Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRegelmatig wiet gebruik

Regelmatig wiet gebruik

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanaag was ik vrij dus met vrienden wat jointjes gerookt merk dat het veel leuker is dan in je 1ntje en elke dag
Doe het nu gewoon 2 x per week en heb er niet veel moeite meer mee :blush:
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAap zei:
Geef het maar op, Bas. Deze wil niet geholpen worden.
Klik om te vergroten...

Jawel
Ik kap er ff mee dan alleen afentoe
En als dat niet helpt kap ik er even paar maanden mee en dan inderdaad nadat afentoe
En als ik nadat jonkos helemaal niets meer vindt kap ik er voorgoed mee
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jesus deze keer zijn
Accountgedeactiveerd zei:
Haha was het maar waar :joycat:
Zou wel geinig zijn maar ik ben moe echt zo een troll type
Klik om te vergroten...
bedoel ben niet echt zo een troll type
Niet moe
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaat opzich wel goed alleen nog slaapproblemen
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ontwenningverschijnels zo erg
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Heb je mijn laatste post in je topic “paranoid” wel gelezen? 1 a 2 x per week blijven roken dan kom je niet van je paranoid af (kan zelfs erger worden) en je komt dan ook niet van ontwenningsverschijnselen af. Die blijven dan kut. 1 a 2x per week is niet af en toe.
Klik om te vergroten...

Ben nu echt gestopt
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk ff naar de geschiedenis van zijn berichten. Hij stelt continu dezelfde vragen in een zo slecht mogelijk geformuleerde zin. Hij luistert niet, hij kwakt wat neer en zorgt dat andere mensen er gefrustreerd op reageren. Zo klaar als een klontje wat mij betreft.
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij word je nog behoorlijk goed stoned, want dit topic is een exacte kopie van deze.

Wat gaat er mis Accountgedeactiveerd? Amnesie? Gebrek aan affectie? Algeheel aandachtstekort?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je mijn laatste post in je topic “paranoid” wel gelezen? 1 a 2 x per week blijven roken dan kom je niet van je paranoid af (kan zelfs erger worden) en je komt dan ook niet van ontwenningsverschijnselen af. Die blijven dan kut. 1 a 2x per week is niet af en toe.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik blow dagelijks
Alleen nu heb ik dat ik niet meer echt stoned woor en heb niet echt dat chille stonedde gevoel
Ben 6 dagen gestopt ooit toen had ik weer een lekkere stonede gevoel
Alleen ik kan niet ff stoppen of minderen
Want ben echt bang voor de afkickverschijnels
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat is je vraag? Of wil je t gewoon ff kwijt?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Wat is je vraag? Of wil je t gewoon ff kwijt?
Klik om te vergroten...

Alle 2
Hoe woor ik weer lekker stoned zonder te minderen of ff stoppen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Accountgedeactiveerd zei:
Alle 2
Hoe woor ik weer lekker stoned zonder te minderen of ff stoppen?
Klik om te vergroten...

Niet. Zonder stoppen of minderen gaat het niet. Echt niet.

Je zal toch echt minderen moeten en het beste stop je echt lang. 6 dagen is eigenlijk niet veel. Het beste stop je minimaal een maand if meer.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Niet. Zonder stoppen of minderen gaat het niet. Echt niet.

Je zal toch echt minderen moeten en het beste stop je echt lang. 6 dagen is eigenlijk niet veel. Het beste stop je minimaal een maand if meer.
Klik om te vergroten...

Maar me ontwenningverschijnels zijn echt kut
Het was echt een kut periode
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Accountgedeactiveerd zei:
Maar me ontwenningverschijnels zijn echt kut
Het was echt een kut periode
Klik om te vergroten...
Tja helaas is dat onderdeel van een verslaving. Je zal echt even door moeten zetten.
Verzet je geest vooral, denk er niet zo aan. Zonder stoppen ga je echt niet meer goed stoned worden.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik voelde me na 1 dag eigenlijk alweer een stuk beter toen ik stopte met iedere dag blowen. Voelde me snel beter, energieker en helderder en vond het heel prettig.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Tja helaas is dat onderdeel van een verslaving. Je zal echt even door moeten zetten.
Verzet je geest vooral, denk er niet zo aan. Zonder stoppen ga je echt niet meer goed stoned worden.
Klik om te vergroten...
Heefd elke wietverslaafde dit probleem?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja. Alleen gaat niet elke wiet verslaafde het er hetzelfde mee om. Ik heb jaaaaren dagelijks geblowd. Toen ik stopte sliep ik binnen een week weer normaal. Ik ben toen 3 maanden helemaal gestopt en daarna af en toe weer. Ik ga nooit meer dagelijks blowen om die reden.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Accountgedeactiveerd, je bent een baas. Je doet het fuckin' goed. Trots op jou! Love Ya!
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miss gebruik ik inderdaad te veel
Vandaag ruzie met me ouders dat ik de controle kwijt was
Me oudere weten niet dat ik verslaafd ben
Wat denken jullie is het tijd om te minderen???
En merk ook dat ik dat leuke vrolijke stoned kwijt ben
Maar vraag het maar aan jullie
Want jullie zijn expers
Hebben de meeste dingen al zelfs mee gemaakt
En nu kijk ik vooral naar dunnetjes die heefd de meeste dingen al meegemaakt en heefd best goeie adviezen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."