Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRegelmatig wiet gebruik

Regelmatig wiet gebruik

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk ff naar de geschiedenis van zijn berichten. Hij stelt continu dezelfde vragen in een zo slecht mogelijk geformuleerde zin. Hij luistert niet, hij kwakt wat neer en zorgt dat andere mensen er gefrustreerd op reageren. Zo klaar als een klontje wat mij betreft.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je mijn laatste post in je topic “paranoid” wel gelezen? 1 a 2 x per week blijven roken dan kom je niet van je paranoid af (kan zelfs erger worden) en je komt dan ook niet van ontwenningsverschijnselen af. Die blijven dan kut. 1 a 2x per week is niet af en toe.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik blow dagelijks
Alleen nu heb ik dat ik niet meer echt stoned woor en heb niet echt dat chille stonedde gevoel
Ben 6 dagen gestopt ooit toen had ik weer een lekkere stonede gevoel
Alleen ik kan niet ff stoppen of minderen
Want ben echt bang voor de afkickverschijnels
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij word je nog behoorlijk goed stoned, want dit topic is een exacte kopie van deze.

Wat gaat er mis Accountgedeactiveerd? Amnesie? Gebrek aan affectie? Algeheel aandachtstekort?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanaag was ik vrij dus met vrienden wat jointjes gerookt merk dat het veel leuker is dan in je 1ntje en elke dag
Doe het nu gewoon 2 x per week en heb er niet veel moeite meer mee :blush:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is je vraag? Of wil je t gewoon ff kwijt?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Wat is je vraag? Of wil je t gewoon ff kwijt?
Klik om te vergroten...

Alle 2
Hoe woor ik weer lekker stoned zonder te minderen of ff stoppen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Accountgedeactiveerd zei:
Alle 2
Hoe woor ik weer lekker stoned zonder te minderen of ff stoppen?
Klik om te vergroten...

Niet. Zonder stoppen of minderen gaat het niet. Echt niet.

Je zal toch echt minderen moeten en het beste stop je echt lang. 6 dagen is eigenlijk niet veel. Het beste stop je minimaal een maand if meer.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Niet. Zonder stoppen of minderen gaat het niet. Echt niet.

Je zal toch echt minderen moeten en het beste stop je echt lang. 6 dagen is eigenlijk niet veel. Het beste stop je minimaal een maand if meer.
Klik om te vergroten...

Maar me ontwenningverschijnels zijn echt kut
Het was echt een kut periode
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Accountgedeactiveerd zei:
Maar me ontwenningverschijnels zijn echt kut
Het was echt een kut periode
Klik om te vergroten...
Tja helaas is dat onderdeel van een verslaving. Je zal echt even door moeten zetten.
Verzet je geest vooral, denk er niet zo aan. Zonder stoppen ga je echt niet meer goed stoned worden.
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voelde me na 1 dag eigenlijk alweer een stuk beter toen ik stopte met iedere dag blowen. Voelde me snel beter, energieker en helderder en vond het heel prettig.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Tja helaas is dat onderdeel van een verslaving. Je zal echt even door moeten zetten.
Verzet je geest vooral, denk er niet zo aan. Zonder stoppen ga je echt niet meer goed stoned worden.
Klik om te vergroten...
Heefd elke wietverslaafde dit probleem?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja. Alleen gaat niet elke wiet verslaafde het er hetzelfde mee om. Ik heb jaaaaren dagelijks geblowd. Toen ik stopte sliep ik binnen een week weer normaal. Ik ben toen 3 maanden helemaal gestopt en daarna af en toe weer. Ik ga nooit meer dagelijks blowen om die reden.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Accountgedeactiveerd, je bent een baas. Je doet het fuckin' goed. Trots op jou! Love Ya!
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Miss gebruik ik inderdaad te veel
Vandaag ruzie met me ouders dat ik de controle kwijt was
Me oudere weten niet dat ik verslaafd ben
Wat denken jullie is het tijd om te minderen???
En merk ook dat ik dat leuke vrolijke stoned kwijt ben
Maar vraag het maar aan jullie
Want jullie zijn expers
Hebben de meeste dingen al zelfs mee gemaakt
En nu kijk ik vooral naar dunnetjes die heefd de meeste dingen al meegemaakt en heefd best goeie adviezen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jaaaa! Sorry hoor maar hoe vaak moeten wij (ik) het nog zeggen? Minderen of stoppen is het enige dat helpt. Je vraagt het al voor de zoveelste keer. Je weet het wel maar je wil het niet. Dan lukt het ook niet.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMAap zei:
Volgens mij word je nog behoorlijk goed stoned, want dit topic is een exacte kopie van deze.

Wat gaat er mis Koes? Amnesie? Gebrek aan affectie? Algeheel aandachtstekort?
Klik om te vergroten...

