#1
Ik heb er niet heel veel verstand van maar de huis tuin en keuken methode is gewoon beetje olie in een glazen potje op de verwarming zetten (als de verwarming aan is). Dan wiet erin en dit zo een halve dag laten staan.
Je kan ook olie au bain marie koken. dus een pan water met een kleinere steelpan met wiet en olie en water verwarmen.
deze wietolie dan ongeveer 30 minuutjes au bain mare verwarmen. daarna de olie met water af laten koelen en dit in de koelkast zetten. de olie zal stollen en zich scheiden van het water. het water gooi je weg en de olie breng je op kamer temperatuur en wordt het weer vloeibaar. Er zullen vast betere methodes bestaan die nog verfijnder zijn maar iedereen kan hasholie maken met twee pannetjes gewoon in de keuken.
Verhoudingen weet ik niet precies. ik doe meestal een 0,5 gram hash in au bain marie opgewarmde de chcocomel.
werkt als een tierelier. Misschien als je geen wiet gewend ben dan is 0.3 of 0,4 gram hash ook wel genoeg.
Hier een filmpje over wietolie make op youtube. Mag ik dat posten?
Er bestaan ingewikkeldere methodes. hoe meer wiet je erin flikkerd hoe stewrker het wordt.
Mocht je nou heel weinig olie willen maken met heel veel wiet dan moet je water bij de olie doen. en het water en de olie verwarmen en later de olie weer scheiden van het water door het in de koelkast te zetten waardoor de olie gaat stollen.
Nogmaals ik ben geen expert maar dit is een veilige methode die iedereen thuis kan proberen.
Je kan ook olie au bain marie koken. dus een pan water met een kleinere steelpan met wiet en olie en water verwarmen.
deze wietolie dan ongeveer 30 minuutjes au bain mare verwarmen. daarna de olie met water af laten koelen en dit in de koelkast zetten. de olie zal stollen en zich scheiden van het water. het water gooi je weg en de olie breng je op kamer temperatuur en wordt het weer vloeibaar. Er zullen vast betere methodes bestaan die nog verfijnder zijn maar iedereen kan hasholie maken met twee pannetjes gewoon in de keuken.
Verhoudingen weet ik niet precies. ik doe meestal een 0,5 gram hash in au bain marie opgewarmde de chcocomel.
werkt als een tierelier. Misschien als je geen wiet gewend ben dan is 0.3 of 0,4 gram hash ook wel genoeg.
Hier een filmpje over wietolie make op youtube. Mag ik dat posten?
Er bestaan ingewikkeldere methodes. hoe meer wiet je erin flikkerd hoe stewrker het wordt.
Mocht je nou heel weinig olie willen maken met heel veel wiet dan moet je water bij de olie doen. en het water en de olie verwarmen en later de olie weer scheiden van het water door het in de koelkast te zetten waardoor de olie gaat stollen.
Nogmaals ik ben geen expert maar dit is een veilige methode die iedereen thuis kan proberen.
