die vriend van je aan het chinezen was, hasj was :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk niet dat dat mogelijk is, er gaat een heel proces aan vooraf om hasjolie te verkrijgen. Hetgeen wat er in het buisje overblijft is gewoon restafval denk ik. :P
Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat iemand hasj ging chinezen. :confused:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ben ik nou de enigste die wel gewoon begrijpt dat hij hasj verbrande? en dat hasj olie.. dat dan weer wel niet :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."