Oh ja inderdaad en smoke niet altijd amnesia
Smoke meestal Kush
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Jaaaa! Sorry hoor maar hoe vaak moeten wij (ik) het nog zeggen? Minderen of stoppen is het enige dat helpt. Je vraagt het al voor de zoveelste keer. Je weet het wel maar je wil het niet. Dan lukt het ook niet.
Klik om te vergroten...
Ja vandaag is de 1ste dag gestopt alleen verveel me rot meer niet paf gewoon sigaretjes ipv jonkos
Stop tot zaterdag of zondag dan begin ik zondag of zaterdag er weer aan dus 4 of 5 dagen kappen en vanaf dan smoke ik gewoon 2 of 3 dagen ipv elkedag dus gewoon op me vrije dagen is dit een goed plan?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Accountgedeactiveerd zei:
Ja vandaag is de 1ste dag gestopt alleen verveel me rot meer niet paf gewoon sigaretjes ipv jonkos
Stop tot zaterdag of zondag dan begin ik zondag of zaterdag er weer aan dus 4 of 5 dagen kappen en vanaf dan smoke ik gewoon 2 of 3 dagen ipv elkedag dus gewoon op me vrije dagen is dit een goed plan?
Klik om te vergroten...

Ten eerste is je vraagstelling nogal onduidelijk. Ik ga je alsnog een serieus antwoord geven. Ik begrijp dat je problemen hebt met wietgebruik? Dit gaat niet zomaar weg na een paar daagjes stoppen. Het is een drug die je brein chemie veranderd. Het heeft vergeleken met andere drugs weinig tot geen ontwenningsverschijnselen maar het kan je psyschisch wel enorm in z'n greep houden. Het is ook moelijk te zeggen wanneer je afgekickt bent. Ikzelf heb veel geworsteld met wietgebruik. Ik kan je aanraden op z'n minst twee weken geen wiet meer te gebruiken, om jezelf op z'n minst een redelijk normale breinhuishouding te geven.

Ik zou je adviseren om je wietgebruik beter te analyseren. Ik bedoel hiermee dat je analyseert bij jezelf wat je voelt. Bedenk bij jezelf, wat voel ik nu? Je zult er snel achter komen dat wiet alleen leuk is bij sporadisch gebruik. Het is een middel dat je brein op een bepaalde manier laat werken, een ándere manier. Maar het zal je niet slimmer, sterker of beter maken.

Ik weet uit ervaring dat wiet je NIET een beter persoon maakt. Het is een leuke drug, dat klopt, maar zodra je ervan afhankelijk wordt zul je er spijt van krijgen. Je hersenen zullen zich tegen je keren.

Ik maak uit je bericht op dat je een relatief jonge leeftijd hebt (klopt dit?). Wees verstandig. Gebruik de drugs zoals ze bedoeld zijn, als verrijking, en niet als overleving.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
BasvanHoven zei:
Ten eerste is je vraagstelling nogal onduidelijk. Ik ga je alsnog een serieus antwoord geven. Ik begrijp dat je problemen hebt met wietgebruik? Dit gaat niet zomaar weg na een paar daagjes stoppen. Het is een drug die je brein chemie veranderd. Het heeft vergeleken met andere drugs weinig tot geen ontwenningsverschijnselen maar het kan je psyschisch wel enorm in z'n greep houden. Het is ook moelijk te zeggen wanneer je afgekickt bent. Ikzelf heb veel geworsteld met wietgebruik. Ik kan je aanraden op z'n minst twee weken geen wiet meer te gebruiken, om jezelf op z'n minst een redelijk normale breinhuishouding te geven.

Ik zou je adviseren om je wietgebruik beter te analyseren. Ik bedoel hiermee dat je analyseert bij jezelf wat je voelt. Bedenk bij jezelf, wat voel ik nu? Je zult er snel achter komen dat wiet alleen leuk is bij sporadisch gebruik. Het is een middel dat je brein op een bepaalde manier laat werken, een ándere manier. Maar het zal je niet slimmer, sterker of beter maken.

Ik weet uit ervaring dat wiet je NIET een beter persoon maakt. Het is een leuke drug, dat klopt, maar zodra je ervan afhankelijk wordt zul je er spijt van krijgen. Je hersenen zullen zich tegen je keren.

Ik maak uit je bericht op dat je een relatief jonge leeftijd hebt (klopt dit?). Wees verstandig. Gebruik de drugs zoals ze bedoeld zijn, als verrijking, en niet als overleving.
Klik om te vergroten...

Ja me plan is om paar dagen te stoppen en dan het afentoe te doen als dat mogelijk is dus minderen inderdaad
En ben inderdaad jong 17 jaar
Me verslaving begon deze zomer toen ik een nieuw baantje kreeg dus veel meer geld kreeg dan me ouwe en meer werkdagen en nu zit in inderdaad in de knoop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."