#1
Hahahaha ja ken het. Tip: als je veel rookt breek elke keer het topje af en bewaar het. Vaak rook je toch maar 3/4 van een sigatet en zoniet dan breek je de 2e ook.
Zo heb je na een pakje genoeg tabak voor 2/3 jonkos
Ja maar dat is echt fucking smering die restjes in een jonko man