Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShisha en hasj

Shisha en hasj

20 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo zometeen komen wat vrienden langs
We gaan ff van de waterpijp roken shisha alleen heb nog wat hasj liggen wat ik er in zou willen doen alleen ruikt het met shisha ook of ruik je alleen de smaaktabak shisha? Of ga je de hasj erg ruiken?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geloof me, het meurt als de neten...
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
Geloof me, het meurt als de neten...
Klik om te vergroten...

Oh dan is het goed dat we het tog niet gedaan hebben maar het meurt na de shisha of de hasj? Want shisha is geen probleem voor mij
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yolo2000 zei:
Oh dan is het goed dat we het tog niet gedaan hebben maar het meurt na de shisha of de hasj? Want shisha is geen probleem voor mij
Klik om te vergroten...

Het stinkt heel sterk naar hasj. En hasj is sowieso een erg sterke geur als het verwarmd word. Ik heb eens hasjmelk gemaakt en weggegaan. Toen ik later weer thuis kwam merkte ik dat mijn huis vergeven was van de hasj lucht.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dunnetjess33 zei:
Het stinkt heel sterk naar hasj. En hasj is sowieso een erg sterke geur als het verwarmd word. Ik heb eens hasjmelk gemaakt en weggegaan. Toen ik later weer thuis kwam merkte ik dat mijn huis vergeven was van de hasj lucht.
Klik om te vergroten...

Ohhh hmmm dacht juist dat hasj juist niet echt rook en wiet juist wel dacht altijd het is na een half uurtje tog weer weg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yolo2000 zei:
Ohhh hmmm dacht juist dat hasj juist niet echt rook en wiet juist wel dacht altijd het is na een half uurtje tog weer weg
Klik om te vergroten...

Voor iemand die niet blowt stinkt het beide even erg. Een niet blower ruikt t onmiddellijk. Als iemand onwetend is misschien niet direct. Als je alles tegen elkaar open zet en goed doortocht zal t na een half uur wel een stuk minder zijn.
P
PakTaxiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Draai gwn een joint, het is ook niet echt lekker in een sisha. En anders koop je een bong ofzo. Heb het vroeger wel eens met sisha gedaan het is zonde en vies.

Facts
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#8
KopjeKoffie zei:
Draai gwn een joint, het is ook niet echt lekker in een sisha. En anders koop je een bong ofzo. Heb het vroeger wel eens met sisha gedaan het is zonde en vies.

Facts
Klik om te vergroten...

Ja wou het doen omdat ik juist geen tabak had maar heb me la opgeruimt vondt allemaal tabak restjes je weet tog die einde heb het er allemaal uit gehaald was net genoeg voor een jonko
P
PakTaxiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahahaha ja ken het. Tip: als je veel rookt breek elke keer het topje af en bewaar het. Vaak rook je toch maar 3/4 van een sigatet en zoniet dan breek je de 2e ook.

Zo heb je na een pakje genoeg tabak voor 2/3 jonkos
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uhm gewoon in de tuin gaan staan
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tis gewoon een no bueno maat.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe goed ben je in het schoonmaken van stinkende aangekoekte hasjresten binnenin je slangen? :tongueout:

Over het algemeen blijven dat soort plakkende middelen tot in de eeuwigheid in je rookgerei zitten. Iedere keer als iK de neiging krijg pure wiet te roken proef in de verbrande plastic van de changa resten nog.

Maargoed, ik draa dan ooki liever een joint dan dat ik dat ding schoon maak. :tongueout:
B
BongifyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een shisha met hasj is wel mogelijk, maar daarvoor kun je veel beter een bong gebruiken.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dus als je het doet maar deze keer met wiet
De geur is niet zo erg tog als met een jointje Het blijft gewoon in je kamer tog als je de deur maar dicht doet achter je voor ff
En handdoek voor de deur en als je klaar ben ff een Luchje spuit niet te veel natuurlijk 3/4 spuiten maximaal 5 is het geen Probleem toch?
Of gaat het door het hele huis heen????
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yolo2000 zei:
Dus als je het doet maar deze keer met wiet
De geur is niet zo erg tog als met een jointje Het blijft gewoon in je kamer tog als je de deur maar dicht doet achter je voor ff
En handdoek voor de deur en als je klaar ben ff een Luchje spuit niet te veel natuurlijk 3/4 spuiten maximaal 5 is het geen Probleem toch?
Of gaat het door het hele huis heen????
Klik om te vergroten...

Nee helpt niet. Toen een vriend van me nog begleid wonen deed, rookte we wel is een jointje op zijn kamer op de zelfde manier als jij. En altijd meurde de gang erna ontzettend naar wiet. Rook het gewoon buiten is heerlijk weer daarvoor.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
HardstyleGabber zei:
Nee helpt niet. Toen een vriend van me nog begleid wonen deed, rookte we wel is een jointje op zijn kamer op de zelfde manier als jij. En altijd meurde de gang erna ontzettend naar wiet. Rook het gewoon buiten is heerlijk weer daarvoor.
Klik om te vergroten...

Maar ik heb het nu over wiet met de Waterpijp Wiet vermengt met die Smaksteenjes. Reuk je dat en is dan paar spuiten van een Geurtje en de Handoek
genoeg????
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yolo2000 zei:
Maar ik heb het nu over wiet met de Waterpijp Wiet vermengt met die Smaksteenjes. Reuk je dat en is dan paar spuiten van een Geurtje en de Handoek
genoeg????
Klik om te vergroten...
Denk het niet... Als je het verschil bekijkt kwa rook wat er uit komt is dat bij een shisha 10x meer als bij een joint. Dus dan staat je kamer ook gelijk goed blauw. Wees gewoon verstandig en blow buiten, je mag niet in huis blowen van je ouders dus respecteer dat. Ze hoeven geen last te hebben van je drugs gebruik, houd rekening met ze. Wel zo netjes toch?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
HardstyleGabber zei:
Denk het niet... Als je het verschil bekijkt kwa rook wat er uit komt is dat bij een shisha 10x meer als bij een joint. Dus dan staat je kamer ook gelijk goed blauw. Wees gewoon verstandig en blow buiten, je mag niet in huis blowen van je ouders dus respecteer dat. Ze hoeven geen last te hebben van je drugs gebruik, houd rekening met ze. Wel zo netjes toch?
Klik om te vergroten...

Hmmmm
Toen ik de vraag stelde was ik dus al bezig met de shisha met wiet
Stonk wel beetje in me kamer erna heb gewoon handoek en toen ik klaar was een nieuwe ronde gestart met alleen smaaksteentjes voor de geur en daarna heb ik wat parfum gespoten
Me ouders hebben geloof ik niks gemerkt man
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stop aub met hier vragen te komen stellen als je niet eens het antwoord afwacht. Het steekt echt tegen.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
krannatom zei:
Stop aub met hier vragen te komen stellen als je niet eens het antwoord afwacht. Het steekt echt tegen.
Klik om te vergroten...
✋️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."